Relaatio 228 - Värinäkö

  • Viestiketjun aloittaja mark2
  • Ensimmäinen viesti
Hyviä vinkkejä, ihan huippuja ootte. Itsellä puuttuu vielä melkoisesti, tässä muutama jumitus.
Oranssi
Pääsanan alla or 6-9 missä tämä?. 4 sarja ja 7-10 ja suomeksi se or.. co.., näistä sais varmaan lisää auki

Musta
Mu p 7-14 luokka kohta ja 8-6-7 täsmennyssivu
Valkoinen
Pääsanan alla 7-9, tästä myös aukeni sitten lisää marjaviini oli vinkki, löyty googlella
Vihreä
Täältä myös uupuu pari pääsanasta lähtevää
Vas 6-5 loppuun veden ympäröimä alue ja oik 5 enkkua
Kiitos tuhannesti, jos näihin saisi apuja
tuossapa noita :)
 
vierailija
Vähästä olisi kiinni. Saisiko apuja seuraaviin
Keltainen: alhaalla pe -> 5+9 josta 9+2+5
Sininen: vasen alakulma te -> 11
Punainen: oikea yläkulma saha -> väliviivallinen 10
 
vierailija
Apuja kaipaisin
Sininen pääsanasta ylöspäin 11 - syntyperältään tietynlaisia ihmisiä sanotaan si-sellaisiksi
ja 7+3 - kehtolaulu
Keltainen pääsanasta ylöspäin 9+8, - kohuhakuinen media
3+6+3 - englantia, sarjakuvan historiaa
ja 9+8 ke + hallitsija

Kiitos
Punainen-ruudun oikea yläkulma ei ole auennut minulle. Vaikka kuinka kaivelen muistiani ja googletan, en löydä oikeita kissoja, jotka liittyisivät pu le:iin. Onko kyse kirjoista, sarjakuvista, animaatioista, tv:n lastenohjelmista, peleistä...? Lisävinkki tarpeen, please!
 
vierailija
Pu le: siellä asuu erään satuhahmo-pitkäkorvan kaveri.
Punainen-ruudun oikea yläkulma ei ole auennut minulle. Vaikka kuinka kaivelen muistiani ja googletan, en löydä oikeita kissoja, jotka liittyisivät pu le:iin. Onko kyse kirjoista, sarjakuvista, animaatioista, tv:n lastenohjelmista, peleistä...? Lisävinkki tarpeen, please!
Kiitos kaikille, jotaka vastasitte tähän. Olin ymmärtänyt jonkin aikaisemman vihjeen väärin - ei siis ihme, ettei oikeita kissoja löytynyt. Nyt sain sen yläkulman kissoja lukuunottamatta ja sekä oranssin että harmaan alakulmat kaupan päälle. Olette te ihania!
 

Yhteistyössä