relaatio 287

vierailija
Kyllä nämä steppiksen relaatiot ovat minulle liian vaikeita, ja samalla ihailen kovasti teitä jotka saatte ne tehtyä. En vain kerta kaikkiaan löydä sanoja vaikka mitä yritän. Hyvin nämä on laadittu ja sopivat älykkäille ihmisille, jollainen en ilmeisesti ole.

Kysyttävää olisi niin paljon, ettei taida maksaa vaivaa.
 
mark2
ja kiitokset steppikselle taas rellusta, oli pähkäiltävää riittävästi :)

M2

ps. Glorian pääsanan alla kolmannessa sanaruudussa v m:n vihjeessä ehkä pitäisi alku olla 4 2 eikä 3 2
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
Kyllä nämä steppiksen relaatiot ovat minulle liian vaikeita, ja samalla ihailen kovasti teitä jotka saatte ne tehtyä. En vain kerta kaikkiaan löydä sanoja vaikka mitä yritän. Hyvin nämä on laadittu ja sopivat älykkäille ihmisille, jollainen en ilmeisesti ole.

Kysyttävää olisi niin paljon, ettei taida maksaa vaivaa.
Mulla on sama ongelma useimpien rellujen kanssa, joita toiset täyttelee tuosta vaan :) Johtuneeko sitten siitä, että aihepiirit saattaa olla niin vieraita ettei jaksa selailla.
Olen yrittänyt rakentaa nämä omat niin, että sanat löytyvät google-wiki-lyrics-Kirjasampo-äänitearkisto -akselilta.
 
Kyllä nämä steppiksen relaatiot ovat minulle liian vaikeita, ja samalla ihailen kovasti teitä jotka saatte ne tehtyä. En vain kerta kaikkiaan löydä sanoja vaikka mitä yritän. Hyvin nämä on laadittu ja sopivat älykkäille ihmisille, jollainen en ilmeisesti ole.

Kysyttävää olisi niin paljon, ettei taida maksaa vaivaa.
Rohkeesti vaan puutelistaa tulemaan, aina joku auttaa :love:

Mulle on jostain syystä nää Steppiksen rellut olleet helppoja, ilmeisesti ollaan samalla aaltopituudella :D Itse tykkään tosi paljon oikein isoista relluista joissa on paljon sanoja, sen sijaan semmoiset joissa on vähän sanoja ruudussa ja ruutuja paljon jätän suosiolla tekemättä. Mutta jokaiselle varmasti näistäkin löytyy jotain :LOL::rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis
vierailija
Olen yrittänyt rakentaa nämä omat niin, että sanat löytyvät google-wiki-lyrics-Kirjasampo-äänitearkisto -akselilta.
Juu, noita olen koettanut käyttää mutta silti on niin vaikeaa ;) Mutta siltikin on sanottava että vaikka nämä ovat vaikeita niin eivät tunnu mahdottomilta (kuten esimerkiksi tuo Carl Barks tuntuu), eli näitä on silti mukava pähkäillä.
 
No, jos sitten jotain kysyisi

Gloria
V M molemmat monisanaiset. Kai ne lauluja on mutta en ole mistään löytänyt. kappaleitahan ne, toisessa inkkarikesä, toisessa sana evening sun
Pyh 4+1+10 jvg
Ihm 6+7 elokuva, sanat monikossa ei vanhoja tyyppejä
Hy ih 7 hy ih on tässä suomennos tästä 7-kirjaimisesta sanasta inkkarikansa/kieli kanadassa
Kated 3+6+10 ranskassa, vastasanana on tässä kaupunki josta löytyy nimi kuulostaa jellonalta enkuksi ;)
Pyh..keh 16 kun palvotaan tuota taivaalla mollottavaa keltaista kuumaa
:)
 
vierailija
Kiitos, kolmas kerta äänitearkiston selaamista antoi tuloksen, kun vahvistit että sieltä löytyy. :)

Ja kiitos Steppikselle, eli oli tämä sen verran vaikea minulle, etten ilman apua olisi kaikkea löytänyt.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Steppis

Yhteistyössä