Relaatio 343

  • Viestiketjun aloittaja Ninnu80
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Jep! Laatijahan kertoi oikein yrittäneensä tehdä tästä vaikeaa...en kyllä millään ymmärrä, että miksi ihmeessä :D Meidän tavallisten tallaajien kiusaksi vai? Kyllähän vaikeudesta jo kertoo sekin, että vain muutama on parissa päivässä saanut valmiiksi.
Mikähän ihmeen tarkoitus olisi tehdä helppo?

Olen varmaan käsittänyt väärin ?

Tämä oli vaikea mutta looginen. Osa taas on ihan outoja ilman mitään loogisuutta, kuten se joululaulurellu. Mutta toivottavasti tekijä ei lannistu, kuten rockmam teki haukutun rellun jälkeen
 
Mikähän ihmeen tarkoitus olisi tehdä helppo?

Olen varmaan käsittänyt väärin ?

Tämä oli vaikea mutta looginen. Osa taas on ihan outoja ilman mitään loogisuutta, kuten se joululaulurellu. Mutta toivottavasti tekijä ei lannistu, kuten rockmam teki haukutun rellun jälkeen
No, nyt minä en ymmärrä (ja itse juuri haukuit joululaulurellun). Ei kai vaikeaksi sanominen ole haukkumista? Sitäpaitsi toisille vaikea on toisille helppo ja päinvastoin. Tämä oli kiva, haastava ja looginen pienine virheineen. Ihanaa, että tulee uusia laatijoita uusine ajatuksineen! Toivon kaikille laatijoille äärettömästi tsemppiä (jättäkää typerät kommentit omaan arvoonsa). Niin minä ainakin teen :)
 
vierailija
Peace. Ihmiset ajattelevat niin eri tavalla. Muille helppo on yleensä minulle vaikea. Yritin tehdä tästä sellaisen, että ensimmäinen googleosuma ei kerro oikeaa vastausta. Eikö se olikin tarkoitus, että vastausta ei löydä heti vaan joutuu etsimään ja samalla oppimaan uutta.

Alida
 
  • Tykkää
Reactions: Tirlittan66
V R
Anteeksi virheistä. Yleensä kopioin kaikki yksinkertaisetkin sanat netistä ihan kirjoitusvirheiden välttämiseksi. Nyt jäänyt muutama virhe, jota en ollut huomannut. Tein tätä pätkissä, joten en kaikkia varmaan huomannut tarkistaa.
Virheitä tulee meille kaikille laatijoille, eikä niitä kaikkia huomaa edes tarkistaessaan. Toki niitä voi yrittää korjata sitä mukaa kun niitä tulee esiin, vaikka ei sekään aina ole mahdollista. Joka tapauksessa on mukava että tulee aina uusia laatijoita, kun me vanhat emme kykene laatimaan uusia relaatioita sellaista vauhtia, että se tyydyttäisi innokkaimpia ratkojia.

Eihän täällä varsinaisia haukkuja ole tästäkään annettu, vaikka vaikeaksi onkin sanottu (ja onhan tämä vaikea kun olen koettanut tätä tehdä). Vaikeuskin on aina suhteellista koska eri ihmisten kokemukset ja tiedot ovat niin erilaisia. Haukkujakin kyllä joskus tulee, nimimerkillä Kokemusta on :) Se on minua kyllä ihmetyttänyt, koska ei kai tällainen peli nyt niin vakava asia pitäisi olla, että mennään henkilökohtaisuuksiin saakka,

Anna tulla vaan lisää, näissä on sen verran kyllä tekemistä, että pitävät puuhassa hiukan pitempäänkin. :)
 
vierailija
Minun mielestä paras rellu on sellainen, jota ei päivässä ratkaise vaan vaatii pitemmän ajan.

Tietekään kaikkien pinna ei kestä sitä, että kaikki vastaukset eivät löydy googlen tai wikin ekoista vastauksista.

Nimim. VR:n 100 ruudun rellu yhä edelleen vain 50% ratkaistu ja kun aikaa on kulunut 2v niin vinkkejäkään ei ole tarjolla
 
vierailija
Minun mielestä paras rellu on sellainen, jota ei päivässä ratkaise vaan vaatii pitemmän ajan.

Tietekään kaikkien pinna ei kestä sitä, että kaikki vastaukset eivät löydy googlen tai wikin ekoista vastauksista.

Nimim. VR:n 100 ruudun rellu yhä edelleen vain 50% ratkaistu ja kun aikaa on kulunut 2v niin vinkkejäkään ei ole tarjolla
 
vierailija
Kymmenisen sanaa puuttuu. Saisiko apuja :)

POLKU:
Tam -Leij väliviivallinen 14

SOOPELI:
JT:n ja Kuun välissä olevat 5 6 ja 8 3 sekä Kuusta lähtevä 6
Oikeassa reunassa 14 rajasana siitä elokuvasta ja siitä 8

SUKLAA:
Kan..mu.. 11
Lih..pu 7 2 10
Se 4
Pör 7

Kiitos jo etukäteen
 
vierailija
Ja taas kun kysyi täältä, niin alkoi sytyttää. Enää puuttuu:
POLKU:
Tam -Leij väliviivallinen 14

SOOPELI:
JT:n ja Kuun välissä olevat 5 6 ja 8 3 sekä Kuusta lähtevä 6

SUKLAA:
Se 4
Pör 7
 
vierailija
Ja taas kun kysyi täältä, niin alkoi sytyttää. Enää puuttuu:
POLKU:
Tam -Leij väliviivallinen 14 kaupunginosa

SOOPELI:
JT:n ja Kuun välissä olevat 5 6 ja 8 3 sekä Kuusta lähtevä 6
Eka on laulaja jolla sama etunimi ja melkein sama sukunimi ja toka hänen laulunsa, kolmas on yleissana missä se Kuu näkyy :)

SUKLAA:
Se 4 miehen elin
Pör 7
Viimeinen selviää edellisen avulla, mutta rahaa siinä pidetään.
 

Yhteistyössä