relaatio 41

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna82"
  • Ensimmäinen viesti
Nap
Pelin ylläpitäjä otti ne pois, kun sisälsi vielä liikaa bugeja tjsp.

Ehkä ne joskus tulee takasin, ainakin minä toivon sitä 42:sta takasin kun sitä pitkälle pelasin yhdeltä istumalta, eikä niin paljoa tarvinnut googlettaa :D
 
newman
Pelin läpäisy:
193 / 368 (52.4%)

Vihjeet: 7 / 12
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
5 / 195

Mä oon tällasessa vaiheessa. Kyllä tälläkin näyttäis pelaajia olevan. Toivottavasti porukka tulee antamaan vihjeitä, mä en ainakaan saa tätä pelkästään omin avuin ratkottua.
 
newman
Löytyisköhän joltakin apua, että saisin kaksi vielä kiinni olevaa ruutua auki?

Markku
jasmine 5 ja 9
julia 12 ja siitä 7

Nainen 5 ja 5+5 sekä 5+8

Arto L 9 ja 7

Posti 5+4, 4+7, 9, 15 ja 6+5
 
newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30767111:
posteihin wikistä eri maiden postilaitosten nimiä, 9 ja 15 puuttuu (9 on vastasanaki mut ei vaan keksi)

4+7 on sit entisaikainen posti
Kiitoksia, voitko vihjata sen posti-ruudun keltaisen sanankin. Samaten Herrasmies-ruudussa multa puuttuu keltainen sana, jos saisi vaikka sen loppuratkaisun vielä ratkottua muuten tää kyllä taitaa jäädä kesken. Yksi keltaisista on vielä piilossakin.
 
Kiitoksia, voitko vihjata sen posti-ruudun keltaisen sanankin. Samaten Herrasmies-ruudussa multa puuttuu keltainen sana, jos saisi vaikka sen loppuratkaisun vielä ratkottua muuten tää kyllä taitaa jäädä kesken. Yksi keltaisista on vielä piilossakin.
se keltanen liittyy tukiaiseen ja eläimeen...

multa puuttuu kolmevihje sanaa vielä ja ylärivi ihan kiinni, en oo keksiny sanoja enää aikoihin

Pelin läpäisy:
175 / 368 (47.5%)

Vihjeet: 9 / 12
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
8 / 210
 
newman
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;30767526:
se keltanen liittyy tukiaiseen ja eläimeen...

multa puuttuu kolmevihje sanaa vielä ja ylärivi ihan kiinni, en oo keksiny sanoja enää aikoihin

Pelin läpäisy:
175 / 368 (47.5%)

Vihjeet: 9 / 12
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
8 / 210
Yläriviin pääsee herrasmies-ruudusta Steve Martinin elokuvalla.
 

Yhteistyössä