relaatio 41

  • Viestiketjun aloittaja "Hanna82"
  • Ensimmäinen viesti
Selvisivät sittenkin, nyt vain se nainen 5+5 puuttuu.
Niin puuttuu multakin ja nyt voisi kyllä tekijä itse hiukan vinkata, koska tuo on kyllä aivan mahdoton löytää ilman mitään vihjettä. Tai se joku, joka jotain on keksinyt, koska itse aina yritän vinkata, kun jotain keksin ja tämän rellun ratkominen tähän saakka ilman tämän ketjun apua on varmasti sula mahdottomuus, joten vinkkiä tuohon nainen 5 5 PLIIS!
 
vierailija
Niin puuttuu multakin ja nyt voisi kyllä tekijä itse hiukan vinkata, koska tuo on kyllä aivan mahdoton löytää ilman mitään vihjettä. Tai se joku, joka jotain on keksinyt, koska itse aina yritän vinkata, kun jotain keksin ja tämän rellun ratkominen tähän saakka ilman tämän ketjun apua on varmasti sula mahdottomuus, joten vinkkiä tuohon nainen 5 5 PLIIS!
Täällä myös kaipaillaan vinkkiä tuohon naiseen.

Mistä muuten tiedät, että joku on sen keksinyt? Kellään ei kuitenkaan taida olla kaikkia sanoja.
 
newman
Mäkin toivon tekijältä tai tämän jo ratkaisseelta vähän helpotusta etsintään.

Haetaanko tässä nimeä, jotain käsitettä? Vai vaikka kirjaa? Elokuvaa? On sen verran laaja hakualue, että pieni rajaus olisi paikallaan.
 
Lisää porukkaa näyttää keksineen yhden lisäsanan. Oliskos sattumalta joku joka haluaa olla avuksi muillekin? Nainen 5+5 edelleen tyhjä.
Kovasti vinkkiä tuohon odotan minäkin, mutta lohduttavaa huomata, että se on sentään jotenkin keksittävissä. Kaikenlaista olen tuohon kokeillut, mutta ei vaan osu :( En ymmärrä miksi kukaan ei vinkkaa? Vinkkiä odotellut myös 88-relluun. Ei ole kuulunut :( Olenko siis aivan turhaan vinkkaillut tässäkin ketjussa?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Mä olen yleensä pelaillut itsekseni ja yleensä niin paljon muita jäljessä, ettei ole vinkkejä ollut jaettavaksi. Tässä pystyin kuitenkin auttamaan ja tein sen ihan mielelläni. Mulle on ihan sama, vaikka joku ratkaisisi rellun ekana mun vinkkien ansiosta. Mulla on aika usein käynyt niin, että se viimeinen puuttuva sana on sellainen, ettei sitä ole kukaan muu edes kysellyt eli en vaan keksi itsestäänselvää sanaa.

Olen yrittänyt googlailla josko jostain löytyisi joku toinen foorumi, jossa näitä porukalla pelataan, mutta vielä ei ole sattunut kohdalle. Mutta en pitäisi mahdottomana, että joku pieni porukka on pelaillut keskenään ja tästä ketjusta tietämättä, siksi ei kannata masentua vaikkei vinkkejä tulisikaan. Vaikea vinkata, ellei ole tietoinen koko ketjusta.
 
Mä olen yleensä pelaillut itsekseni ja yleensä niin paljon muita jäljessä, ettei ole vinkkejä ollut jaettavaksi. Tässä pystyin kuitenkin auttamaan ja tein sen ihan mielelläni. Mulle on ihan sama, vaikka joku ratkaisisi rellun ekana mun vinkkien ansiosta. Mulla on aika usein käynyt niin, että se viimeinen puuttuva sana on sellainen, ettei sitä ole kukaan muu edes kysellyt eli en vaan keksi itsestäänselvää sanaa.

Olen yrittänyt googlailla josko jostain löytyisi joku toinen foorumi, jossa näitä porukalla pelataan, mutta vielä ei ole sattunut kohdalle. Mutta en pitäisi mahdottomana, että joku pieni porukka on pelaillut keskenään ja tästä ketjusta tietämättä, siksi ei kannata masentua vaikkei vinkkejä tulisikaan. Vaikea vinkata, ellei ole tietoinen koko ketjusta.
Joo, en masennu, mutta hiukan pettynyt olen. Porukalla on kiva ratkoa ja tuskin silloin kukaan ajattelee, että "enpä vinkkaa, ettei toinen pääse edelle". Mielelläni olen minäkin aina vinkkaillut. Älynväläystä odottelen edelleen :)
 
vierailija
Mut siis montako sanaa sulla on nyt koossa? Kun siis mullakin ainoa mikä puuttuu on se nainen ja silti sanoja on 371. Eli jos sulla on samanlaisesti niin on sullakin ne ylimääräiset sanat jo...
366 / 368 sanaa, ei siis ole ylimääräisiä sanoja, eikä ylimääräisiä tyhjiä. Sijoitus on 3.
Pitäisköhän aloittaa alusta ja kattoo mihin ne ylimääräiset sanat ilmestyy. ;)
 
newman
366 / 368 sanaa, ei siis ole ylimääräisiä sanoja, eikä ylimääräisiä tyhjiä. Sijoitus on 3.
Pitäisköhän aloittaa alusta ja kattoo mihin ne ylimääräiset sanat ilmestyy. ;)
Tässähän oli alussa, kun tämä ilmestyi jotain ongelmia, sinisiä sanoja puuttui tai jotain sellasta. Laskikohan tämä peli sellaisen sinisen sanan kirjoittamisen mukaan tuohon sanalukuun, se selittäis ylimääräiset sanat mitä näissä on useammassakin ollut.

Silloin voi olla, ettei kukaan ole ratkaissut sitä nainen 5+5 kohtaa.
 
vierailija
Tässähän oli alussa, kun tämä ilmestyi jotain ongelmia, sinisiä sanoja puuttui tai jotain sellasta. Laskikohan tämä peli sellaisen sinisen sanan kirjoittamisen mukaan tuohon sanalukuun, se selittäis ylimääräiset sanat mitä näissä on useammassakin ollut.

Silloin voi olla, ettei kukaan ole ratkaissut sitä nainen 5+5 kohtaa.
Voi olla joo, mä jouduin aloittamaan tän alusta joskus syksyllä kun tyhjensin vahingossa selaimen välimuistin. Mulla ei siis näy laskuissa noita virheellisiä sanoja.

Testasin toisella selaimella, eikä ylimääräisiä sanoja löytynyt. Sama sanamäärä ja sijoitus 3.

Kuten jo aiemmin epäilin: statistiikka bugaa ja nainen on edelleen hukassa. :)
 
vierailija
Onko kellään muulla tuota sanamäärää kuin mulla eli 371/368? Ja mistä ihmeestä ne ylimääräiset on ilmestyny, en tajua. Täytin tota relaatiota sitä mukaa kun sain täältä vihjeitä ja tadaa, yhtäkkiä olikin noin paljon sanoja yli vaikka tosiaan toi naishommeli puuttuu... hämärää touhua ;)
 
Vai niin se menikin, ettei kellään siis olekaan sitä nainen 5 5? No, voi harmi! Sanoja mulla 366/368, vain se nainen ja sen jatko uupuu. Mutta kun sijoitus pikkuhiljaa tippui kolmoseksi, niin ajattelin ilman muuta, että nyt on joku jotain keksinyt. Ei siis ollutkaan :( enkä minäkään mitään järkevää tai edes järjetöntä tuohon keksi :) Ehkä jonakin päivänä...
 
vanha ketju ja joskus kesken jääny.. nyt aattelin koittaa saada valmiiks mutta ei :D
laitan listaa jos täällä joku vaikka joskus käy kurkkaamassa :D

RATSASTUS:
8 ylävasen

SANOMALEHTI:
löö.. 9
alas 16 (on vastasanaki mut en saa sitä sanaa oikeeseen muotoon)

HERRASMIES:
keltanen sana ja jatko 7

MARILYN:
ylös 7

NAINEN:
5+5
suk.. 18

ARTO:
ham.. 11

RUUMIS:
kup.. 5

MARKKU:
J.T se lempinimi ei auennu

EROTIIKKA:
se.. 10 (näin vinkin, en keksiny koskaan)
 
Viimeksi muokattu:
vanha ketju ja joskus kesken jääny.. nyt aattelin koittaa saada valmiiks mutta ei :D
laitan listaa jos täällä joku vaikka joskus käy kurkkaamassa :D

RATSASTUS:
8 ylävasen kiesit

SANOMALEHTI:
löö.. 9 salaisuuden vastakohta
alas 16 (on vastasanaki mut en saa sitä sanaa oikeeseen muotoon) nimitys palstalle, jossa jukaistaan esim. kirjeenvaihtoilmoituksia

HERRASMIES:
keltanen sana ja jatko 7 adjektiivi erittäin viehätysvoimaisesta tyypistä ja 7 se viehätysvoima hienosti sanottuna (edellisestä johdettu)

MARILYN:
ylös 7 tuossa yllä

NAINEN:
5+5
suk.. 18 kehityspoikkeama, jossa ei oikein tiedä kumpi on

ARTO:
ham.. 11 on kipeä

RUUMIS:
kup.. 5 kuuma paikka

MARKKU:
J.T se lempinimi ei auennu väännös äkkipikaisesta eli äksy....

EROTIIKKA:
se.. 10 (näin vinkin, en keksiny koskaan) pettäjän tekemä
Jos suinkin keksit sen Nainen 5 5, niin moni olisi tosi kiitollinen :)
 
Jos suinkin keksit sen Nainen 5 5, niin moni olisi tosi kiitollinen :)
minä kiitän, en vaan saa sitä charmia sinne :D joten voitko kertoa suoraan :D (muoks. keksinkin viimein :D ) ja en näköjään sitä erotiikkaakaan

ja mikä hassua kerrassaan, niin mulla puuttuu noi herrasmies ruudun sanat, se nainen 5+5 niin sain ilmotuksen että kaikki sanat ratkaistu :D

Pelin läpäisy:
368 / 368 (100.0%)

Vihjeet: 11 / 12
Ei loppuratkaisua

Sijoitus:
1 / 549
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä