Relaatio 438

vierailija
viitsisi kyllä ja yrittänytkin on. vaan ei taida enää julkaisun jälkeen voida noita rajasanoja siirtää... (jos löytyy keino niin käyn siirtämässä)

M2
Saahan niitä kai siirrettyä niin että eivät ole toisten sanojen päällä. Itse olen ainakin saanut siirrettyä. Liatat edes johonkin nurkkaan pois tieltä sen sanan, jos sitä ei voikaan kokonaan siirtää rajan toiselle puolelle. Todella hankala tehdä, kun sana jää toisen alle.
 
vierailija
Saahan niitä kai siirrettyä niin että eivät ole toisten sanojen päällä. Itse olen ainakin saanut siirrettyä. Liatat edes johonkin nurkkaan pois tieltä sen sanan, jos sitä ei voikaan kokonaan siirtää rajan toiselle puolelle. Todella hankala tehdä, kun sana jää toisen alle.
Hei, toinen onnistui siirtymään. Toinen taas häviää kokonaan kun sen valitsee ja tulee näkyviin vasta kun poistuu ruudusta ja tulee uudelleen takaisin...

M2
 
vierailija
Hei, toinen onnistui siirtymään. Toinen taas häviää kokonaan kun sen valitsee ja tulee näkyviin vasta kun poistuu ruudusta ja tulee uudelleen takaisin...

M2
Kiitos.
Kysympä nyt vielä, että tuossa Henrik IV:nnen lemmenseikkailut -ruudussa, jossa nuo onglemat ovat, kuulusiko niiden toisten päälle menevien rajasanojen yhdistyä johonkin tämän ruudun sanaan vai ei?
 
Heips, ihan tiedoksi, valitettavasti rajasanoja ei voi siirtää julkaisun jälkeen, tämä tieto joskus muinoin Kimmolta.
Mutta mutta, mun ratkomista eivät ole rajasanat haittanneet vaan ihan oma tyhjää lyövä pää :D
Siis:
Kadonnut aika
Kad 4
Vii 6 5

Nainen nollapisteessä
BM - 2 5 6 - 5 2 4 - Po

Henrik
Kun - 6
oikealla An...me... - 11 - So
 
mark2
Heips, ihan tiedoksi, valitettavasti rajasanoja ei voi siirtää julkaisun jälkeen, tämä tieto joskus muinoin Kimmolta.
Mutta mutta, mun ratkomista eivät ole rajasanat haittanneet vaan ihan oma tyhjää lyövä pää :D
Siis:
Kadonnut aika
Kad 4
Vii 6 5

Nainen nollapisteessä
BM - 2 5 6 - 5 2 4 - Po ensimmäinen on samaa sukua, stephen "raggamuffinin" poika, ja jälkimmäinen tämän tuotantoa

Henrik
Kun - 6 solttu, rouva, piip, ässä
oikealla An...me... - 11 - So war hero

QUOTE]
ja vinkit yllä

M2
 
Ninnu80
Nainen nollapisteessä-ruutuun kyselisin apua seuraaviin:
- Pääsanasta ylös 5-8 ja sen jatkot 8-6
- Henki 11 oikeelle
- hun 12 ylös
- sil 9 vasemmalle ja sen jatko 6 sok
- Joe 4-3-3
- valo 5-4
- Nai 2-6-2-3
- Eeva 5
 
Nainen nollapisteessä-ruutuun kyselisin apua seuraaviin:
- Pääsanasta ylös 5-8 ja sen jatkot 8-6 Kirjasampo auttaa näihin
- Henki 11 oikeelle toraileva
- hun 12 ylös esmes kinkulla
- sil 9 vasemmalle ja sen jatko 6 sok eka on aisti toka sen puute
- Joe 4-3-3 kotimaisen bändin kappale
- valo 5-4 kotimainen muusikko
- Nai 2-6-2-3 nai englanniksi tässä
- Eeva 5 sukupuoli
Jospa näillä :)
 
vierailija
Täällähän olisi ollut vinkkejä, itse kävin vai tuolla aiemmin aloitetussa ketjussa jossa niitä ei ollut. Olisi helpompi löytää kun käytettäisiin vain ensimmäistä ketjua.
 
Ninnu80
Henrik IV-ruudun suurimpia puutteita:
alareunassa väki 9 ylöspäin
herr 5-3 vasemmalle
pääsanasta alas 5 ja 8-2-4
kun 5-10 (jossa vinkki)
Nuo 5 ylös
Tuli 7 ja sen jatko 9
maa 8
vasen ylänurkka las 9
 

Yhteistyössä