relaatio 487

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Nyt tuli jumi, ihan kaikki etenemiset stopissa. Apua tarvitsisin, että pääsisin rellun loppuun asti.
Ura- ruudusssa pääsanasta oikealle 12 kirjaiminen ja samasta lähtevä 4+5 puuttuvat. Vielä vasemmalla alhaalla 5+4+9 :5. puuttuu.
Elämä-ruudun rajasana pääsanasta vasemmalle 9+7+4. Näihin en löytänyt sanoja, enkä vihjettäkään. Jos joku voisi auttaa eteenpäin. Kiitos etukäteen ja autan, jos on tarvetta. Missä J V oli opettajana? Löytyiskö Kotka-ruutuun apuja, olen jo laittanut puuttee tänne.
 
vierailija
Nyt tuli jumi, ihan kaikki etenemiset stopissa. Apua tarvitsisin, että pääsisin rellun loppuun asti.
Ura- ruudusssa pääsanasta oikealle 12 kirjaiminen ja samasta lähtevä 4+5 puuttuvat. Vielä vasemmalla alhaalla 5+4+9 :5. puuttuu. --> Wikistä alhaalta läh-kohdn alusta löytyy tämä
Elämä-ruudun rajasana pääsanasta vasemmalle 9+7+4. Näihin en löytänyt sanoja, enkä vihjettäkään. Jos joku voisi auttaa eteenpäin. Kiitos etukäteen ja autan, jos on tarvetta. Missä J V oli opettajana? Löytyiskö Kotka-ruutuun apuja, olen jo laittanut puuttee tänne.

Omia puutteita olisi siinä Uran vasen ala se 6-12?
 
vierailija
Vielä muutama sana, mitä pitäis löytää.
Ura-ruudun pääsanasta viistoon alas oikealle 5/7/3/6 ja
Elämä-ruudun rajasana vasemmalle 9/7/4.
Olen selannut vihjeet moneen kertaan, mutta en ole löytänyt näihin apuja. Kiitos etukäteen. Annan kyllä vihjeitä, jos tarvitaan.
 
vierailija
Ura-ruudun pääsanasta viistoon alas oikealle 5/7/3/6 , Löytyy J.v wikistä "ura lähtee kunnolla käyntiin" suoraan,
tämä tulee pikkuoravista mieleen..

Elämä-ruudun rajasana vasemmalle 9/7/4, Robin kpl 1967 v.., googlessa 2 tärppi kun avaa linkin ja lukee loppuu asti

Junnu
san 17 (vasen alakulma) , minkä katekorian lauluja teki? se eteen ja sa... perään

Ura
fin 8 (keskellä oikea laita), ei duo vaan yksin oleva artisti, mikä se on nimeltään +ura perään



Kotka-ruudun oikeassa alareunassa rajasana 4+4+6+9 ei löydy mistään. Voisikos vielä vihjettä saada?
4+4+6 = J.V albumin nimi + 9 "keikka" toisella nimellä


Näistä apuja..
 
vierailija
2.3 ri-ki 9/6 Maahan pantu s-alkuinen puu
2.3 me-pä 4/4/6/9 Tunnettu JV.n laulu+esitys
2.3 sa 10 Keitä siellä oleskelee?

Vieläkään en saanut selville Elämä-ruudun rajasanaa 9+7+4. Apua! Sen takana on ratkaisu koko relluun. .
 
vierailija
Ura-ruudun pääsanasta viistoon alas oikealle 5/7/3/6 , Löytyy J.v wikistä "ura lähtee kunnolla käyntiin" suoraan,
tämä tulee pikkuoravista mieleen..

Elämä-ruudun rajasana vasemmalle 9/7/4, Robin kpl 1967 v.., googlessa 2 tärppi kun avaa linkin ja lukee loppuu asti

Junnu
san 17 (vasen alakulma) , minkä katekorian lauluja teki? se eteen ja sa... perään

Ura
fin 8 (keskellä oikea laita), ei duo vaan yksin oleva artisti, mikä se on nimeltään +ura perään



Kotka-ruudun oikeassa alareunassa rajasana 4+4+6+9 ei löydy mistään. Voisikos vielä vihjettä saada?
4+4+6 = J.V albumin nimi + 9 "keikka" toisella nimellä


Näistä apuja..
Kiitos, valmista tuli!

P.S. Ei kannata antaa vinkkinä, monesko googlehaun tulos on oikea, googlen tarjonta voi olla erilainen hakuhistoriasta johtuen ja eri hakijat voivat saada eri tulokset, todettiin se jo kauan sitten yhtä kinkkistä relaatiota tehdessä.
 
vierailija
Kiitos, valmista tuli!

P.S. Ei kannata antaa vinkkinä, monesko googlehaun tulos on oikea, googlen tarjonta voi olla erilainen hakuhistoriasta johtuen ja eri hakijat voivat saada eri tulokset, todettiin se jo kauan sitten yhtä kinkkistä relaatiota tehdessä.
Aivan joo totta sanot,en ajatellut tuota kun vinkkejä kirjoittelin..
Pääasia että sanat löytyi.
 
vierailija
Jeesiä tarvitaan:

1.3 pääsanasta rimpsut 8+6+8 5+5 8+5+2+6 4+1+4+6+3+3+5 ja 6+4+3
2.3 alhaalla keskellä MeMiLaKi alas 18
3.3 vasemmalla keskellä MuHa 13+11
pääsanan alapuolella 5
pääsanan oikealla puolella SaTy oikealle ylös 8+5
Muut olen tehnyt ja jeesaan kyllä nyt kun olen taas pelikentällä :)
 
vierailija
Jeesiä tarvitaan:

1.3 pääsanasta rimpsut 8+6+8 5+5 8+5+2+6 ja 6+4+3 -Junnu wikistä sisällysluettelon yläpuolelta 4+1+4+6+3+3+5 - viimeisen alkupräinen nimi
2.3 alhaalla keskellä MeMiLaKi alas 18 - MePä+väliaikainen myyntitapahtuma
3.3 vasemmalla keskellä MuHa 13+11 - selaa aikaisempia vihjeitä :) , jossain oli annettu se suoraan
pääsanan alapuolella 5 - työnantaja
pääsanan oikealla puolella SaTy oikealle ylös 8+5 myöskin työnantaja
Muut olen tehnyt ja jeesaan kyllä nyt kun olen taas pelikentällä
 

Yhteistyössä