Relaatio 49

  • Viestiketjun aloittaja enbis
  • Ensimmäinen viesti
"sanni"
[QUOTE="maija";30822637]Jee kiitos vinkeistä :)

Ruoka 9+2+10 ei vaan aukee, onko sillä joku toinenkin nimi kuin perus sp... ja li... :D[/QUOTE]

kyllä se tuo on, tarkista oikeinkirjoitus :)
 
"ÄrKoo"
Apua!!! Ruokaruudussa totaalinen ajatusvirhe! Voi nolo!!!!! Siis se ha 6+5 olen sekoittanut kaksi kappaletta. Sen ha:n joka on beyoncen ja sitten sellasen ku alkaa he joka on m.c:n... (5+6) Ihmekös ku ei löydy kellään! Sitten kun saan koneeni niin vaihdan sinne sen oikean laulajan. Anteeksi, mun moka :(
 
???
[QUOTE="tsirp";30826682]mulla puuttu paljon ranta ylös puuttuu --- kaupunginosa
mikä se esko on `? --- missä ruudussa tää on?
eliitti alas ja vas --- nää löyty kun katsoi mitä muuta on siinä luokassa mihin tää wikisivu kuuluu
enkä löydä sitä oopperralaulajakaan pitäskö mennä jonnei enkku sivuille --- joltain wikilistalta mä sen bongasin, en muista oliko suomeksi vai englanniksi, mut siis espanjalainen sopraano[/QUOTE]

.
 
[QUOTE="sanni";30827288]olette vissiin löytäneet noita puuttuvia? Oisko vinkkiä niihin eli se kesäyön laulaja ja ruoan halo?[/QUOTE]

Se laulaja puuttuu, mutta halo löytyy kun etsit hero-nimisen kappaleen esittäjää :)
 
"tsirp"
[QUOTE="sanni";30827857]kiitos muuan, löysinkin tuon ihan issekseni mutta kiva että joku vaivautuu vinkkaamaan vielä meitä jälkijoukkojakin :)[/QUOTE]

keksin muuten sen loppuratkaisun oli muuten helppo kun ajatteli niitä vihje sanoja laulajaan olen koittanuy kaiken moisia sanoja siis laulajia täytynee odotella että laatija saa koneen huollosta et saisi vinkkiä pli mun mielestä aikas helppo lukuun ottamatta niitä body sanoja KIITOS laatijalle
 
"tsirp"
[QUOTE="TSIRP";30846402]ÄLÄ ajattele monimutkaisesti se on liian helppo[/QUOTE]

ok ok ok
ok ok ok
ok ok ok

Ohje Etusivulle

Asetukset
Pelin läpäisy:
426 / 425 (100.2%)

Vihjeet: 3 / 3
Loppuratkaisu oikein!

Sijoitus:
1 / 164
 
newman
[QUOTE="sanni";30846591]ilmeisesti mun aivot ei vaan käsitä tämmöisiä, en tajua sitten millään. Olkoon perkele.[/QUOTE]

Kunnon relaatio turhautumista. :D

Voisi ajatella että tekijä hieman piruilee tässä loppuratkaisussa, jota ei tarvi mistään hakea, oikeastaan se ei tarvitse edes vihjesanoja.
 
Nyt olisin taas viimeisiä sanoja vailla.

Tongue:
ana-kas 7, tiedän kyllä mitä haetaan, mutta en keksi oikeaa sanaa, monia olen kokeillut

Hugleigur:
Yle 7 11 4, monia sivuja selaillut, mutta ei ole oikeaa löytynyt

Toivottavasti joku voisi auttaa. :)
 
Äh, ei löydy kaikki sanat tähänkään, ainakaan ilman muutamaa vihjettä... Oiskos joku linjoilla auttamassa?

Tongue twisters -ruutu:
sy.. ja yk.. yhdistävä 8 5
pal... 7 8

Rahayksiköt-ruutu:
Tegu... 9 13 7

Ja jos joku ihana huomaa avunpyyntöni, myös edellisen relaation ketjussa ois pari sanaa ilman lisävihjettä :rolleyes::)
 

Yhteistyössä