Relaatio 49

  • Viestiketjun aloittaja enbis
  • Ensimmäinen viesti
Äh, ei löydy kaikki sanat tähänkään, ainakaan ilman muutamaa vihjettä... Oiskos joku linjoilla auttamassa?

Tongue twisters -ruutu:
sy.. ja yk.. yhdistävä 8 5 Kukka, tuo sy loppuun
pal... 7 8 sori, tätä en muista miten löysin enkä osaa vinkata, aattona janottaa

Rahayksiköt-ruutu:
Tegu... 9 13 7 Lentokenttä

Ja jos joku ihana huomaa avunpyyntöni, myös edellisen relaation ketjussa ois pari sanaa ilman lisävihjettä :rolleyes::)
Sanotko mulle suoraan ton ana-kas välisen, olen niin montaa kokeillut, että todennäköisesti ei vain huoli mulla sitä jostain syystä.
 
Amy55
Nyt on kahlattu tätä - vihjeistä on ollut tavaton apu mutta en tiedä onko aika tehnyt tehtävänsä, en vain löydä enkä keksi 21 viimeistä sanaa:

KESÄYÖ: vasen alakulma lau.. 4+7 - on brittiläisen rockyhtyeen laulaja, saisko vähän lisävihjettä

BODYMOD:
pääsanasta 13 - veitsellä tai puukolla tehtävä tatuointi ... ei auta
läv... 7 - korvalävistys.. ei auta
voisiko nämä sanoa suoraan - aihe ei kiinnosta lainkaan enkä ole löytänyt noilta sivuilta mitä on vihjeissä annettu

RAHA: oikeassa laidassa vaa..mall.. 5+9 ja 7+6

HUGLEIKUR:
ylhäällä Osl. 4+8, rakennus mutta mikä? millä kielellä?
vasen laita keskellä vih.. 7+9
alhaalla tv2 7+11+4, britt koomikko -onko tämä tv-sarja?

NAPAPIIRI: pääsanasta alas 9

RUOKA: pääsanasta vasen yläviisto 14

Löytyykö apua?
 
vierailijamumma
Löytyisikö apuja relaatio 44 - puuttuu muutama sana ja vinkkiä kaipaisin . LEIKKI : Pata - 10
KAUPUNKI : Käsim. - 13
MAJAVA : Golj - 16
VILLASUKKA : Letto - 7 (annetut vinkit ei auta)
AISTI: Jälkr - 7 (alempi)
 
Amy55
Löytyisikö apuja relaatio 44 - puuttuu muutama sana ja vinkkiä kaipaisin . LEIKKI : Pata - 10 alkaa hii...
KAUPUNKI : Käsim. - 13 Kuurojen käyttämä kieli
MAJAVA : Golj - 16 Laita wikiin tuo sana ja perään k, tämä on eläin
VILLASUKKA : Letto - 7 (annetut vinkit ei auta) laitan suoraan: Rätvänä
AISTI: Jälkr - 7 (alempi) laitan tämänkin suoraan: Pavlova
Toivottavasti vastauksista on apua. Onko sulla auttaa mua - laitan tähän perään relaatio 49.n auki olevat
 
Amy55
Nyt on kahlattu lisää tätä - 12 sanaa puuttuu

KESÄYÖ: vasen alakulma lau.. 4+7 - on brittiläisen rockyhtyeen laulaja, saisko vähän lisävihjettä

BODYMOD:
pääsanasta 13 - veitsellä tai puukolla tehtävä tatuointi ... ei auta, saa kertoa suoraan

RAHA: oikeassa laidassa vaa..mall.. 5+9 ja 7+6

HUGLEIKUR:
alhaalla tv2 7+11+4, britt koomikko -onko tämä tv-sarja?

Löytyykö apua?
 
vierailija
vähän oon myöhässä vinkkeineni, mutta jospa nää auttais jotain muuta ellei edellistä kysyjää:
Nyt on kahlattu lisää tätä - 12 sanaa puuttuu

KESÄYÖ: vasen alakulma lau.. 4+7 - on brittiläisen rockyhtyeen laulaja, saisko vähän lisävihjettä ---> tämä yhtye tosiaan esiintyi provinssirockissa 2015. laulajan etunimi on wikissä pidemmässä muodossa. sanotaanko vielä että yhtyeen nimi tarkoittaa sellaista taiteilijan työtä innoittavaa naista.

BODYMOD:
pääsanasta 13 - veitsellä tai puukolla tehtävä tatuointi ... ei auta, saa kertoa suoraan ---> a...tatuointi

RAHA: oikeassa laidassa vaa..mall.. 5+9 ja 7+6 ---> ylempi mallisto on Avenged Sevenfold -yhtyeen jäsenen vaatemallisto. toista mallistoa en ole itsekään löytänyt, jos joku voisi auttaa?

HUGLEIKUR:
alhaalla tv2 7+11+4, britt koomikko -onko tämä tv-sarja? ---> on sarja, sarjan nimenä saattaa olla myös tämän sarjan päähenkilön nimi. sellanen hassu mies, joka kuljettaa mukanaan nallea.

Löytyykö apua?
 
vierailijamumma
Toivottavasti joku vielä selaa näitä vanhoja . Olen kahlaillut vinkkejä ja vihjeitä läpi , mutta edelleen puuttuu muutama sana .
BODYMODIFICATION: suspension - 12+10+4 . vinkit ei auta . mahtaako sivusto olla käytössä enää .
RAHAY: tästä puuttuu eniten ... Poh kos - 7+6 - 13 ... en löytönyt yhtään vinkkiä , joten lienee helppo , mutta ei raksuta . Samoin
kosk - 10
RUOKA: Nakki / HD - 10 ...
 
vierailijamumma
Toivottavasti joku vielä selaa näitä vanhoja . Olen kahlaillut vinkkejä ja vihjeitä läpi , mutta edelleen puuttuu muutama sana .
BODYMODIFICATION: suspension - 12+10+4 . vinkit ei auta . mahtaako sivusto olla käytössä enää .
RUOKA: Nakki / HD - 10 ...
Muokkaan vähän , kun keksin muutaman .
BODYMODIFICATION: suspension - 12+10+4 . vinkit ei auta . mahtaako sivusto olla käytössä enää .
RAHAY:
kosk - 10
M&S - 9
RUOKA: Nakki / HD - 10 ..
 
vierailija
Laitan tähän vielä mun jumit jos joku tulis vielä avuksi

Kesäyö:
espanjalainen koloratuurisopraano - saa sanoa suoraan, ei vaan löydy

Bodymodification:
sus... - se face sivu ei vissiin oo enää olemassa, eli saa sanoa suoraan
arpita - 5

Raha:
male. - 11
vaate..- 5 9 sekä 5 & 7
kaim..-2 7

Hugleikur Dagsson:
Oslon rakennuksen jatko 10
yle tv2 - 7 11 4 joku Britti koomikon show

Napapiirin sankarit:
4 9 6 kuvaaja mut miten sen nimestä saa myös ton 6
ylhäältä 3 kirjimisesta 8 2 3 9
v..-e.. 5 4 joku applen tuote
hii..-10 alas oikealle

ruoka: ylös 14
 
vierailija
Laitan tähän vielä mun jumit jos joku tulis vielä avuksi

Kesäyö:
espanjalainen koloratuurisopraano - saa sanoa suoraan, ei vaan löydy suomenk wikis maria callasin kohdalla punaisena (Hidalgo)

Bodymodification:
sus... - se face sivu ei vissiin oo enää olemassa, eli saa sanoa suoraan nyt suoraan: Lari Lahti
arpita - 5 sama sana kuin kansa johon attila kuuluu, ks suomenk wiki attila

Raha:
male. - 11 puu, kasvaa Afrikassa, Cocos nucifera
vaate..- 5 9 sekä 5 & 7 nää on pahoja, sanon suoraan: Zacky Vengance ja Marks&Spencer
kaim..-2 7 elokuvan italinankielinen nimi

Hugleikur Dagsson:
Oslon rakennuksen jatko 10 Lordi voitti aikoinaan nämä kisat
yle tv2 - 7 11 4 joku Britti koomikon show tämä on minullakin auki, joku saisi sanoa suoraan,
brittikoomikko jolla nalle kainalossa - ei sano mulle mitään


Napapiirin sankarit:
4 9 6 kuvaaja mut miten sen nimestä saa myös ton 6 F.S.C. eli pisteet mukaan
ylhäältä 3 kirjimisesta 8 2 3 9 suoraan: Jokaista ei voi lannistaa
v..-e.. 5 4 joku applen tuote laita toiseksi sanaksi ipad
hii..-10 alas oikealle hii..kivi

ruoka: ylös 14 suoraan: fennoveganismi
Kursiivilla vastaukset ja brittikoomikon tv-ohjelmaa tässä kaivataan
 

Yhteistyössä