Relaatio 494 Elpa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Just joo, aikani jotakin yritin, mutta ei mitään tajua mistään, joten antaa siis mun puolesta olla tämä ja mua viisaammat jatkakoot :D Ja laatijalle terveiset, että vois pikkasen miettiä noita aloitusruudun jatkojen löydettävyyttä...
 
Mark2
Vaikea tämä on ollut, eikä näköjään ihan loppuun mene ilman apua.
Voisiko laatija vinkkailla rautalankaa seuraaviin:
1.1. Pori: pääsanasta 10 vasemmalla ja 6 6 ylös (laulun sanoja olen yrittänyt etsiä vaan ei löydy...)
oikealla alhaalla ka os 4
2.1. Turku: ru la 10
2.2 Elpa: pääsanasta 9 hipsuissa (en tiedä mikä tuo elpa lopulta on....)
2.2. Lääkäri; lää 5 11 hipsuissa
3.3. Suomalainen elokuva: pääsanasta 6 8 5 8 (vastasana on)

M2
 
Mark2
Hei,
pidemmästä aikaa
Arvelen, että tekijän nimimerkki on ensimmäinen vihje. Löysin xcor lynx:n netistä. Lynx on ilves ja ilves on eläin...
Puuttuu 11 sanaa vielä ja nuo yllä mainitsemani seitsemän kohtaa nyt kiikastaa.
On kaiken kaikkiaan aikaa vaativa rellu. Jos laatija sattuu paikalle niin lisävinkit olisivat tarpeen....

M2
 
Hei,
pidemmästä aikaa
Arvelen, että tekijän nimimerkki on ensimmäinen vihje. Löysin xcor lynx:n netistä. Lynx on ilves ja ilves on eläin...
Puuttuu 11 sanaa vielä ja nuo yllä mainitsemani seitsemän kohtaa nyt kiikastaa.
On kaiken kaikkiaan aikaa vaativa rellu. Jos laatija sattuu paikalle niin lisävinkit olisivat tarpeen....

M2
Kiitos vinkistä! Pääsin sentään alkuun, mutta ei tässä logiikka nyt oikein natsaa ja kaksi ruutua vielä kiinnikin eikä mulla valitettavasti ole sinulle yhtään mitään (ja tuskin tulee olemaankaan) :)
 
Vaikea tämä on ollut, eikä näköjään ihan loppuun mene ilman apua.
Voisiko laatija vinkkailla rautalankaa seuraaviin:
1.1. Pori: pääsanasta 10 vasemmalla ja 6 6 ylös (laulun sanoja olen yrittänyt etsiä vaan ei löydy...)
oikealla alhaalla ka os 4
2.1. Turku: ru la 10 juomien roudaamista (sana sopisi kyllä paremmin Viron matkailuun)
2.2 Elpa: pääsanasta 9 hipsuissa (en tiedä mikä tuo elpa lopulta on....)
2.2. Lääkäri; lää 5 11 hipsuissa
3.3. Suomalainen elokuva: pääsanasta 6 8 5 8 (vastasana on)

M2
Yhden noista sain, mutta muuten tämä taitaa kyllä multa nyt jäädä. Sen verran on laajoja nuo teemasanat ja inhoan luettelojen selaamista :D Ulkolaisiin elokuviin sain tasan yhden ja samoin ulkolaiseen musiikkiin... (silti tilastoissa kakkosena, vaikka yli 70 sanaa puuttuu). Voisitko M2 please tehdä kunnon vanhanaikaisen rellun?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Huh! On kyllä aikamoisen mahdottoman rellukan laatija saanut aikaan! Vaivalla oon saanut pari ruutua ok, mutta muista puuttuu yks tai enemmän :D Oisko jollain vinkata näitä:

PORI: ylös väliviivalla 10 ja hipsuissa 6+6 sekä ka-os 4
SUOMEN LUONTO: sai alas 16
ULKOMAINEN MUSIIKKI: KB hipsuissa 3+6+9
ELPA: hipsuissa 9
SUOMALAINEN MUSIIKKI: sin alas 5+10
SUOMALAINEN ELOKUVA: 6+8+5+8 PS
 
Mark2
Huh! On kyllä aikamoisen mahdottoman rellukan laatija saanut aikaan! Vaivalla oon saanut pari ruutua ok, mutta muista puuttuu yks tai enemmän Oisko jollain vinkata näitä:

PORI: ylös väliviivalla 10 ja hipsuissa 6+6 sekä ka-os 4
SUOMEN LUONTO: sai alas 16 national landscape käännettynä
ULKOMAINEN MUSIIKKI: KB hipsuissa 3+6+9 albumilla the single file
ELPA: hipsuissa 9
SUOMALAINEN MUSIIKKI: sin alas 5+10 walt disneyn hassunkuriset sinf
SUOMALAINEN ELOKUVA: 6+8+5+8 PS
yllä muutama vinkki, muut puuttuvat

M2
 
Mark2
Iso kiitos hyvistä vinkeistä! Selkisivät kaikki. (miksiköhän sen biisin vaan piti olla hipsuissa? Hipsut on mun mielestä muutenkin relluista ihan syvältä) No, anyway, unohtui vielä kysyä ULKOMAALAINEN ELOKUVA: DH2 alas 5 7
Hei,
laitan suoraan kun on (minun mielestäni) vähän kummasti laadittu tuo kohta.
Renny Harlin (ent. Renny Lauri Mauritz Harjola
Eli, kun kirjoitat Lauri Harjola niin se korjautuu Lauri Hariola:ski :)
M2
 
vierailija
Hei,
laitan suoraan kun on (minun mielestäni) vähän kummasti laadittu tuo kohta.
Renny Harlin (ent. Renny Lauri Mauritz Harjola
Eli, kun kirjoitat Lauri Harjola niin se korjautuu Lauri Hariola:ski
M2
Kiitos paljon! Eipä tosiaan olisi tullut mieleen kokeilla leffan ohjaajan vanhaa nimeä väärin kirjoitettuna :D Olihan noita muitakin kirjoituskummallisuuksia ja noita loppuja en kyllä mitenkään tajua, mutta isot kiitokset avustasi!
 

Yhteistyössä