relaatio 57

VR eli tekijä
Joo, outoa, että jonkin aikaa ei tule mitään, ja sitten tulee monta yhtä aikaa. No, koetin saada tästä sellaisen, että alkuun pääsisi helposti ilman wikiä, ja sitten loppua kohti vaikeutuisi. Saas nähdä kuinka onnistuin.

Kun on ollut ongelmia sen loppuratkaisun kanssa, niin tähän en sellaista sitten laittanut. Ylläpitäjä on kuitenkin laittanut sinne relaatioon 55 sen kadonneen loppuratkaisun, joten jos olette sen jo pelanneet, niin nyt voi sitäkin yrittää. Sen verran vinkkiä, että siinä on kaksi sanaa monikossa.

Seurailen täällä välillä kuinka sujuu, ja jos lopussa oikein jumittaa, niin katsotaan sitten.

Onnea pelaamiseen!
 
tindebella
Olen kyllä eri mieltä, ainakaan nyt alkuun ei ole wikiä tarvinnut lainkaan vaan pelkästään mielleyhtymillä on toistaiseksi menty.
Se taas on minulle tosi vaikeaa.... omat mielleyhtymät ovat ihan erilaisia kuin tekijän. En saa oikein minihkään mitään :) Kun alkusanat ovat niin yleisiä, että jatkosanoja voi olla satoja ja jos ei sit just keksi sitä mitä tekijä tarkoittaa
 
???
Se taas on minulle tosi vaikeaa.... omat mielleyhtymät ovat ihan erilaisia kuin tekijän. En saa oikein minihkään mitään :) Kun alkusanat ovat niin yleisiä, että jatkosanoja voi olla satoja ja jos ei sit just keksi sitä mitä tekijä tarkoittaa
Mäkin aloitin juuri, eli pelissä ollaan ainakin nyt aamusta vähän aikaa. :)

Oon huomannut, että VR harrastaa paljon sellaisia ketjuja, joissa edellinen sana on osa seuraavaa yhdyssanaa. Eli "koira -> lintukoira -> lintu -> lintulauta -> lautakuorma". Auttaisiko tämä vinkki keksimään niitä jatkosanoja? Nuo ei siis ole sanoja, jotka on tässä relaatiossa, tai ainakaan en vielä ole niitä sieltä löytänyt, mutta jospa tuo auttaisi hahmottamaan miten kannattaa miettiä sanoja.
 
Pelaaja taas
Se taas on minulle tosi vaikeaa.... omat mielleyhtymät ovat ihan erilaisia kuin tekijän. En saa oikein minihkään mitään :) Kun alkusanat ovat niin yleisiä, että jatkosanoja voi olla satoja ja jos ei sit just keksi sitä mitä tekijä tarkoittaa
Tuo on kyllä totta. Pari relaatiota sitten olin itse aivan maassa kun sain saman ohjeen, että anna mielleyhtymien virrata, ja minulla ne eivät virranneet ollenkaan samaan suuntaan kuin sen relaation tekijällä. Mutta tuo vinkki sanoista osana seuraavaa sanaa on kyllä tässä relaatiossa ainakin näin alkuun pätenyt aika hyvin ;) Muutama ruutu on tuollaisten sanojen ansiosta avautunut aika nopeasti. Jatkoja sitten saa kyllä miettiä ja hakea ihan tosissaan.
 
Pelaaja taas
Ja se hyvä puoli näyttäisi tässä kuten muissakin VR:n relaatioissa olevan, ettei siellä ole yksinäisiä sanoja, siis sellaisia, joihin pääsee vain yhtä kautta. Ainakin aikaisemmin, kun on jaksanut vääntää, niin ne hankalien sanojen toiset suunnat ovat avautuneet ja sieltä puolelta on sitten aina saanut apuja.
 
???
Ja se hyvä puoli näyttäisi tässä kuten muissakin VR:n relaatioissa olevan, ettei siellä ole yksinäisiä sanoja, siis sellaisia, joihin pääsee vain yhtä kautta. Ainakin aikaisemmin, kun on jaksanut vääntää, niin ne hankalien sanojen toiset suunnat ovat avautuneet ja sieltä puolelta on sitten aina saanut apuja.
Tonttu-ruudussa on kohta, jossa pääsanasta lähtenyt viiva ei jatkunut yhtä sanaa pidemmälle. Järkytys! :D

No ei oikeasti. Tosi kivasti on edennyt ja auennut.
 
???
Täällä taas hetkisen ennen kuin ruoka kutsuu.

Sanonta-ruudussa on pääsanasta ylävasemmalle menevässä yksi kirjain liikaa. Toisen sanan perässä on ylimääräinen piste.

Tuo tonttu-ruutu ei ainakaan minulle korjaantunut. Voi olla että on sama ongelma kuin edellisessäkin relaatiossa, eli viiva ilmestyy vasta sitten kun saan sen vastasanan.

Eikä nämä suinkaan ole mitään kritiikkiä. Ymmärrettäväähän se on, ettei kaikkia pieniä virheitä huomaa. Kiva vain kun viitsit tehdä näitä, VR. :)
 
VR eli tekijä
Täällä taas hetkisen ennen kuin ruoka kutsuu.

Sanonta-ruudussa on pääsanasta ylävasemmalle menevässä yksi kirjain liikaa. Toisen sanan perässä on ylimääräinen piste.

Tuo tonttu-ruutu ei ainakaan minulle korjaantunut. Voi olla että on sama ongelma kuin edellisessäkin relaatiossa, eli viiva ilmestyy vasta sitten kun saan sen vastasanan.

Eikä nämä suinkaan ole mitään kritiikkiä. Ymmärrettäväähän se on, ettei kaikkia pieniä virheitä huomaa. Kiva vain kun viitsit tehdä näitä, VR. :)
Joo, sen pitäisi olla pilkku eikä piste. Korjaan kun pääsen kunnon koneen ääreen.

En näitä virhekommentteja mitenkään kritiikiksi katsokaan, vaan olen hyvilläni kun pienet mokat huomataan ja niistä kerrotaan, niin saadaan ne korjattua. Vanha mies ja silmälasit, niin tuollaisia helposti näyttää jäävän vaikka kuinka koettaisi tarkistaa ;)
 
Kiitti VR aivan mahtavasta rellusta! Nyt puolet ratkottu ja edelleen sanoja vaan löytyy :) Tämä on on kyllä tähän asti paras kaikista tekemistäsi! (16-rellun kanssa tuli aikoinaan tahkottua aivan hermoromahduksen partaalle)

Ja tonttu ok :)
 
Viimeksi muokattu:
Bambe
KALEVA Miksi mä en keksi kal.. 5+8 oikealla keskialhaalla? Mielestäni olen kaikki pelaajat ja valmentajat kokeillut.

WILHELM Naisen nimestä 16 ja 10 hakusessa kuten myös aloitussanasta 3+5 vaikka vastasana on.

Ja joo, tosi mukava rellu, kiitos!
 
ei vaan säteile
Ja mä en taas pääse mihinkään...
KÄYTÖS
kaikki pääsanasta puuttuu paitsi haas..kä
mistä noita voi alata etsimään

MUUTTO
mies 8 ja 8
uro..10 ylös
auto kaikki paitsi vlaatik..
 

Yhteistyössä