relaatio 57

???
Se his... on yhden rap-yhtyeen kappale ja myös sen albumin nimi, ja siitä tulee tule 12. Ja se 14+9 on his... sanan adjektiivi ja kulkuväylien muodostama kokonaisuus, tämän sanan loppu on tuttu vaikka nettiä tarkoittavana sanana. ;)
Kiitos!

Tuota kappaletta olin katsonut mutta jostain syystä en sitten tajunnut kokeilla sitä hyvin itsestäänselvää sanaa... Ja adjektiivillakin googlasin, mutta tuo kyseinen sana ei osunut haaviin. :)
 
???
Oliskohan se seuraava vinkkiä vaativa kohta sitten siellä johtaja-ruudussa?

mu 13
yr 6
py 6+4

Nuo varmaan kaikki yhdistyy, niin riittää ehkä jos vaikka yhteen saisi vinkin että pääsisi eteenpäin?
 
???
enpä oo koskaan ees kuullu moista sanaa, mut olin näköjään johonki aiempaan relaatioon sitä kokeillu :D
Mä aina tyhjennän ne aiemmat arvaukset kun saan yhden relan valmiiksi, että pysyn edes jotenkin kartalla siitä mitä kaikkea oon jo arvannut. Ehkä ei kuitenkaan kannattais, kun sieltä voi tulla hyviä vinkkejä jos katsoo mitä sanoja on muissa peleissä arvannut. Varsinkin nää yhdyssanat on välillä sellaisia et mulla ainakin pää lyö ihan tyhjää.
 
VR eli tekijä
Oliskohan se seuraava vinkkiä vaativa kohta sitten siellä johtaja-ruudussa?

mu 13
yr 6
py 6+4

Nuo varmaan kaikki yhdistyy, niin riittää ehkä jos vaikka yhteen saisi vinkin että pääsisi eteenpäin?
Mu 13 alkuun yksi soitin ja loppuun tuo mu.
Se yr 6 voi olla sekä tuon soittimen valmistaja että makeisten valmistaja.
Se py 6+4 oli englantilainen joka teloitettiin Henrik VIII:n aikana.
 
VR eli tekijä
puutteet:

KALEVA:
ruo...7+13

SEURA:
ur.. 11

HYVÄ:
kuu... 6+15+8
Ensimmäinen on Solvalla joka vuosi ajettava ravikilpailu. Sitä näkee kirjoitettavan sekä jälkimmäinen sana yhteen että jälkimmäinen sana väliviivalla.

Toinen on itse asiassa tuo edellinen, eli hevoset juoksevat.

Tuo viimeinen on varmaan vaikea, se on hyväntekeväisyysalbumi toukokuulta 2002.
 

Yhteistyössä