relaatio 61

  • Viestiketjun aloittaja sannisanni
  • Ensimmäinen viesti
Pelaaja taas kysyy
Kiitos vinkkaajille, olen päässyt lähelle loppua. Vielä viimeisiä kyselen.

KOMISARIO PALMU
Ty ja Ko Pa E välinen 13 (puuttunee kaikilta)

HARRASTUS
Ra my 8 (puuttunee kaikilta)

HITLER
Päi 13
Per 5

KOTKA
Ver 10

BATMAN
San ja Beo välinen 11
PAlom 4+6

Auttaisin itse kyllä, mutta kun olen muita jäljessä.
 
Kiitos vinkkaajille, olen päässyt lähelle loppua. Vielä viimeisiä kyselen.

KOMISARIO PALMU
Ty ja Ko Pa E välinen 13 (puuttunee kaikilta)

HARRASTUS
Ra my 8 (puuttunee kaikilta)

HITLER
Päi 13
Per 5 missä niitä kasvaa, tästä saat sit ton ylemmän

KOTKA
Ver 10 viet työnantajalle

BATMAN
San ja Beo välinen 11 veteraanikin on
PAlom 4+6 näyttelijä(kö?), wikin haulla (sisältää) löytyy ekalta sivulta

Auttaisin itse kyllä, mutta kun olen muita jäljessä.
sori että kesti :)
 
vierailija
Kiitos vinkkaajille, olen päässyt lähelle loppua. Vielä viimeisiä kyselen.

KOMISARIO PALMU
Ty ja Ko Pa E välinen 13 (puuttunee kaikilta)

HARRASTUS
Ra my 8 (puuttunee kaikilta)

HITLER
Päi 13
Per 5

KOTKA
Ver 10

BATMAN
San ja Beo välinen 11
PAlom 4+6

Auttaisin itse kyllä, mutta kun olen muita jäljessä.
KOMISARIO PALMU
ty ja Ko Pa E - Eräs laulu joka kyseisessä kirjassa mainitaan (elokuvassa eri laulu) löytyy eräältä blogisivulta. Jos hankala voin linkata.

KOTKA
ver 10 - tulee postissakin kotiin

BATMAN
San ja Beo 11 - mikä se beo oli, sanaan liittyy san...
Palom 4+6 löytyy wikin luettelosta

Tässä muutama
 
Pelaaja taas harmaana
Loppuratkaisukin saatu. Kiitos kaikille vinkkaajille.

Tekijälle kommentti, että sinänsä hyvä relaatio, mutta kirjoitusvirheet hankaloittivat ratkaisemista. Lisöksi oli sellaisia kohtia, joissa olisi sanojen väliin voinut vetää viivan, niin ratkaiseminen olisi ollut hiukan helpompaa. Oli nimittäin muutama kohta, jossa oikein ihmettelin miksi selvästi yhteenkuuluvien sanojen välillä ei ollut viivaa, vaikka sanat olivat vierekkäin. Tämä oli ihan riittävän hankala relaatio ilman tuollaista vaikeuttamista.

Mutta kokonaisuudesta tekijälle kiitokset. EI kun uutta tekemään, mielelläni käyn siihen käsiksi. :)
 
vierailija
Loppuratkaisukin saatu. Kiitos kaikille vinkkaajille.

Tekijälle kommentti, että sinänsä hyvä relaatio, mutta kirjoitusvirheet hankaloittivat ratkaisemista. Lisöksi oli sellaisia kohtia, joissa olisi sanojen väliin voinut vetää viivan, niin ratkaiseminen olisi ollut hiukan helpompaa. Oli nimittäin muutama kohta, jossa oikein ihmettelin miksi selvästi yhteenkuuluvien sanojen välillä ei ollut viivaa, vaikka sanat olivat vierekkäin. Tämä oli ihan riittävän hankala relaatio ilman tuollaista vaikeuttamista.

Mutta kokonaisuudesta tekijälle kiitokset. EI kun uutta tekemään, mielelläni käyn siihen käsiksi. :)
 
vierailija
Loppuratkaisukin saatu. Kiitos kaikille vinkkaajille.

Tekijälle kommentti, että sinänsä hyvä relaatio, mutta kirjoitusvirheet hankaloittivat ratkaisemista. Lisöksi oli sellaisia kohtia, joissa olisi sanojen väliin voinut vetää viivan, niin ratkaiseminen olisi ollut hiukan helpompaa. Oli nimittäin muutama kohta, jossa oikein ihmettelin miksi selvästi yhteenkuuluvien sanojen välillä ei ollut viivaa, vaikka sanat olivat vierekkäin. Tämä oli ihan riittävän hankala relaatio ilman tuollaista vaikeuttamista.

Mutta kokonaisuudesta tekijälle kiitokset. EI kun uutta tekemään, mielelläni käyn siihen käsiksi. :)
Huomasin itsekkin noita virheitä ja korjailin niitä aina kun löytyi, anteeksi niistä. Relaatiossa kävi pari todella pahaa mokaa omasta mielestä mitä ei saanut korjattua enää, ne jäi harmittamaan. Ja viivoista sen verran että jouduin poistamaan ja vetämään kaikki viivat uusiksi ennen julkaisua, siksi niitä varmaan jäi uupumaan, muutaman niitäkin lisännyt kyllä jälkeenpäin juurikin siksi että yhteenkuuluvat selkeästi johonkin sanaan. Eka relaatio minkä tein, kiva kun sait tehtyä ja ylipäätänsä teit, kiitos siitä ja palautteesta. Katsotaan kykenenkö toista enää tekemään. :D
 
2/3 ei-sohloja
Hitler -ruudun pääsanasta 13,5

Vihjeissä oli, että jotain mitä Hitler pelkäsi.

Hammaslääkärin pelko/fobia/kammo ei käy missään muodossa, kuten sokeutumisen pelkokaan.

Suora rautalanka, kiitos. Relasta puuttuu enää kolme sanaa
 
Löytyisikö täältä apuja? Peräti 12 sanaa puuttuu, mutta en pääse enää eteenpäin:notworthy:

Hitler:
pääsanasta 13 5, vinkit luettu moneen kertaan, mutta en löydä

Batman:
Arv 6
Ping 11 (ylöspäin menevä)

Kotka:
Met 5 8, josta 7 , seuraava sana on, mutta...

Joulu:
Put 4 8 8(oikea yläkulma)

Hopeanuoli:
pääsanasta oikealle 5 3, vastasanat löytyy

Toivottavasti joku viitsii vielä vastailla:)
 
absolutisti
Listaa päivitetty, saisikohan näihin apua:)

Kotka:
Met 5 8, josta 7 , seuraava sana on, mutta... - Met... kaupunginosan wikistä tämä henkilö ehdotti alueelle tätä nimeä.

Joulu:
Put 4 8 8(oikea yläkulma) - Sketsihahmo 3.kaudelta muistaakseni
Mummi67 on varmaan jo nuo edelliset löytänyt ajat sitten, mutta vinkit tuossa kuitenkin.

Itseltä puuttuu vielä:

Hopeanuoli-ruudu
Pääsanasta 5 3

Hitler-ruutu
Pääsanasta alaviistoon 14
Näl..la 10 ei auta vastustukset
 
Vieläköhän tätä joku vääntää? Itseltä puuttuu 10 sanaa. Kotka, Palmu, harrastus, kirja, hopeanuoli ja joulu vihreänä.
Hitler:
Ruo...abu (9 ) jumittaa.

Ricky Martin:
Emi... Jatkot 8 (1) …4 ja 12 (3). Pitäisikö näihin avautua jokin vihje? En ole saanut mitään auki.

Batman:
Pal...uri ei avaudu vihjeistä huolimatta.

Viitsiskö joku vähän "potkia.
 
Vieläköhän tätä joku vääntää? Itseltä puuttuu 10 sanaa. Kotka, Palmu, harrastus, kirja, hopeanuoli ja joulu vihreänä.
Hitler:
Ruo...abu (9 ) jumittaa. Wikin ensimmäinen väliotsikko Yleisimmin kiellettyjä ruokia

Ricky Martin:
Emi... Jatkot 8 (1) …4 ja 12 (3). Pitäisikö näihin avautua jokin vihje? En ole saanut mitään auki.
Löytyvät hänen wikistään kappaleessa Nousu kuuluisuuteen: elokuva ja yhtye

Batman:
Pal...uri ei avaudu vihjeistä huolimatta.

Viitsiskö joku vähän "potkia.
Jos viimeisessä tarkoitit siitä vasemmalle niin ruotsalainen näyttelijä
 

Yhteistyössä