Relaatio 91

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vieläkö joku osaisi auttaa? 4 sanaa puuttuu...

Lahti el-su-am 10

Talviurheilu ViRe-Li-Jä 6+9

Sibelius Ka-Ka 11
5+6+9+6+8 Tiedän mistä kyse mutta peli ei hyväksy suoraa kopiota wikipediasta
 
vierailija
Vielä joku osais auttaa? Ihan muutama ja sana, osaa vinkattu jo muttei aukea.

SIBELIUS
Pääsanasta 15 (väliviiva), joka yhdistyy Häm
Kau-Kau 11
Pääsanasta 9, yhdistyy Tam-Pie-Vii-Hel

RAUTATIE
Hen-8 10 (muut vastasanat auki, ei auta)

TALvIURHEILU
Pel - 3 7 ja 4 8
1898-dop 4-7

Jos joku tarvii täällä vielä apua voin vastineeksi auttaa muissa sanoissa , kun ovat valmiina.
 
vierailija
Vielä joku osais auttaa? Ihan muutama ja sana, osaa vinkattu jo muttei aukea.

SIBELIUS
Pääsanasta 15 (väliviiva), joka yhdistyy Häm
Kau-Kau 11
Pääsanasta 9, yhdistyy Tam-Pie-Vii-Hel

RAUTATIE
Hen-8 10 (muut vastasanat auki, ei auta)

TALvIURHEILU
Pel - 3 7

Jos joku tarvii täällä vielä apua voin vastineeksi auttaa muissa sanoissa , kun ovat valmiina.

Heti aukes pari nimee, poistelin tarpeettomat.
 
Tätä ei taida enää tehdä ketään, mut koitanpa kuitenkin. Oon tätä pikkuhiljaa ratkonut ja vielä puuttuu 28 sanaa, mut nyt tyssäs. Vihjeet ja vinkit oon lukenut, mut ei vaan aukea. Pahin jumi pääruudussa, jos sitä sais auki niin ehkä siitä alkaisi avautumaan myös Sibelius; kaks muuta jo kiinni :eek:.

Eli oisko vihjeitä Lahti-ruudun pääsanasta ylös lähtevään 7 (rajasana), 5+8+6, 8, 11 sekä 9. Nää kaikki pääsanasta.

Kiitos etukäteen ;)
 
vierailija
Tätä ei taida enää tehdä ketään, mut koitanpa kuitenkin. Oon tätä pikkuhiljaa ratkonut ja vielä puuttuu 28 sanaa, mut nyt tyssäs. Vihjeet ja vinkit oon lukenut, mut ei vaan aukea. Pahin jumi pääruudussa, jos sitä sais auki niin ehkä siitä alkaisi avautumaan myös Sibelius; kaks muuta jo kiinni :eek:.

Eli oisko vihjeitä Lahti-ruudun pääsanasta ylös lähtevään 7 (rajasana), 5+8+6, 8, 11 sekä 9. Nää kaikki pääsanasta.

Kiitos etukäteen ;)
Tuo rajasana 7 on juttu joka pitää laivan paikoillaan vesillä parkkeerattaessa.
Jos sinulla on se w.f. vastasanana niin wikitä/suomenna saat 5+8+6
Tuo 8 on Lahdessa sama juttu kuin panOulu - saat samasta apua tuohon edelliseen.
11 on useampi mutta esimerkiksi ne korkeat Lahden maamerkit ja 9 se kumpare millä 11t sijaitsee(y)
 
Tuo rajasana 7 on juttu joka pitää laivan paikoillaan vesillä parkkeerattaessa.
Jos sinulla on se w.f. vastasanana niin wikitä/suomenna saat 5+8+6
Tuo 8 on Lahdessa sama juttu kuin panOulu - saat samasta apua tuohon edelliseen.
11 on useampi mutta esimerkiksi ne korkeat Lahden maamerkit ja 9 se kumpare millä 11t sijaitsee(y)
Kiitos rajasana ratkesi ja melkein tuli Sibeliuskin kuntoon, mut nyt tarvitaan vielä ratakiskoa.
Noi muut mitkä vielä auki eli 5+8+6, 8, 11 ja 9 ovat tuolla alhalla vasemmalla eli nuo korkeat mulla jo on, mutta mihin tuo kumpare tulee, kun mulla meni ainakin tuosta 11 vasempaan Talviurheilu-ruutuun, jonne tuli paikka.

Kiitos taas etukäteen.
 
vierailija
Kiitos rajasana ratkesi ja melkein tuli Sibeliuskin kuntoon, mut nyt tarvitaan vielä ratakiskoa.
Noi muut mitkä vielä auki eli 5+8+6, 8, 11 ja 9 ovat tuolla alhalla vasemmalla eli nuo korkeat mulla jo on, mutta mihin tuo kumpare tulee, kun mulla meni ainakin tuosta 11 vasempaan Talviurheilu-ruutuun, jonne tuli paikka.

Kiitos taas etukäteen.
Yritä ensin vaikka tuo 11: Lahden maisemaan kuulunut juttu lähes sata vuotta ja niitä on kaksin kappalein eli siis monikko. On siellä korkealla mäellä eli siitä tuo kumpare ja -> 9 kirjaiminen r..."kumpare"
 
vierailija
tänne kun vielä joku eksyis,,,
niin apuja tarttis
LAHTI
voi el 8 amu ei aukene ...ei
SIBELIUS
yl toim5/6 siitä alas 6 oikealla 10/10
ed 6 alas 8 sitä 15 ja 4
sekä jär 4
 

Yhteistyössä