Roikkuvat rinnat, ja oon vielä nuori. :(

  • Viestiketjun aloittaja Äähh
  • Ensimmäinen viesti
Äähh
Täytän kesällä 20, ja mulla on ongelmana se että rinnat on kuin vanhalla mummolla. En ole ollut raskaana, ei ole vielä ajankohtaista. Mutta sairastuin masennukseen muutama vuosi sitten, ja lihoin parin vuoden aikana n. 20kg, ja ilmeisesti siinä samalla rinnatkin meni painonnoususta pilalle. Nyt voin henkisesti jo paljon paljon paremmin, ja olen saanut painoa pois 10kg. Ongelmana kuitenkin on roikkuvat rinnat - jotka ei ole tulleet tuon painonpudotuksen takia vaan olleet jo ennen sitä.
Tämän ikäisellä, pitäisi olla terhakat rinnat, ei mitkään velttoina roikkuvat venymisarpiset nahkasäkit. Tuntuu että kaikki rintojen "massa" on siellä rinnan "alaosassa", päältä rinnat on tavallaan ihan litteät. Ei mitään ryhtiä. Nännitkin on olemattoman pienet, kun taas nännipihat taas on todella isot.

Kuppikoko on 75C, eli mitkään hervottoman isot tissit ei ole kyseessä, mutta tämä vaivaa silti.. En kehtaa olla alasti poikaystäväni edessä, rintojen takia, vaan pidän aina rintsikat päällä. Vaatteiden kanssa, pitää valita sellaisia, missä ei huomaa niin pahasti sitä että rintani roikkuvat ja ovat ihan eri korkeudella kuin mitä pitäisi olla. Kenelläkään muulla ikäiselläni en ole nähnyt samanlaisia rintoja. Vanhemmilla ihmisillä kylläkin - mummoikää lähestyvillä jotka ovat varmasti imettäneetkin useampaa lasta. :(

Olen ihan vakavasti harkinnut, että haluaisin johonkin rintojen kohotukseen. En halua olla nuori ja omistaa mummon tissejä. Lisäksi, nämä ovat jo niin kamalat, että jos saisin lapsen, niin varmaan imetys pahentaisi sitten asiaa niin että rinnat kulahtaisivat ihan totaalisesti. Tämä ei tunnu sellaiselta asialta, jonka voisin vain "oppia hyväksymään", toisin kuin olen muuten oppinut hyväksymään monia aiemmin epämiellyttäväksi kokemiani piirteitä ulkonäössäni.. :/

Onko ketään kohtalotovereita? Tai jossain operaatiossa käyneitä?
 
"vieras"
Minulla on ollut roikkuvat rinnat heti, ku ne rinnat vaan kasvoi ja olin normaalipainoinen.

Kaikkia ei ole siunattu suloisilla EI roikkuvilla rinnoilla.

Yritän nyt eka liikunnalla saada ne pieniks ja ei roikkuviksi. Jos ei onnistu, menen leikkaukseen.

Kokeile sinäkin liikuntaa. Se yleensä tekee ihmeitä.
 
Äähh
Liikuntaa olenkin alkanut taas lisätä, kun sain ensin pois muutaman kilon painoa joka aiheutti selkä ja hartiakipuja. Voisin harrastaa liikuntaa enemmänkin, mutta toisaalta olin masentuneena ollessani lähes liikkumatta, joten se että olen alkanut käydä lenkillä ja jumpata kotona on jo paljon siihen verrattuna.

Ei mulla ole ikinä ollut mitkään "ketunnokkatissit" mutta ainakin olivat kiinteämmät ja ei-roikkuvat kun en vielä ollut lihonut. Rinnoissa on paljon venymäarpia, haalistuneita jo tosin, ja niinkuin sanoin niin kaikki "täytteet" rinnoissa tuntuu siirtyneen rintojen alaosaan, ehkä vähän typerää yrittää selittää ilman mitään kuvia. Mutta iho on selvästi venynyttä, niin mietin, mahtaako liikuntakaan enää tähän auttaa, vai olisiko mulla sitten vain pienemmät, mutta silti roikkuvat ja ryhdittömät rinnat. :/
 
keksitty vika
pitäisi ja pitäisi olla sitä sun tätä. no eipä pitäisi. etkö tyttöparka ymmärrä, että moni ihminen saa palkkansa sen ajatuksen istuttamisesta sinun päähäsi, että et ole ihminenkään ennen kuin luovutat heille melkoisen summan rahaa?

miten se oikeastaan eroaa koulukiusaamisesta?
 
Äähh
Ja kyllä, tiedän että rintoja on joka lähtöön, mutta.. Toivon ettei mulla kuitenkaan olisi tällaiset, roikkuvat kuin vanhalla mummolla. Kun olisivat edes vähän ryhdikkäämmät, eikä sellaiset, että paidatkin pitää katsoa sen mukaan, minkä kanssa rintojen roikkumista ei niin huomaa.
 
GG
Mullakin on rinnat roikkunu siitä asti kun ne kasvoi, minkäs sille mahtaa jos ne on sen malliset (äidilläni on samanlaiset). 3 lasta, imettämiset ja lihomiset ja laihtumiset ei oo varsinaisesti parantanu asiaa. Aina se on mua häirinny, mut en silti ole menny kohotukseen, tuskin tulen menemäänkään. Onneksi on tukevia ja muotoilevia rintaliivejä, niitten kanssa ei asiaa edes muut huomaa, ja mies hyväksyy mut riipputissineni, joten ihan sama.

Tsemppiä sulle,mitä sit päätätkään tehdä.
 
Äähh
pitäisi ja pitäisi olla sitä sun tätä. no eipä pitäisi. etkö tyttöparka ymmärrä, että moni ihminen saa palkkansa sen ajatuksen istuttamisesta sinun päähäsi, että et ole ihminenkään ennen kuin luovutat heille melkoisen summan rahaa?

miten se oikeastaan eroaa koulukiusaamisesta?
En haaveile mistään silikonimöhkäleistä ihon alla, vaan siitä, ettei rinnat olisi venyneet ja vanuneet patalaput jo näin nuorena, vaikken ole lapsiakaan saanut. En haaveile siitä että näyttäisin joltain hollywood-tähdeltä vaan siitä että voisin olla tyytyväisempi tisseihini. Haluaisin luonnolliset rinnat, mutta en tällaisia mummomallia olevia jotka tuntuu roikkuvan kohta jo navassa asti ja jotka voisi varmaan oikeastikin kohta heittää olan yli tai jotain. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029737:
Ja kyllä, tiedän että rintoja on joka lähtöön, mutta.. Toivon ettei mulla kuitenkaan olisi tällaiset, roikkuvat kuin vanhalla mummolla. Kun olisivat edes vähän ryhdikkäämmät, eikä sellaiset, että paidatkin pitää katsoa sen mukaan, minkä kanssa rintojen roikkumista ei niin huomaa.
Hyvät, tukevat liivit (jotka myös kohottavatkin povea!) niin ei tartte paitojen kanssa tuskailla. Ulospäin ei näy millaset muodot siellä paidan alla oikeasti lymyilee. Itse (ja poikaystäväsi) sen tiedätte, mutta ehkä siihen vaan tottuu.
Tiedän kyllä tasan tuon ongelman, itselläni tissit riipahti ylä-aste ikäisenä, vaikka normaalipainoinen olin. Nykyään roikkuu varmaan vielä enempi, raskauksia ja imetyksiä kuitenkin takana. Ja ikää sen 22 (liivi koko 85j). Hyvät liivit kuitenkin kun on, niin paidankin kanssa rinnat ovat ryhdissä. Mies tietää kyllä totuuden, mutta eipä se häntä ole haitannut :)
 
Viimeksi muokattu:
"kolmikymppinen"
Mulla on kans ollut roikkuvat rinnat siitä asti kun rinnat kasvoi. Koko 75D. Nuorempana hävetti, mutta myöhemmin oon törmännyt useisiin joilla on roikkuvat rinnat vaikkei oo lapsia. Ei sitä liivit päällä erityisemmin huomaa, vasta jossain saunassa tai uimahallissa yms. En aio mennä mihinkään leikkaukseen koskaan, ei nuo häiritse enää oikeastaan ollenkaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029759:
En haaveile mistään silikonimöhkäleistä ihon alla, vaan siitä, ettei rinnat olisi venyneet ja vanuneet patalaput jo näin nuorena, vaikken ole lapsiakaan saanut. En haaveile siitä että näyttäisin joltain hollywood-tähdeltä vaan siitä että voisin olla tyytyväisempi tisseihini. Haluaisin luonnolliset rinnat, mutta en tällaisia mummomallia olevia jotka tuntuu roikkuvan kohta jo navassa asti ja jotka voisi varmaan oikeastikin kohta heittää olan yli tai jotain. :/
Juuri se on luonnollista.
Media on luonut virheellisen kuvan naisvartalosta noin yleensäkkin, ja niissä ne tissitkin on aina mitä parhaimmat.
 
Äähh
Mullakin on rinnat roikkunu siitä asti kun ne kasvoi, minkäs sille mahtaa jos ne on sen malliset (äidilläni on samanlaiset). 3 lasta, imettämiset ja lihomiset ja laihtumiset ei oo varsinaisesti parantanu asiaa. Aina se on mua häirinny, mut en silti ole menny kohotukseen, tuskin tulen menemäänkään. Onneksi on tukevia ja muotoilevia rintaliivejä, niitten kanssa ei asiaa edes muut huomaa, ja mies hyväksyy mut riipputissineni, joten ihan sama.

Tsemppiä sulle,mitä sit päätätkään tehdä.
Omalla äidilläni on ihan ryhdikkäät rinnat, samoin kahdella siskollani, kaikilla meillä on rinnat samaa kokoluokkaa.
En itsekään mielelläni haluaisi mihinkään operaatioon ryhtyä, mutta nämä rinnat oikeasti vaivaa ja haittaa. Kukaan ei ole minulle tullut kommentoimaan mitään rinnoistani, ehkä varmaan jo senkin takia, että yritän niin huolella kätkeä sen että ovat roikkuvat ja rumat, mutta aina kun käyn suihkussa tai riisun vaatteita ja satun vilkaisemaan peiliin niin pahaa tekee, kun muuten olen suht tyytyväinen kroppaan, mutta rinnat on mitä on. Poikaystävälle olen puhunut kyllä että miksen halua näyttää rintojani jne, häntä asia ei tunnu häiritsevän vaan on kyllä kertonut ettei seurustele tissieni kanssa vaan minun, mutta silti. Näihin ei tunnu juuri saavan ryhtiä rintsikoillakaan.
 
riipputissipä minäkin
Leikkaukseen mennessä kannattaa sitten miettiä, ettei todennäköisesti pysty imettämään tulevia lapsiaan. Ja lisäksi raskauden aikana paino nousee ja leikkauksen jälkeen painonmuutosta suositellaan olevan maks. 10kg. Koska painonvaihtelu taas löystyttää rintoja tai miten se sanoisi, alkavat roikkua uudelleen.

Itselläni (olen nyt 34v) on myös ollut aina roikkuvat rinnat. Rintani ovat toki myös huomattavan isot ja roikkuvat siitäkin syystä. Mieheni ei ole niitä koskaan kommentoinut, mutta myönnän niitä häpeäväni enkä ole niitä koskaan juurikaan esitellyt sanan varsinaisessa merkityksessä. Koskaan en ole osallistunut saunailtoihin tms edes muiden naisten seurassa. En vaan pysty. Nyt olen kokenut kaksi raskautta ja painoa tuli yhteensä +30kg lisää, olen imettänyt yhteensä reilut 2 vuotta ja rinnat roikkuvat entistä enemmän. Olen päättänyt hakeutua julkisen puolen kautta rintojen pienennysleikkaukseen, jossa samalla siis rinnat kohotetaan. Mutta tätä ei suositella jos vielä tulee raskaaksi. Meillä vielä keskustellaan kolmannesta lapsesta, niin en vielä ole leikkausjonossa. Lisäksi paino pitää saada normaaliksi ennen sitä, mutta se on tässä muutenkin projektina.

Oletko tutustunut ehtoihin, joita Kelakorvauksen saamiseen tarvitaan? Siis jotta pääsee julkisella puolella leikkaukseen poliklinikkamaksun hinnalla? Jos et, niin googletapa. Ja lue lisää aiheesta. Suomi24:llä on pitkät keskustelut aiheesta. Löytyy googlella.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/967903

Tuossa ainakin yksi ketju.
 
Äähh
Alkuperäinen kirjoittaja riipputissipä minäkin;28029781:
Leikkaukseen mennessä kannattaa sitten miettiä, ettei todennäköisesti pysty imettämään tulevia lapsiaan. Ja lisäksi raskauden aikana paino nousee ja leikkauksen jälkeen painonmuutosta suositellaan olevan maks. 10kg. Koska painonvaihtelu taas löystyttää rintoja tai miten se sanoisi, alkavat roikkua uudelleen.

Itselläni (olen nyt 34v) on myös ollut aina roikkuvat rinnat. Rintani ovat toki myös huomattavan isot ja roikkuvat siitäkin syystä. Mieheni ei ole niitä koskaan kommentoinut, mutta myönnän niitä häpeäväni enkä ole niitä koskaan juurikaan esitellyt sanan varsinaisessa merkityksessä. Koskaan en ole osallistunut saunailtoihin tms edes muiden naisten seurassa. En vaan pysty. Nyt olen kokenut kaksi raskautta ja painoa tuli yhteensä +30kg lisää, olen imettänyt yhteensä reilut 2 vuotta ja rinnat roikkuvat entistä enemmän. Olen päättänyt hakeutua julkisen puolen kautta rintojen pienennysleikkaukseen, jossa samalla siis rinnat kohotetaan. Mutta tätä ei suositella jos vielä tulee raskaaksi. Meillä vielä keskustellaan kolmannesta lapsesta, niin en vielä ole leikkausjonossa. Lisäksi paino pitää saada normaaliksi ennen sitä, mutta se on tässä muutenkin projektina.

Oletko tutustunut ehtoihin, joita Kelakorvauksen saamiseen tarvitaan? Siis jotta pääsee julkisella puolella leikkaukseen poliklinikkamaksun hinnalla? Jos et, niin googletapa. Ja lue lisää aiheesta. Suomi24:llä on pitkät keskustelut aiheesta. Löytyy googlella.

Rintojen pienennys - Plastiikkakirurgia - Suomi24

Tuossa ainakin yksi ketju.
Olen tietoinen siitä että jos tuollaiseen operaatioon päätyisi menemään, niin sen jälkeen ei voisi välttämättä imettää. Haluan tulevaisuudessa lapsia, ja haluaisin silloin tietysti myös imettää, mutta kuitenkin on mielessä, että jos nyt en oikeasti vain jotenkin opi hyväksymään näitä rintoja lähivuosina niin jossain vaiheessa menisin johonkin leikkaukseen. Tietysti paras olisi, jos jotenkin vain oppisin olemaan sinut näiden kanssa, mutta tällä hetkellä meinaa itku tulla jos katsoo peiliin eikä ole rintsikoita päällä, mikä nyt ei hirveästi tietenkään mielialaa kohota.

Tietysti sellaisen leikkauksen jälkeenkin rinnat varmasti alkavat roikkua jossain vaiheessa iän yms myötä, mutta enemmän tulee mieleen, että jos rinnat on jo nyt tällaiset, niin miten sitten jos siihen päälle vielä tulisi raskauksia, imetystä ja ikää - saisin varmaan kulkea tissit polvissa hölskyen. En ainakaan halua että tilanne tästä vielä pahenisi kamalasti.

Noihin kelajuttuihin yms en ole perehtynyt, en oikeastaan edes ole tiennyt että tällaisesta voisi jotain korvauksia saada. Olen lähinnä luullut, että korvaisivat jotain rintojenpienennyksiä ja kohotuksia vain jos esim isot rinnat aiheuttaisivat selkäkipua tms.
 
Käypä ensin vaikka liivikaupassa, kyllä melkein kaikenlaiset tissit saa ryhdikkäiksi kun on sopivankokoiset oikeanmalliset liivit.

Mulla on kans ollut nuoresta asti riipparit, vaikken oo ollut raskaana tai imettänyt. En voi väittää että olisin tissejäni oppinut pitämään erityisen kauniina, mutta olenpa oppinut elämään sen kanssa että kellään ei oo kaikki kohdat kauniita. Eikä tarviikaan olla.
 
"vieras"
Oman muistikuvani mukaan omat rintani ovat roikkuneet heti siitä lähtien kun ne alkoivat kehittyä. Nännit ovat sijainneet jotenkin rinnan alareunassa. Olen ollut aina normaalipainoinen.
 
riippitissipä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029819:
Noihin kelajuttuihin yms en ole perehtynyt, en oikeastaan edes ole tiennyt että tällaisesta voisi jotain korvauksia saada. Olen lähinnä luullut, että korvaisivat jotain rintojenpienennyksiä ja kohotuksia vain jos esim isot rinnat aiheuttaisivat selkäkipua tms.
Joo, siis täytyy olla terveydellisiä syitä myös. Mutta eikös tämä vaikuta henkiselle puolelle itselläsi? Mielestäni se on yhtälailla terveydellinen syy.

Onko ryhtisi hyvä?

Minä nimittäin vedän olkapäitä kasaan/eteenpäin peittääkseni rintojani (joo, ei niitä piiloon saa, mutta se on vaistomaista) ja ryhtini on painunut kumaraan. Sekin on terveydellinen syy, vaikkei mitään kipuja olekaan.
 
Äähh
Käypä ensin vaikka liivikaupassa, kyllä melkein kaikenlaiset tissit saa ryhdikkäiksi kun on sopivankokoiset oikeanmalliset liivit.

Mulla on kans ollut nuoresta asti riipparit, vaikken oo ollut raskaana tai imettänyt. En voi väittää että olisin tissejäni oppinut pitämään erityisen kauniina, mutta olenpa oppinut elämään sen kanssa että kellään ei oo kaikki kohdat kauniita. Eikä tarviikaan olla.
Muutamat rintsikat olenkin hommannut alusvaateliikkeestä, myyjän opastuksella. Lähin tuollainen liike on kuitenkin melko kaukana ja netistä en ole uskaltanut lähteä liivejä tilaamaan. Suurin osa rintsikoista on jotain perusseppälää, kun tuo on kutakuinkin ainoa kauppa mikä täällä takapajulassa myy rintaliivejä. Osaan kyllä valita oikean koon, mutta huomaa kyllä että rintsikoita on niin eri mallisia, ettei kaikki omille rinnoille istu niin hyvin kuin saisi. Uusia rintsikoita onkin ollut hankintalistalla jo jonkin aikaa, kun saisi muutamat niin varmasti kohoaisi mieliala edes vähän. Tosin se ei muuta sitä tosiasiaa että sitten kun ne rintsikat ottaisi pois niin tissit olisivat taas ryhdittömät lerput...
 
Äähh
Alkuperäinen kirjoittaja riippitissipä minäkin;28029845:
Joo, siis täytyy olla terveydellisiä syitä myös. Mutta eikös tämä vaikuta henkiselle puolelle itselläsi? Mielestäni se on yhtälailla terveydellinen syy.

Onko ryhtisi hyvä?

Minä nimittäin vedän olkapäitä kasaan/eteenpäin peittääkseni rintojani (joo, ei niitä piiloon saa, mutta se on vaistomaista) ja ryhtini on painunut kumaraan. Sekin on terveydellinen syy, vaikkei mitään kipuja olekaan.
Ryhdistäni en oikein osaa sanoa. Parempikin voisi olla, olen kuitenkin viime aikoina yrittänyt enemmän katsoa etten ihan lysyssä kulje, jo senkin takia että huomaan kyllä sitten heti että nyt on niskat ja selkä taas jumissa. Ei ryhtini varmaan mikään ihanteellinen kuitenkaan ole, parantamisen varaa varmasti olisi.
Ja joo, henkiselle puolelle vaikuttaa. Siitä en sitten tiedä aiheuttaako nuo bosat sitten jotain hartiajumitustakin, aika raskaat kuitenkin ovat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029848:
Muutamat rintsikat olenkin hommannut alusvaateliikkeestä, myyjän opastuksella. Lähin tuollainen liike on kuitenkin melko kaukana ja netistä en ole uskaltanut lähteä liivejä tilaamaan. Suurin osa rintsikoista on jotain perusseppälää, kun tuo on kutakuinkin ainoa kauppa mikä täällä takapajulassa myy rintaliivejä. Osaan kyllä valita oikean koon, mutta huomaa kyllä että rintsikoita on niin eri mallisia, ettei kaikki omille rinnoille istu niin hyvin kuin saisi. Uusia rintsikoita onkin ollut hankintalistalla jo jonkin aikaa, kun saisi muutamat niin varmasti kohoaisi mieliala edes vähän. Tosin se ei muuta sitä tosiasiaa että sitten kun ne rintsikat ottaisi pois niin tissit olisivat taas ryhdittömät lerput...
Kyllä ainaki mun löysät munakoisot saa kohotettua vaikka mihin, ja hyvät liivit tekee olosta mukavamman kun ei hölsky. Eihän ne siitä tosiaan muutu, se on sitten asia johon pitää vain tottua :hug:
 
riipputissipä minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja Äähh;28029848:
Muutamat rintsikat olenkin hommannut alusvaateliikkeestä, myyjän opastuksella. Lähin tuollainen liike on kuitenkin melko kaukana ja netistä en ole uskaltanut lähteä liivejä tilaamaan. Suurin osa rintsikoista on jotain perusseppälää, kun tuo on kutakuinkin ainoa kauppa mikä täällä takapajulassa myy rintaliivejä. Osaan kyllä valita oikean koon, mutta huomaa kyllä että rintsikoita on niin eri mallisia, ettei kaikki omille rinnoille istu niin hyvin kuin saisi. Uusia rintsikoita onkin ollut hankintalistalla jo jonkin aikaa, kun saisi muutamat niin varmasti kohoaisi mieliala edes vähän. Tosin se ei muuta sitä tosiasiaa että sitten kun ne rintsikat ottaisi pois niin tissit olisivat taas ryhdittömät lerput...
Lindexillä on sellaisia hieman topattuja melko tukevia. Ei siis mitään push uppeja, vaan koko kuppi topattu kevyesti. Ella M -merkkisiä ja kulkevat kai t-paitaliivin nimellä, eli ei ole näkyviä saumoja kupeissa. Nettisivuilla ei ollut sellaista mallia mitä tarkoitan. Ei pitsiä eikä mitään joustavaa kangasta. Niistä otat niin pienellä ympäryksellä kun saat, etsit sopivan kuppikoon ja sitten kiristät olkaimet tiukkaan ja nostat rinnat ylös. Mulla ei enää löydy riittävän isoa kuppikokoa, mutta näitä mä käytin melkein 10 vuotta, kunnes raskauduin.
 
Äähh
Alkuperäinen kirjoittaja riipputissipä minäkin;28029872:
Lindexillä on sellaisia hieman topattuja melko tukevia. Ei siis mitään push uppeja, vaan koko kuppi topattu kevyesti. Ella M -merkkisiä ja kulkevat kai t-paitaliivin nimellä, eli ei ole näkyviä saumoja kupeissa. Nettisivuilla ei ollut sellaista mallia mitä tarkoitan. Ei pitsiä eikä mitään joustavaa kangasta. Niistä otat niin pienellä ympäryksellä kun saat, etsit sopivan kuppikoon ja sitten kiristät olkaimet tiukkaan ja nostat rinnat ylös. Mulla ei enää löydy riittävän isoa kuppikokoa, mutta näitä mä käytin melkein 10 vuotta, kunnes raskauduin.
Tuollainen kevyt toppaus voisi mennäkin. En ainakaan halua yhtään isompia rintoja, joten siksi olen tähän asti tyytynyt normirintsikoihin vaikka mielessä on käynyt että saisiko jollain push-upeilla enemmän ryhtiä - mutta niinkuin totesin, en halua enää isontaa näitä rintoja, pikemminkin jos laihtumalla pääsisin takaisin B-kupin kokoon niin sitten olisi hyvä siltä osin.
Ja mulla on tosiaan se, että kun rinnat kuitenkaan ei mitkään pienetkään ole, niin hölskyvät helposti. Ehkä joku tuollainen t-paitaliivi olisi sopiva mulle, tai sitten urheilurintsikat, kumpiakaan en ole koskaan omistanut vaan pysynyt "perusmallisissa".
 
Äähh
[QUOTE="vieras";28029882]TREENAA niitä rintalihaksia, se antaa rinnoille hiemn ryhtiä[/QUOTE]

En ole erityisemmin rintalihasten treenaamiseen perehtynyt, onnistuuko ihan kotikonsteilla tollaset liikkeet? Netissä tosin luki, ettei noilla juuri rintoja paremmaksi saa.
 

Yhteistyössä