Runo ystävälle

hmmmm.....
Sä oot kiva.
Aina yhtä viisas.
Nopeat hoksottimet.
Tietysti älykäs.
Erittäin ystävällinen.
Riitele ei.
Innokas miettijä.
HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!
Tää oli tämmöne koulutehtävä:))))
 
Kristiina291
Ystävyys on ihanaa ja lempeää, ystävyys on kuin tähti taivaalla ikuisesti mikä ei ikinä häviä sydämmestäsi<3 ystävyys on pehmoista rakkautta<3 ystävyys on pehmoista<3 ystävyys on ikuista<3 ! Ystävyys ei katoa milloinkaan!<3<3<3 ;) Älä ikinä petä meidän ystävyyttä vaan pidä ystävistä kiinni<3 !
 
"katja"
Tiesithän sinä että sinusta kovasti iloitsen ja että olet minulle tärkeä ihminen.
Tiedätkö myöskin sen, että usein sinua lämmöllä ajattelen ja yhteisiä hetkiämme ajattelen.
Arvaat kai sinä sen, että koskaan sinua unhoita en, sinä ystävä rakas ja kultainen
 
"bella"
kaveri en jaksa tätä riitelyä!
haluaisin olla sinun kanssasi parhaat kaverit!
Mutta on aina meidän jomman kumman vika mistä riitley alkaa!
lopetetaan se! ja ollaan parhaat kaverit aina!
Ei enää huijata!
ei jätetä ketään yksin!¨
ollaan aina ja ikusiesti parhaat kaverit!
 
sirppaa
kuolen jos sinä lähdet pois mutta onneksi sain olla ystäväsi monta vuotta olet kuin minun sydämmeni olet minun aivoni muistan aina hauskat jekut naapurin Penalle toivottavasti sinäkin mmuistatt minut . i miss you 4-ever <3
 
p...... tamara
tamara rakastaaa turun raineriiiiiiiii aina ja ikuisesti
rakastan sua toivottavasti säkin mua , en pystyis ajatteleen aikaa ilman sua .. rakastatsä viel mua , kuuletko mua ? onko sulla vielä tunteita mua kohtaan <!3 tiemme on ollu mutkaisa mutta ihana .. en susta irti tuu päästää , sä olet mun koko elämäni , valoni , sydämmeni ... jos sinä lähdet , viet mun sydämmestä yli puolet mukanasi <!3
 
rapio lumihädässä
oot mun paras kaveri
pistä läpsy kultini!
sulla on tosi pieni massu
oot sillti hirveän hassu!
toiset on läskejä
ja monet tosi ärsyttäviä
mutta sinä olet erilainen ja oon susta tyytyväinen<3
 
Mulla ihana besta!
Kirjoitin nimesi seinään, isä vaihtoi tapetit
Kirjoitin nimesi ilmaan, tuuli puhalsi sen pois
Kirjoitin nimesi hiekkaan, aalto pyyhki sen pois
Kirjoitin nimesi sydämeeni, siellä se on tänäkin päivänä! <3
 
Heijijij
Ystäväni on kuin kuva jonka laitat nettiin sitä ei saa kunnolla pois, mutta ei sillä väliä, koska ystävät ovat ikuisia niin kuin kuvatkin ellei niitä polta pois.
ÄLÄ HYLKÄÄ YSTÄVIÄ ÄLÄKÄ KOPSAA TÄTÄ kiitoooos <3<3<3<3<3<3<3<333
 

Yhteistyössä