Ruokakuvaketju

"vieras"
Kiva,kun tänne oli ilmestynyt taas Keittiönoidan ja Bootyn ruokakuvia, niin kiva katsella. Keittis,oletko itse tehnyt tuon karpalo-kinuskijugurtin ja miten? Ja entäpä nuo valkosipulikatkaravut,olitko itse marinoinut vai valmiina osatnut ja mistä?
 
  • Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28756656]Kiva,kun tänne oli ilmestynyt taas Keittiönoidan ja Bootyn ruokakuvia, niin kiva katsella. Keittis,oletko itse tehnyt tuon karpalo-kinuskijugurtin ja miten? Ja entäpä nuo valkosipulikatkaravut,olitko itse marinoinut vai valmiina osatnut ja mistä?[/QUOTE]
Joo, itse tehty. Melkein. Mulla on ollut jo pidemmän aikaa lainassa systerin jugurttikone, jolla teen jugurtin. Pakkasesta kaivoin karpalot, mutta tällä kertaa kinuski on itse asiassa valmiina Stockalta ostettua karamellisiirappia. Mulla ei ollut yhtään sokeria, joten jollain piti vähän makeuttaa tuota jugurttia :D

Ravut on ostettu muistaakseni Lidlistä. Sellainen noin kilon pussi pakastettuja, raakoja rapuja. Sulatus, kuoret pois ja tunniksi marinadiin. Sitten vain nopeasti pannulle, kunnes muuttuvat harmaista vaaleanpunaisiksi. Valmis.
 

Yhteistyössä