Ruotsalaisilla mielenkiintoinen tapa viettää viikonloppua

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Eikö yksi ketju päivässä riittäisi? Ei ole pakko tehdä kahtakymmentä.

Vrt. lukemattomat muut poliittiset asiat joista ei tehdä ketjua välttämättä edes joka kuukausi tai vuosi.

Pakkomielteilläkin saisi olla joku raja.
Arvoisa suvakki!

Eikö idoleillesi riittäisi yksi ampuminen päivässä?
Eikö idoleillesi riittäisi yksi pommi päivässä?
Eikö idoleillesi riittäisi yksi autonpoltto päivässä?

Ei ole pakko tehdä kahtakymmentä.

Väkivaltaisilla pakkomielteilläkin saisi olla joku raja!
 
vierailija
Lahjoitan happiannokseni mieluummin Ruotsin sairaaloihin teho-osastoille; Åsalle, Svealle, Björnille, Gunnarille jne jne

Lue: Idoliesi :mad: tekemien rikosten uhreille :cry:
Mua aina jaksaa huvittaa tuo "sun idolisi" viljely kirjoituksissa, jos ei ole samalla tavalla meuhkaamassa palstalla kuin persut :ROFLMAO:

Mitään muuta ei maailmaan mahdukaan kuin persut ja sitten kaikki muut, jotka eivät kaikista tai monista asioista ole samaa mieltä.. :whistle:
 
Mua aina jaksaa huvittaa tuo "sun idolisi" viljely kirjoituksissa, jos ei ole samalla tavalla meuhkaamassa palstalla kuin persut :ROFLMAO:

Mitään muuta ei maailmaan mahdukaan kuin persut ja sitten kaikki muut, jotka eivät kaikista tai monista asioista ole samaa mieltä.. :whistle:
Lahnamies/naisen ymmärryksen taso ei ole paras mahdollinen. Kaikki suomut ei nyt ole kyljissäsi :coffee:

Sinun mielestä keskustelu ikäviestä faktoista, mitkä liittyy idolienne rikollisiin tekemisiin, on meuhkaamista :whistle:
 
vierailija
Arvoisa suvakki!

Eikö idoleillesi riittäisi yksi ampuminen päivässä?
Eikö idoleillesi riittäisi yksi pommi päivässä?
Eikö idoleillesi riittäisi yksi autonpoltto päivässä?

Ei ole pakko tehdä kahtakymmentä.

Väkivaltaisilla pakkomielteilläkin saisi olla joku raja!
Punaisia päin ajaminen on myös paha ongelma. Voisi ottaa hommaksi, että tekee päivässä yhtä monta aloitusta palstalle punaisia päin ajamisesta kuin mitä sitä tapahtuu pohjoismaissa yhteensä. Tämä siitäkin syystä, että olen suvakkina ja pakkoruotsittajana erityinen pohjoismaiden ystävä.
 
Punaisia päin ajaminen on myös paha ongelma. Voisi ottaa hommaksi, että tekee päivässä yhtä monta aloitusta palstalle punaisia päin ajamisesta kuin mitä sitä tapahtuu pohjoismaissa yhteensä. Tämä siitäkin syystä, että olen suvakkina ja pakkoruotsittajana erityinen pohjoismaiden ystävä.
Joo, tee se, ja oma ketju, ole niin ystävällinen. Mutta olkoon isänmaalliset ja su-va-kit reiluja, tehdään vaan niistä, joissa ve-ri ja sirpa-leet lentää :coffee:

Id-ol-iesi kepp-osteluis-sa käy kyllä aina niin, jossei nyt ole suutari kyseessä....
 

Yhteistyössä