Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

Ajattelin aloittaa uuden pinkan meille kenellä pyörii mielessä painonpudotus tässä kuumeilun lomassa. Edellinen ketju löytyi sivulta 4, eikä se ole aktiivisena ollut tässä nyt niin ajattelin jos lähdetään ihan puhtaalta pöydältä. Löytyiskö porukkaa kasaan?
 
Viimeksi muokattu:
Mukana.

Olin siinä edellisessäkin ketjussa, ja silloin laihduttelin kivati poiskin. Sittemmin otin ne kesän aikana takaisin, kun alapään terveys reistaili huolella, ja korvienvälikin tarvitsi vähän uudelleenmuokkausta.

Nyt 8vko VHH:ta takana, ja 6,5kg mennyt alaspäin. Tästä on hyvä jatkaa.... Apuna mulla Letrot ja Luget, sekä metut. Toki vasta Letroilla 1 kierto takanapäin. Ylipainoa sellanen 20kg. Yksi lapsi löytyy kotoa, 2 inssillä aikaansaatu. Nyt yritystä puolisentoista vuotta, toki joitakin kuukausia välissä johtuen em. oloista.

Ihaa82
 
Tämä ketju tulee juuri kreivin aikaan, tänään nimittäin alko painonpudotus =) Olen juuri samoissa lukemissa ku paputoive eli 167cm ja painoa 87kg, aivan liikaa.. Ikä 34v ja meillä kuumeillaan neljättä ja yritystä takana nyt reilu 1,5v. 10/14 oli kohdunulkonen ja 3/15 keskenmeno. Sen jälkeen ei oo tapahtunu mitään. Nämä menetykset hiukan masensi ja painoa pääsi kertymään.. 10kg pitäis saada pois, mielummin 15kg...
 
Heipä hei!

Minäkin voisin liittyä mukaan!

Olen 31 ja mies 30. Yritys aloitettu 04/15 tänään pyörähti yk 7 käyntiin. kotona touhuilee jo tomera kaksivuotias hänelle toivomme kovasti pikkusisarusta.

Vaaka näyttää tällä hetkellä vähän päälle 70 kg, pituutta on 163 cm. Viiteen kiloonkin olisin tyytyväinen, jos enemmän lähtee en laita vastaan. Olen jo tässä muutaman kerran päässyt alle 70 kg:n, mutta aina tuntuu herkuttelu riistäytyvän käsistä ja taas mennään. Miten sitä sanotaan hetken nautinto suussa ja ikuisuus vyötäröllä!?
 
Joo eli mun VHH koostuu hyvin pitkälle siitä, että kaikki kevyttuotteet pois. Peruna, pasta ja riisi pois. Minihiilarileipää syön, koska se on vaan niin helppo iltapala, mut en joka päivä. Marjoja syön Lidlin kreikkalaisen jugun kanssa iltapalaksi aika usein. Mustikoita enimmäkseen. Tehdään paljon gratiineja oikealla kermalla, ja eri lihoilla. Kanaa ja nautaa aika paljon. Se on taivaallista, kun se ruoka oikeasti maistuukin joltain ja ei tarvi miettiä et paljonkohan syö, ja mitä on kaloreita.

Jos haluan herkutella kahvin kanssa, minkä senkin juon kermatilkalla, niin otan Lidlin tummaa suklaata pari palaa kylkeen, Oon ihastunu siihen appelsiinilla maustettuu ja se vadelmallakin maustettu on hyvää. En oo aiemmin pitänyt tummasta suklaasta, mutta nyt tykkään kyllä kahvin kanssa hirveesti.

Joka toinen viikko pidän löysemmän viikonlopun, jolloin en oo liaan tiukka. Höttöruokaa en syö, koska siitä tulee maha kipeeksi, mutta sallin herkkuja jos mieli tekee. Suurin opettelu on ollu, et se ei jää päälle sen viikonlopun jälkeen.

Ihaa82
 
Hei!

Voisin minäkin liittyä mukaan eli ikää olis 32 vuotta ja painoa on löytynyt aina vähän liikaa. Välillä aina saanut jonkun verran pois, mutta salakavalasti se tahtoo aina takaisin hiipiä. jokainen tiputettu kilo siis olisi plussaa. Alkuvuodesta lähes 10 kiloa VHH ruokavaliolla pudotin, mutta kesän aikana on taas pari kiloa livahtanut takaisin.

Tuossa lokakuulla jätin e-pillerit pois ja tällä hetkellä yk1 menossa ja kierto ihan loppupuolella. Jännät päivät siis edessä.:) Itselläni on yksi lapsi joka on jo 14 v. ja jos sattuisi tärppäämään niin se olisi miehelleni ensimmäinen.

Tässä olen nyt koittanut taas katsoa tarkemmin mitä suuhun laittaa. Viikot meneekin ihan ok mutta suurin ongelma on nuo viikonloput... :whistle:
 
Mites täälä menee? Itellä nyt aika tasasen tappavaa, ja täytyy myöntää et tää viikko on vähän lipsunu. Siis ei mitään binge eating mutta pala kakkua ja pari keksi menny parina päivänä.

Mut suunta silti alaspäin... Jei.
 
Mitenkö menee, heh täällä itsekuri on täysi nolla! Herkkuja on tullut syötyä. Siihen tosin vaikuttaa taaperon syntymäpäivät, esillä on monenmoista! Eiköhän sitä ensi viikolla taas palata arkeen....
 
Täällä kans mennyt viikonloppu (taas) aika lailla päin seiniä. Josko viikolla taas... Tosin tuossa lauantaina aamusta taisi plussa tikkuun tulla ettei voi nyt kovin kovaa kuuria enää päälle ottaa, mutta kunhan sais nyt pidettyä painon kumminkin aisoissa ja ihan oikeasti! Ite oon niin hyvä keksimään ainaisia tekosyitä miksei voi pihalle lähteä lenkille tai miksi juuri tänään olen ansainnut jotain pientä hyvää :LOL:
 
Moikka!
Voisin kans hypätä hommaan mukaan..
Täällä yritystä 28.12 alkaen kun lopetin pillerit joiden aikana sain about 10kg ylimääräistä elopainoa..

Pituutta löytyy vain 165cm ja painoa about 86kg - vaalla en ole uskaltanut hetkeen käydä :D

Salilla tulee käytyä 2x vko ja kerrran viiikos tunnin futsal treenit ja mulla on myös seisomatyö mutta kun ruoka on hyvää ja syöminen kivaa :D

Viimeiset kaksi viikkoa on testailtu ahkeraan sillä menkat on myöhässä ja kivut on kuitenkin kovat :O joten plussaa kovasti toivotaan...

Tsemppiä muillekkin pienentymiseen ja plussaukseen <3
 
Mäkin voisin tulla mukaan, jos ketjuun sopii myös niitä jotka haluaa nimenomaan kiinteytyä. Ihan kauheasti ei painoa tarvitse pudottaa, koska mulle on tullu n. 4 kiloa ylinmäärästä. Farkut ei kuitenkaan enään mene tai istu. Kauheat kurtut näkyy takapuolen alapuolella housuissa (tiiäettekö mitä tarkotan? :D ) ja maha koko aja turvoksissa. Oon ajatellut nyt alkaa syömään terveellisemmin ja liikkua enemmän. Pitäs varmasti myös alkaa tekee jotain kyykkyjä o_O
 
Hei täällä kanssa yks ilmoittautuisi! :)

Punitiosta jäi mukaan melkein se 10kg ylimääräistä, joka olisi nyt tarkoitus puottaa pois! Nyt vajaa viikko sitten tehtiin mulle toinen PAS ja sitä siis piinaillaan täällä (pp5 menossa).

molemmat ollaan alta 25, yritystä takana reilut kolme vuotta, vuosi sitten lähdettiin hoitoihin. Ja siis esikoista yritellään :)

Marras-joulukuun aikaan tehtiin siis punktio jolloin turposin ja keräsin nestettä kuin sieni. Sen jälkeen ollut todella paljon väsymystä ja muuta tekosyytä olla tekemättä mitään mutta nyt reilu viikon vitamiinikuurin jälkeen on jo pirteempi olo. Eilen lenkkeilin n. 6-7km suht reippaalla tahdilla ja tänään olisi tarkoitus kaivaa fillari varastosta! :)

onnea plussasta Emilno ja toivottavasti Jasminiitta plussaat! :love:
 
Hei täällä kanssa yks ilmoittautuisi! :)

Punitiosta jäi mukaan melkein se 10kg ylimääräistä, joka olisi nyt tarkoitus puottaa pois! Nyt vajaa viikko sitten tehtiin mulle toinen PAS ja sitä siis piinaillaan täällä (pp5 menossa).

molemmat ollaan alta 25, yritystä takana reilut kolme vuotta, vuosi sitten lähdettiin hoitoihin. Ja siis esikoista yritellään :)

Marras-joulukuun aikaan tehtiin siis punktio jolloin turposin ja keräsin nestettä kuin sieni. Sen jälkeen ollut todella paljon väsymystä ja muuta tekosyytä olla tekemättä mitään mutta nyt reilu viikon vitamiinikuurin jälkeen on jo pirteempi olo. Eilen lenkkeilin n. 6-7km suht reippaalla tahdilla ja tänään olisi tarkoitus kaivaa fillari varastosta! :)

onnea plussasta Emilno ja toivottavasti Jasminiitta plussaat! :love:
Toivotaan parasta :)
Hirmuisesti tsemppiä yritykseen <3
 
Saisinkohan itseeni vähän potkua, jos liittyisin tänne vaihtamaan silloin tällöin ajatuksia..?

Pillerit ovat jääneet pois elokuun -15 lopussa, jonka jälkeen on alkanut painoa kertyä. Nyt yk6 menossa, sillä menkat edelleen epäsäännölliset ja kierto pitkähkö. Julkisella puolella sanoivat kun kävin, että sit kun vuosi tulee täyteen niin uudelleen yhteyttä ja jatkotoimenpiteitä vasta sitten jos on tarpeen.
Mitään huomattavaa määrää ei liikakiloja ole, mutta vaakaluku tuntuu vaan kohoavan ylöspäin liikunnasta huolimatta. Tähän varmaan syynä ruokavalio. Ja liikuntaakin pitäneisi lisätä, oon nyt käynyt 1-2krt viikossa ohjatuilla jumppatunneilla. Oon jäsen läheiselle salille, jolla on käytössä tämmöinen 3kk voimassa oleva kortti, johon saa ladattua 10käyntikertaa ja jos ei ehdi käyttää kaikkea niin jäljelle jääneet plussaantuu sit aina uuden latauksen päälle, eli jos jää 5krt käyttämättä ja lataa uudelleen niin tulee 15krt kolmelle kuulle. Oon tykännyt, antaa vähän liikkumavaraa kaksivuorotyölle, kun iltaa tulee viikolla välillä tehtyä. :) Tosiaan, ruokailu on ensimmäinen mistä oon nyt yrittänyt lähteä muuttamaan. Pitäisi tuo mies vielä yrittää saada puhuttua että ei ostele koko aika tänne jotain herkkua :ROFLMAO:
 
Saisinkohan itseeni vähän potkua, jos liittyisin tänne vaihtamaan silloin tällöin ajatuksia..?

Pillerit ovat jääneet pois elokuun -15 lopussa, jonka jälkeen on alkanut painoa kertyä. Nyt yk6 menossa, sillä menkat edelleen epäsäännölliset ja kierto pitkähkö. Julkisella puolella sanoivat kun kävin, että sit kun vuosi tulee täyteen niin uudelleen yhteyttä ja jatkotoimenpiteitä vasta sitten jos on tarpeen.
Mitään huomattavaa määrää ei liikakiloja ole, mutta vaakaluku tuntuu vaan kohoavan ylöspäin liikunnasta huolimatta. Tähän varmaan syynä ruokavalio. Ja liikuntaakin pitäneisi lisätä, oon nyt käynyt 1-2krt viikossa ohjatuilla jumppatunneilla. Oon jäsen läheiselle salille, jolla on käytössä tämmöinen 3kk voimassa oleva kortti, johon saa ladattua 10käyntikertaa ja jos ei ehdi käyttää kaikkea niin jäljelle jääneet plussaantuu sit aina uuden latauksen päälle, eli jos jää 5krt käyttämättä ja lataa uudelleen niin tulee 15krt kolmelle kuulle. Oon tykännyt, antaa vähän liikkumavaraa kaksivuorotyölle, kun iltaa tulee viikolla välillä tehtyä. :) Tosiaan, ruokailu on ensimmäinen mistä oon nyt yrittänyt lähteä muuttamaan. Pitäisi tuo mies vielä yrittää saada puhuttua että ei ostele koko aika tänne jotain herkkua :ROFLMAO:

Meilläki mies toi eile doritosin 2 sipsipussia kotia, toinen oli kuulemma mulle. onneksi jäi omalta osaltani avaamatta. :D Mut kauheaa kun toinen syö herkkuja ja tietää et niitä on kaapissa.. Olis myös kiva saada suostuteltua mies mukaan lenkille niin olisi joku yhteinen harrastus.
 
Itse vielä kuvittelin pillereiden lopetuksen jälkeen, että niiden aikana tulleet nesteet häviäisivät ja hoikistuisin. Noh niin ei käynnyt. Tuntuu jopa että vielä enemmän oon nyt turvoksissa. 5kk pillereiden lopetuksesta.

Mä en oo saanu aikaiseksi lähteä lenkille vielä tällä viikolla. Pitäs ottaa niskasta itteensä kiinni. nyt onneks tuo aurinkokin alkanut paistamaan että ehkä se tuo lisää energiaa..
 
@mmamitar täällä samat fiilikset, luulin että pillereiden lopetuksen jälkeen hoikistuisi kun ne semmosen 10kg mulle toi vuodessa ylimäärästä mutta juuei todellakaan ole hävinnyt mihinkään (kohta 3kk lopettamisesta..)

Vaa'alle en edes uskalla mennä kun tuntuu et se aina kipuaa ylöspäin vaatteista huomaa vaan paisumisen. Jotenkin on vaan ollut todella vaikeaa löytää laihduttamis motivaatiota kun about 20kg olis pudotettavaa.. Vuosi sitten painoin noin 10kg vähemmän ja silloin olo oli kyllä tosi hyvä ja koitankin nyt saada sitä motivaatiota jostai takasin..

Nimimerkillä ostin eilen 600g karkkia josta kylläkin söin max. 100g ja toteszin että näähän on pahoja (n)

Aikaisemmin liikuin 3-4x viikko kuntosalilla mutta nyt se on jäänyt 2x vkossa + tunnin futsall treenit päälle.

Suurin kompastuskivi on siis ruoka... Kun en jaksais alkaa punnita joka ikistä ruoka annosta -_-''

EDIT:// mä oon onneks nyt ku kevät saapuu ni saanu itteni about 2x vko muutaman kilsan lenkille sentäs (Y)
 
  • Tykkää
Reactions: mmamitar
Joo, ei tuosta määrästä mitä meille ilmaantui toissa päivänä (sekä sipsipussi että irttispussi, JA mun tilaamat keksit tyäkaverin lapsen tueksi) niin onneksi ole mennyt kun muutama keksi :) Ajattelin, että kun aamulla olis yks tunti ja oon menossa myöhempään töihin, että josko saisi itsensä sinne.. Luultavasti jää, oon huono lähtemään aamulla. Varsinkin jos nyt olikin mahis että saa olla yksin hetken kotona. :whistle: mutta sit oon vetänyt omaa kuntopiiriä (vatsat.selät,kyljet,kyykyt välillä painoja mukana välillä ei) tai sit joku tabille lataaman sovelluksen muutaman minsan jumppa.

Musta tuntui että pillereiden aikaan tuli siks käytyä useammin jumpassa kun tuli nesteitä yms niin helposti, mutta nythän sitä vasta turvoksissa on edelleen! Ja vatsaa turvottaa paljon herkemmin! Oon kyllä epäillyt että oisko mulla joku ärtyneen suolen oireyhtymä, kun en osaa yhtään sanoa mistä tuo vatsa turpoaa, kun se tekee sitä ihan yllättäen ja miten sattuu!
 
Joo, ei tuosta määrästä mitä meille ilmaantui toissa päivänä (sekä sipsipussi että irttispussi, JA mun tilaamat keksit tyäkaverin lapsen tueksi) niin onneksi ole mennyt kun muutama keksi :) Ajattelin, että kun aamulla olis yks tunti ja oon menossa myöhempään töihin, että josko saisi itsensä sinne.. Luultavasti jää, oon huono lähtemään aamulla. Varsinkin jos nyt olikin mahis että saa olla yksin hetken kotona. :whistle: mutta sit oon vetänyt omaa kuntopiiriä (vatsat.selät,kyljet,kyykyt välillä painoja mukana välillä ei) tai sit joku tabille lataaman sovelluksen muutaman minsan jumppa.

Musta tuntui että pillereiden aikaan tuli siks käytyä useammin jumpassa kun tuli nesteitä yms niin helposti, mutta nythän sitä vasta turvoksissa on edelleen! Ja vatsaa turvottaa paljon herkemmin! Oon kyllä epäillyt että oisko mulla joku ärtyneen suolen oireyhtymä, kun en osaa yhtään sanoa mistä tuo vatsa turpoaa, kun se tekee sitä ihan yllättäen ja miten sattuu!

Oliskohan mullakin sitten se? Ihan sama ongelma nimittäin. Koko ajan näyttää siltä et olisi raskaana :D
 
Mä oon ottanu nyt tavoitteeks että viikolla kun mieson töissä, käyn joka päivä lenkillä kävellen tai pyöräillen, odotan kovasti että nuo lumet sulaisi kokonaan pois koska juosten/kävellen pitää aina päästä metsään.. Kovalla asvaltilla kun käy niin pirusti jalkoihin ja jalkapohjiin :/ johtunee vanhasta urheiluvammasta.

Mä oon oman "ruokavalio muutoksen" aloittanut sillä etten syö töissä. Syön kunnolla ennen töihin menoa ja jos on pitkä päivä niin otan omat eväät. Äkkiä kiloja kertyy jos työpäivän lomassa syö kermaista kanaa valkosipuliperunoilla/ranskalaisislla/lohkoperunoilla, pastaa, pitsaa tai burgeria.. (n) mutta muuten syön kyllä ihan normaalisti kuten aina, en oo ruvennu kyttää määrää ja mitä lautasella on. Vaaleaa leipää en muutenkaan syö, treenatessa aikoinaan opin että se ei todellakaan täytä joten sitä syö enemmän ja useemmin sitten. Siksi ruisleipää aina :)

Ja nyt äkkiä ne lumet pois niin pääsisi fillaria moikkaamaan kummitytyä viikolla ja parhaimmillaan voisi kuvitella polkaisevansa töihin sään salliessa :) olisi mahtava treeni kun sen 20km päivään polkaisisi töihin ja sama matka kotiin, kyllä saisi kilot kyytiä! :D


mites Jasminiitta, plussasitko?? :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk

Yhteistyössä