Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

Haaveilija(ko) toivotaav että se olisi kuitenkin sitä itseään :love:(y)
Ihnismieli on kyllä niin jännä. Ite en luota enää mihinkään oireisiin/oireettlmuuteen, tässä on nähty vaikka mitä :D lugesteron aiheuttaa varsinkin vaikka sun mitä, siirrossa en ole vielä edes käynyt mutta silti välillä tulee sellaisia ns. kohtutuntemuksia, ohan kun jotain siellä tapahtuisi :ROFLMAO:
Mutta toivon todella että sulla noi oireet tarkoittaisi että nyt tärppäsi! (y)(y)(y):love:
 
Juu, kyllähän sitä taas itsekkin kovasti toivois, mut ku liian kovasti ei kuitenkaan sais toivoa :)

Jotenki vaan noitten kaikkien tuntemuksien lisäks väsyttää aivan tolkuttomasti.. ei sais pysähtyy ollenkaan tai tuntuu et nukahtaa.. ja aina jossain vaihees päivää paleltaa ihan törkeesti.. työkaverit kulkee t-paita päällä nii mä kiedon itteäni tiukemmin villatakkiin ja valitan kylmyyttä :D

Mut viikon verran täytyis nyt taas jaksaa ootella et kuinka käy..

Toivottavasti monet meistä sais sen plussan :)
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Nyt vähä ehkä turhauttaa, ku oon ruokavalion muuttanu ja liikuntaa lisänny, mut paino ei oo liikkunu yhtään mihinkään suuntaan viimeseen kolmeen viikkoon...
Ja menkkojen suhteen mennään tilanteessa 30/25-32.. täytyy huomen aamu tehä testi ku tiedossa on tyttöjen ilta... tosin jos se on positiivinen nii en tiiä miten voin olla sekä juomatta että kertomatta :O
 
Haaveilija(ko) täällä kans.. paino junnaa vaan paikallaan ja piinapäivien vuoksi en oo edes mitään rankkaa tehnyt.. :rolleyes: mä niiin toivon että saat kaks viivaa testiin! :love: mulla tähän asti ollu negaa, testipäivät pp4, pp6 ja pp8. Virallinen testipäivä tosin on vasta pp14 joten aikaahan vielä on. :) ja toi on kyll ikävää sit kun pitää keksii mitä sitä tekis jos alkoa ei voi ottaa ja skt ei kutenkaan viel halua kertoa :unsure: meillä ois kanssa työporukan bileet parin viikon päästä, mutta sopivana tekosyynä mulla on et seuraavana päivänä on mulla aamuvuoro :rolleyes: ja meillä porukka on tottunut siihen etten mä yleensä juo :)
 
Täytyy myöntää, että tällä hetkellä on aika paljon perhosia vatsassa ku huomenna testiaamu :oops:
Kaverit just tänää hehkutti et huomenna otetaan ilo irti kaikesta ja kylmät skumpat odottaa kuulemma jo autossa :confused: Mitä ihmettä mä oikein keksin.. tosin mietin kyllä että onko alkuvaiheessa kuinka vahingollista jos juo lasin tai pari viiniä? Mut jotenki tuntuu tyhmältä vaarantaa mahdollinen pieni ihme vaan sen takia ettei halua vielä kertoa.. tuntuu liian itsekkäältä...

Mutta toivotaan että meillä kävisi molemmilla tuuri tässä kierrossa :love:
 
Haaveilija(ko) en usko et siitä vielä haittaa on.. :) kaveri itseasiassa sai tietää raskaudestaan vasta erään ryypoyreissun jälkeen, kovasti silloin vain ihmetteli että mitenkä tää niin hyvin päähän nousee ja parin pvn päästä rupes miettii et ei helkkari :D joo meilläkin edessä reissu perheen kesken ens viikolla :rolleyes: saa nähdä kuinka siitä suoriudun jos viivaa pukkaa.. o_O
 
Täällä tuli ainaki nyt aamulla niin puhdas nega ku vaan voi tulla.. :cry:
Mut toisaalt kiertohan on "vasta" 31/25-32.. eli perjaatteessa vielä on toivoa..
Just sanoin miehelle että jos nyt menkat alkaa nii sit alan ens kierros tikuttaa ovista ja tutkin et tuleeko mulle edes sellast.. tosin voisin kyl väittää et kaikki ovis oireet oon bongannu joka kierrosta..
 
Haaveilija(ko) voi ei :( mut josoa se sieltä vielä muuttuisi! (y) ja ite ainakin kannusta testaamaan ovista! Sillä ei periaatteessa pitäisi olla normaaleilla ihmisillä väliä, kun siittiöt emää kuitenkin sen n. 5 päivää, mutta oon huomannu et mulla on kaikki ovisoireet noin 2päivää ennen lh-huippua.. alussa aina olin varma et joo nyt on, mut testi oli positiivinen vasta oarin päivän päästä :) suosittelen ostamaan joko pregcheckin ovistestejä tai jos tilaat netistä niin oon tykänny raskauskeijun ovulaatiopuikoista. Ovat hiukan kalliimpia kuin liuskat, mut mulla puikot on aina anranu 100% vastauksen kun liuskojen kanssa oon empiny. (y) hirmuisesti tsemppiä ja toivottavasti testitulos viel muuttuu! Ja hauskaa tyttöjeniltaa! :)
 
#love- onkohan täs keskustelussa enää muita ku me? :LOL::ROFLMAO:
Ei tääl näy menkkoja vieläkään ja tänää ne ois pitäny viimeistään alkaa 32/25-32.. :eek: ja yleensä mul alkaa aina aamulla..
Ja enhän mä eilen tyttöjen illassa uskaltanu ku pari juoda :whistle: jotenki jäi vaan sellanen tunne siitä negasta että se on väärä tulos :whistle:
Täytyy alkuviikost tehä uus testi jos menkkoja ei näy.. peilikaapis ku olis yks testi vielä ;)
Ja jotenki häiritsee ku tuntuu et turpoon ku pullataikina mut paino ei liiku mihinkään... pari viikkoo sit hehkutin miehelle ku työhousut menee kiinni tosta vaan ja nyt joutuu jo vähä tekee töitä että saa ne kiinni.. jotain outoa nyt on jossain.. ja se inha polttava tunne kurkunpäässä mikä tuntuu vaivaavan lähes minkä tahansa syömisen jälkeen... en ymmärrä mitä tapahtuu (n)
 
#love- onkohan täs keskustelussa enää muita ku me? :LOL::ROFLMAO:
Ei tääl näy menkkoja vieläkään ja tänää ne ois pitäny viimeistään alkaa 32/25-32.. :eek: ja yleensä mul alkaa aina aamulla..
Ja enhän mä eilen tyttöjen illassa uskaltanu ku pari juoda :whistle: jotenki jäi vaan sellanen tunne siitä negasta että se on väärä tulos :whistle:
Täytyy alkuviikost tehä uus testi jos menkkoja ei näy.. peilikaapis ku olis yks testi vielä ;)
Ja jotenki häiritsee ku tuntuu et turpoon ku pullataikina mut paino ei liiku mihinkään... pari viikkoo sit hehkutin miehelle ku työhousut menee kiinni tosta vaan ja nyt joutuu jo vähä tekee töitä että saa ne kiinni.. jotain outoa nyt on jossain.. ja se inha polttava tunne kurkunpäässä mikä tuntuu vaivaavan lähes minkä tahansa syömisen jälkeen... en ymmärrä mitä tapahtuu (n)
On täällä muitakin, tai itse lähinnä taustailen :D Käynyt joku bugi, kun ei oo tullut ilmoitusta että on uusia viestejä tässä ketjussa.. Mulla on mennyt kaikki voima työssä käymiseen, ei oo iltaisin enää jaksanut muuta. Ottaa selkeästi aikansa tehdä työtä 7-17.30 välillä kun viimeiset kaksi vai jopa kolme vuotta tehnyt 6-22, jolloin saa nukkua yhtenä tai kahtena päivänä pidempään. :p
 
Haaveilija(ko) testaile ihmeessä uudemman kerran vainka parin päivän päästä! (y) varsinkin jos itsellä in varma tunne että edellinen nega oli väärä :) millä muuten testasit?? Mä tähän asti oon käyttänyt netistä tilaamia onestep-testejä, niissä on ollut parina kolmena päivänä sellasta ehkä saattaa olla viiva- tuloksia, joten tänään testasin sitten pregcheckillä ka kyllä sieltä just ja just silmällä erotettava viiva löytyi :love: kuivuttuaan oli toki selkeämpi haamulainen.. mut tää voi olla ihan hyvin vain kiinnittymisyritysta tms, mitta edes pienimuotoinen toisen viivan näkyminen on mulle saavutus ja jotain uutta :D

Nonsk mie olen kans huomannu että joskus ei ilmoituskia näy o_O
 
Haaveilija(ko) voi ei! Olen niin pahoillani! :cry: ja tiedän tasantarkkaan miltä tuo tuntuu, kk sitten sain viestin kp1 että synnärillä ollaan. Silloin kyllä teki mieli heittää puhelin seinään. :unsure: ja täällä taitaa kanssa olla tää kierto taputeltu. :( aamulla testasin negan :cry: pitää vielä mielenraihan saamiseksi testailla iltapäivästä eri testillä. Mut luulen et tää oli tässä.. menkkamyllerrystä mahasta löytyykin jo :unsure:

Voimia kovasti uuteen kiertoon ja yritykseen! Tikuta ovis tästä kierrosta, vaikka ihan huvikseen! (y):)
 
Ei oo meilläkään kauaa ku kaveripariskunta ilmotti odottavansa lasta.. ja ne ollu yhessäkin vast muutaman kuukauden... tuntuu kaikki nyt jotenki niin epäreilulta... suunnittelin jo et alan välttelee kaikkia raskaana olevia kavereita :whistle:

Mut toivotaan että meillä olisi parempaa tuuria ens kierrossa (y)

Täytyy kyl ehdottomasti koittaa oviksen tikutusta uudesta kierrosta, ihan uteliaisuuttani ;)
 
Mä oon kanssa edelleen seuraillut taustalta tätä keskustelua. Tuntuu vain että oman elämän on täyttänyt työt, pahoinvointi ja väsymys, niin että ei oikein ole jaksanut kirjoittaa mitään.
Mä muuten suosittelen tohon oviksen seuraamiseen aamulämpöjen mittaamista. Meillä se oli ehkäisykeinona ja oppi kyllä seuraamaan tarkasti omaa kiertoa ja sitä milloin oikein ovuloi. Toki siinä ovulaatiossa on vaihtelua ja aamulämpöjen perusteellahan sen huomaa vasta kun mennyt ohi. Mutta sellaisena tikuttelun tukena ehkä? Eli heti herätessä kielen alta lämpö, aina samasta kohtaa ja suurinpiirtein samaan aikaan. Ei saa nousta ensin, ei syödä tai juoda, ei käyttää mitään hormonaalista valmistetta, ja nukkua pitää vähintään 3 tuntia ennen mittaamista. Fertility friendin avulla on ainakin hyvä seurata lämpöjen muodostamia käyriä.... Ehkä tää oli vähän itsestäänselvää mutta piti vaan mainita. Ja sithän siitä ei oo hyötyä jos oviksessa on jotakin häikkää...:unsure:
Koskas love teillä alkaa seuraava hoitokierros ja mikä seuraavaksi tehdään? Toivotaan että teillä kaikilla pian pärähtäis se plussa testiin. (y)
Onko painonpudotukset muuten edenneet, vai jäikö ne syksyn tullessa pois?
 
Maya123 minusta ei ikinä oo ollut mittaamaan lämpöjä :D ei oo ollut kärsivällisyyttä/järjestelmällisyyttä siihen hommaan :p ja liikkua en oo töiltä ja pakko myöntää että väsymykseltä kerennyt :unsure: mut paino pysynyt samoissa :) ja ilokseni voin sanoa että ei taideta seuraavaa kierrosta sittenkään ihan heti tarvita :love: viivat vaan vahvenee :love: se nega mikä tuli meni täysin onestep testien piikkiin, pc antoi edelleen silloin hailuraa :)
 
Maya123 minusta ei ikinä oo ollut mittaamaan lämpöjä :D ei oo ollut kärsivällisyyttä/järjestelmällisyyttä siihen hommaan :p ja liikkua en oo töiltä ja pakko myöntää että väsymykseltä kerennyt :unsure: mut paino pysynyt samoissa :) ja ilokseni voin sanoa että ei taideta seuraavaa kierrosta sittenkään ihan heti tarvita :love: viivat vaan vahvenee :love: se nega mikä tuli meni täysin onestep testien piikkiin, pc antoi edelleen silloin hailuraa :)
Oi miten ihanaa!!! Nyt mä sit jännittelen täällä miten lähtee viivat vahvistuun! :love: Nyt vaan otat rennosti jotta pikkunen pääsee nappan kunnolla kiinni. Mikäs dpo sulla ntt on menossa?
 
Maya123 kiitos paljon :love: en tiedä onks näissä niinkään väliä mut siis dpo19 (vai onks se 20 ku kello noi paljon) ja alkio siirrertiin dpo6 :) mutta siis huomenna virallinen testipäivä :) ja toissapäiväseen nähden viiva vahvistunut huimasti :love: huomenna jännityksellä soittamaan polille että mitä teen seuraavaks :confused:
 
Minäpäs taidan hypätä tänne mukaan.
Ylipainoa on reippaasti ja kuitenkin näillä kiloilla kolme lasta saatu aikaiseksi.
Nyt viimeisimmän raskauden myötä paino jojoilee ja nousee vaikka yritän syödä terveellisesti. Ei auta nutrilett kuurit, ainoastaan sen verran että nesteet lähtee.
Nyt pitäisi keksiä taas uudet niksit, miten painon saisi alas. Tosin motivaatiokin huutaa poissaolollaan, niin mitenkäpä tässä kiloja karistat :unsure:
kuitenkin neljättä lasta yritetään ja olisihan se paino kiva saada niihin lukemiin, mitä oli alimmillaan toisen raskauden aikana.
Eli ainakin nyt alkuun pitäisi saada 12kg pois, jotta olisin edes samoissa lukemissa.
Lopullinen painon pudotus urakka olisi vähintään se 35-40kg :sick: että olisin edes normi painon yläpuolella.

Miehen kanssa nyt päätettiin, että otetaan kisa, kumpi laihduttaa enemmän 5kk aikana ja voittaja maksaa sitten 300€ arvoisen tatuoinnin tai pleikka4:een rahat. Tatska siis mulle, konsoli isännälle :D
Toki sillä erotuksella, jos raskaaksi tulen niin kilpailu jää siihen.
Toivottavasti tämä motivoisi heti marraskuun alussa.
Etenkin kun kumpikin ollaan jollain tavalla kilpailu henkisiä...
 
Jee täällä on nyt paino tippunu sen verran että seiskalla alkaa taas paino :) ku piru oli kerenny huomaamatta hiipiä kaheksankympin puolelle ihan salaa ja varottamatta.. ei ihme että farkut ahistaa :D

Tuli tänää sit tilattua ovistestejä raskauskeijun sivuilta.. jos vähä tikuttelis ja bongailis :whistle:
Ja ostinpa greippimehua sekä verigreippejä ja hommasin nimenomaan naisille tarkotettuja vitamiinikapseleita.. sisältää mm foolihappoa :)

Lupasin miehelle olla stressaamatta vauva-asiasta, mutta eikai nää toimet vielä mee stressauksen piikkiin :p

Nyt täytyy vaa ootella että koska ovispaketti saapuu :love: menkat sopivasti just loppumaisillaan nii kerkee hyvin testaa tän kierron ovismahollisuuden :)

Nii ja meillähän tosiaan nyt starttaa YK8 ku oikein kalenterista laskeskelin :eek:
Et ehkä vähä saa ihmetellä missä vika ja testata vippaskonsteja :rolleyes:
 
No niin, huomenna alkaa täällä sitten toden teolla painon pudotus urakka. Ja kylläpä sitä motivaatiota heti löytyy, kun on joku palkinto odottamassa :sneaky:
toivottavasti tämä into nyt kestää siihen asti kun se kunnon plussa testiin piirtyy tai päästään sinne maaliskuuhun asti.

Onneksi tallensi keväällä superdieetti simplen ohjeet koneelle jotka äsken puoli vahingossa löysin (y) jos nyt saisi tuon dieetin vietyä kunnialla loppuun eikä taas puolessa välissä into lopahti jälleen kesken...
 
Siis voi luoja, ei oo tullu ilmoa että tänne ois viestejä tullu! En ala :(

Kerron nyt omat kuulumiset tähän alkuun heti. Eli siis ne kaksi kaveria jotka siirrettiin viime kuussa, eivät kestäneetkään matkassa :( pari viikkoa siirron jälkeen alkoi ensin runsas ruskea/musta vuoto josta eräänä aamuna täysin yllättäen muuttui puhtaaksi vereksi. Tän viikon alussa oli polilla ultra jossa lääkäri totesi kohdun olevan tyhjä :cry: verikokeet otettiin varmuuden vuoksi ja hcg-arvo oli 8. Ensi viikolla köyn antamassa vielä yhden verinäytteen että varmaksi suljetaan kohdunulkoinen pois. Fyysesti oli helppo kokemus, ei ollut kipuja ei minkäänlaisia, mutta tää henkinen parantuminen on kestänyt hetken. Ja on ehkä edelleen kesken.. (n) mutta päivä päivältä parempaan ja tänään sain itseni taas kuntoilee crosstrainerilla ja tekee lihaskuntoa niin että kunnon hiki tuli. Toissapäivänä kävin lenkkeilee, mutta uudet talvikengät hiersi sellaiset rakot että kahteen päivään ei ole voinut kuin crockseja käyttää :confused:

Bertta83 tervetuloa joukkoon! Miten on lähtenyt painonpudotus käyntiin? Miten treenaatte miehen kanssa? Vai treenaatteko ees yhdessä? :D sori hirvee kysymystulva! :whistle: mutta siis käyttekö ihan salilla vai lenkkeilette/jumppaatte ym.? :)

Haaveilija(ko) miten on tikuttelu lähtenyt käyntiin? :) mä kanssa itse vedän ihan raskausvitamiineja ja msm-jauhetta. Ja ensiviikolla käyn juttelee luontaistuotekaupassa että mitä kannattaisi kokeilla vielä lisäksi. Koska esim. magnesiumia on vitamiinipillerissä vain 60% pöivän saantisuosituksesta ja jotain muutakin oli joku tyyliin 40-60% vain.

Tsemppiä jokaiselle omalla tahollaan! Toivotaan että tuloksia tulee, niin painon pudotuksessa kuin raskautumisessa! (y)
 
Ikävä kuulla love- :(
Täällä lähti tikuttelu hyvin käyntiin ja ovis bongattiin ja sit tottakai vähä pupuiltiin ;)
Huomenna pitäis alkaa menkat.. jotenki jo valmiiks ahdistaa se pettymys mikä iskee kun ne alkaa :(
Vaik mies totesikin yks päivä että mulla on kuulemma rinnat turvoksissa, mut koitan olla ajattelematta mitään oireita ettei sit liian korkeelta tippuis.. no joo pari päivää on ollut nännit ihan sikakipeet ja kuumottaneet, mut tuntuu et sekin on tänää vähenemään päin.. vihaan näitä vikoja piinailu päiviä :cautious:

Mut huomennahan kaikki pitäis taas ratketa ja nähdään et lähetäänkö taas uudelle kierrolle... turhauttaa (n)
 
  • Tykkää
Reactions: love-
Kiitos love- tsempistä :)

Välillä vaan tuntuu, et oma pää ei kestä pettymyksiä enempää.. Hirvittää jo nyt valmiiks kaikki huomiset vessa käynnit.. en varmaa uskalla pyyhkiä ollenkaan etten nää mahdollista verta :LOL::LOL::ROFLMAO:

Mies on jo pari päivää jankannu et testi pitäs tehä, mut oon kiltisti vaan kieltäynyt ja yrittäny selittää sille että varmin tulos tulee vast ku menkat on myöhässä :D

Täytyy kyl myöntää, etten osannu ees aatella et lapsen hankkiminen ottaa henkisesti välil näin koville.. elin jotenki siinä ajatuksessa että pillerit ku jättää pois nii hups vaan ja oon raskaana... mut johan tässä on yritetty jo yli puol vuotta..

Jotenki jääny kaikki liikuntakin... ja tekis mieli vaan möllöttää kotona ettei vahingossakaan nää ketään raskaana olevaa...
Joudun varmaa hullujen huoneelle ennenku tärppää :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

Yhteistyössä