Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

Hei voisin tännekkin kirjoitella kun edellisessäkin tuli kirjoiteltua :) eli ikuinen laihduttaja ilmoittautuu!

Kolmatta yritetään, yk 1 menossa, pudotettavaa normaalipainon sisällä n. 5kg, tällä kertaa tarkoitus pudottaa painoa hitaasti vhh ruokavaliolla, hiilareita en laske, mutta kasviksia ja maitotuotteita menee reippaasti, joten n. 60g-100g päivässä suunnilleen menee, lihat ja maitotuotteet syön lähes rasvattomina, mutta päivän aikana menee yhteensä lisäksi 4 ruokalusikallista joko avocado, rypsi, vehnänalkio tai oliiviöjyä :)

Edelliset raskauskilot (22kg) sain jo melkein kokonaan pois, mutta sitten aloin käymään 4-5x/vko salilla ja paino alkoi pikkuhiljaa nousta. Suurin osa kyllä tuli joulun jälkeen suklaata ja pizzaa syömällä flunssakierteessä. Toki lihastakin on tullut lisää, mutta löysää myös, jota nyt olisi maltillisesti tarkoitus pudotella. Salilla en enää ehdi käymään kuin 3x/vko, joten toivon että tulosta myös tulisi.
 
@love- kierukan poistatin 6/15 eli tovi tässä jo yritetty. Viime syksynä kävin yksityisellä, mutta se oli vähän ettei mitään vikaan ja mitään ei tehä ennen ku mieheniitten simpat on tutkittu. Ajattelin kun jaksaa vois mennä sinne uudestaan.. Mulla kaksi lasta edellisestä suhteesta, että missä lie vika sitten kun ei vaan onnistu.
 
Haloo? :p onks tääl enään ketään? Miten on sujunut teillä? Onko plussia? Onko kiloja karissut?? :)

Mitä @Maya123 lle? Onhan kaikki mennyt ihan hyvin? :)

Kerrankin minä olen saanut jotain "tuloksia" :rolleyes::ROFLMAO: 2,5kg on lähtenyt viimeisen kk aikana :) tästä on hyvä jatkaa. jätin siis pois leivän, pastan ja perunan. se auttoi, sekä edelleen välttelen ylimääräisiä sokereita. Nyt sain vihdoin pyöränikin takaisin kotipihaan niin pääsen taas pyöräilemään pitkin ja poikin.

Muutenkin elellään jännän äärellä, ensi viikolla olisi edessä punktio ja icsi ja/tai ivf. Se ois nyt toinen tälle meidän hoitotaipaleelle. Soluja taas tulossa paljon, eikä sekään ole niin hyvä asia. Mut toivotaan että mahd. moni olisi kypsiä, hedelmöittyisi hyvin ja siellä olisi se meidän tuhisija tulossa sitten :love:
 
@love- Hienoa että oot saanut pudotettua kiloja! Onnea tulevaan koitokseen!

Täällä itselle sattu pieni tapaturma helmikuussa ja polvioperoitiin vielä samassa kuussa, tässä mennyt nyt kuntoutuksen voimissa ja omien rajojen haussa. Jumpat vaihtu sali treenien ja se on aika hakemista, mutta kyllä se siitä ku on pakko. Kiloja en oo punninnut, mutta turvotusta on lähtenyt selvästi!
 
@susanmaaria onneksi ei kuitenkaan vakavasti käynyt? Ja kuntoutuskin lähtenyt hyvin käyntiin? On se varmasti tuommoisen operaation jälkeen vähän hakemista ennenkuin kaikki toimii normaalisti.. mutta omissa rajoissa ja pikkuhiljaa eteenpäin niin hyvä tulee :) tsemppiä kuntoutumiseen! (y)
 
Täällä on kaikki mennyt tosi hyvin, kiitos kysymästä. Laskettu aika saavutettu ja nyt kaikki liikunta keskittyy siihen että vauvan saisi ajettua ulos tuolta pesästään. Paljoo ei tosin enää edes jaksa tehdä. Kiloja on kertynyt sellainen 20, eli saas nähdä ollaanko sitä jokusen kuukauden kuluttua taas painon pudotuksen äärellä... :censored:

@love- : Oikein paljon onnea tuleviin hoitoihin, toivotaan että tästä tulee teille oma pikkuinen. Ja parempi lähtee fyysisesti hyvässä kunnossa siihen koitokseen, itse oon liikunnan avulla välttänyt monet raskausvaivat. (y)
@susanmaaria : Toivotaan että saat polven pisn kuntoon! Ootko kokeillut vesijuoksua tms. kuntouttamisessa?
 
@Haaveilija(ko) vieläkö pyörit täällä?? Kiinnostais kuulla mitä kuuluu! Onko tärppiä tullut? :love: vai päädyittekö hoitotaipaleelle?

Mitä tänne muuten? Mun painonpudotus meni hetkeks puihin :( kaikki se minkä sain pois tuli punktion mukana takaisin. Onneks ei kuitenkaan noussut enempää! Tästä on taas hyvä palata takaisin laihikselle kun olo sen antaa myöten. :) punktio itsessään oli helpompi kuin aiempi. 24 punktioitiin joista 15 hedelmöittyi ja niistä 13 jatkoi jakautumista. Lopullisen saldon saan kun pakastavat alkiot. Syksyllä jatkuu vasta meidän hoitotaival joten kesä on hyvin aikaa hoitaa itsensä kuntoon (y)
 
Hei vaan! Täällähän sitä edelleen pyöritään.. Ei oo tärppiä tullut, mutta vielä ei olla hoitotaipaleellakaan.. Tässä kuussa napsahti nyt vuosi täyteen yritystä... Kävin muutama kuukausi sitten gynellä tarkastuttamassa et kaikki on niinku pitää ja mitään vikaa ei löytynyt.. ultrattiin sisäkautta ja tehtiin muut perustutkimukset... Painoa pitäis kuulemma saada ainakin 10kiloa pois.. Lääkäri käski meidän nauttia kesästä ja toisistamme ja palata asiaan syksyllä jos ei raskautta vielä siihen mennessä näy...
Jotenkin alkanut turhauttaa koko homma ja siitä syystä pidin täältäkin vähän taukoa ku alko olee kauhee pakko mielle koko tää homma ja jatkuvaa kalenterin kyttäämistä ja päivien laskemista... nykyään en edes laske menkkojen oletettua alkua.. alkaa ku on alkaakseen... Välillä on tehnyt mieli luovuttaa koko raskauden suhteen.. tullut sellanen olo että ehkä meille ei ole tarkotettu lasta...
Toisaalta taas haluisin jo hoitoihin, mutta nekin omalla tavalla pelottaa..

Mitäs täällä muille kuuluu?
 
Haaveilija(ko) ikävää ettei tärppiä ole tullut :( itsekin nyt kesälomalla hoitojen suhteen.. syksyllä polin kesätauon jälkeen sit uudelleen. Pakkaseen päätyi lopulta 9 alkiota. Ihan tyytyväinen olen lopputulokseen, osa icsattiin ja osalle tehtiin ivf. Jotenkin kovat odotukset on näille ivf-alkioille, edelliset 9 oli kaikki icsillä ja niistä saatiin aikaiseksi yksi kemiallinen..
Onhan tää todella rankkaa pyöriä täällä ja samalla luoda itselleen "painajaisia" :unsure: painon pudotus rintamalla menee aika tasaisesti, 3-4kg oon saanut nyt vaihtelevasti pois. Eikä tääkään punktio tuonot kuin 2kg takaisin päin ja senkin olen saanut jo karistettua. Mutta edelleen tavoitepainoon on se n.8kg matka. Ja pitkältä matkalta tuntuukin :confused: jospa se nyt kesän tullessa motivoisi paremmin liikkumaan, tähän asti olen pyristellyt ruokavalion voimin.

Mitäs muut? Miten teillä menee?
 
Vieläkö täällä on joku tuttu? Jos on niin kertokaahan kuulumiset? Mä palasim tänne kun pitäis taas, vihdosta viimein, aloittaa painon pudotus. Se imetys ei omalla kohdallani tiputtanut oikeastaan mitään. :whistle:
 
@Maya123 ihana kuulla että täällä vielä joku pyörii :D oon monesti ite miettiny et pitäisköhän täällä huudella, mut en oo saanu aikaseks :)
Onks sulla nyt pelkkä painonpudotus kiikarissa vaiko jo seuraavaa tuhisijaa ajattelitte? ;)
Mulla edelleen sama virsi :rolleyes: paino heijaiee samoissa lukemissa kuin ennenkin, nyt pitäisi taas juoksemaan alkaa :) tuloksia ei oo näkyny ei kuulunu, keväällä tehtiin julkisen puolen kolmas hoito ja siitä saatiin 6 alkioo pakkaseen. Siirtoja ei tehty, koska aloitin uudessa duunissa ja ennen kesätaukoa en ois saanu vuoroja järkttyy fiksusti. Kokeillaan syksyllä siis taas (y)

Vieläks täällä muita pörii?
 
No onpa ikävä kuulla että ei vielä oo tärpännyt. :( Ei kai auta muu kuin yrittää ottaa kesä mahdollisimman rennosti ja toivotaan että syksyllä sitten onnistaisi. (y) Onnea muuten uudesta työpaikasta! :)

Mulla ei raskauden jälkeen oo oikein kroppa palautunut niin kuin olisin halunnut, mahaa on jääny niin että edelleen välillä näyttää kuin olisin raskaana. Mulla tosin oli keskimäärästä paljon isompi mahakin ja sen myötä vatsalihakset erkaantui jonnekin selkään eikä meinannu oikein palata paikoilleen. :X3: Juoksu mulla kulki sillon ennen raskautumista, joten nyt haluisin taas jatkaa sitä. Toiveena on että yritettäis syksyllä toista ja haluaisin olla mahdollisimman hyvässä kunnossa jos uudestaan raskautuisin. Ekasta kerrasta huomasi että selkälihaksia ainakin tarvitaan että välttäisi ylimääräisiä selkäkipuja. Kesällä pitäis nyt ottaa aikaa itselle ja yrittää saada nukuttua univelkaa pois ja huolehdittua omasta hyvinvoinnista enemmän.
 

Yhteistyössä