Rustokoru helix

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja Tarcitseb apua, 06.12.2019.

1. Hei olen 14 kohta 15vuotias tyttö ja haluiasin rustukoru helixin mutta ongelmana on se että harrastan jalkapalloa ja olen siinä käsityksessä että helixiä ei teipillä saa peittää ja harrastuksessa koruja ei saa olla ja helixin paranemis aika on mitkä. Onko muilla kokemusta tai jotain muuta tapaa jolla helixin voi peittaa

2. vierailija

vierailija Vieras

Teippi päälle. Ei siinä muu auta. Ihoteippi apteekista.

3. vierailija

vierailija Vieras

Mutta luin jostai että helixin päälle ei saisi laittaa teippiä sillä ei saisi hikoilla alla. Voiko olla vaarallista

4. vierailija

vierailija Vieras

No saa vähäksi aikaa laittaa ja eihän se niin tiiviisti ole. Ja ihoteippi on hengittävää. Puhdistat sen vaan sitten. Muutakaan keinoa ei ole kun lopettaa harrastus paranemisen ajaksi.

5. vierailija

vierailija Vieras

Onko noin 2 tunti viis kertaa viikossa liikaa

6. vierailija

vierailija Vieras

Ei. Ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa. Minä itse jättäisin harrastuksen väliin enkä menisi ihan heti muutsmaan päivään kun lävistys on tuore. Itselläni helix on jo parantunut niin sen voi huoleti teipata.

7. vierailija

vierailija Vieras

Kiitos kun vastasit ja harrastusta en voi lopettaa paranemisen ajaksi joetn ehkä teipillä mennään

8. vierailija

vierailija Vieras

Kokeile sillä. (y) Osta apteekista sitä ihoteippiä ja Otat teipin heti pois kun pystyy.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri