Rv 5+5, kirkasta verta pissillä käydessä...keskenmeno pelottaa

Elikkäs olen raskaana rv 5+5, kirkasta verta tuli jonkun verran wc:reissulla. Lasta toivottu kovasti ja keskenmeno pelottaa todella paljon. Eka ultra olisi vasta kahden viikonpäästä. Syytä huolestua? Apuja kaipailis tää kokematon
 
Moi! ikävää että on vuotoja :( mulla itellä takana yks keskenmeno.. ja sillon kun mulla alkoi rusehtava vuoto ilman kipuja niin soittelin neuvolaan ja laittoivat lähetteen ultraan.. ultra oli sitten 2pvän päästä siitä kun vuoto alkoi ja ultrassa todettiin et kohtu oli jo tyhjä.
Eli kannattaa soitella neuvolaan ja kysyä et onko mahdollista päästä ultraan. niin kauan kun kipuja ei ole niin en olisi kovin huolissani. vuotoa voi myös aiheuttaa hematoomat yms.. tietysti on vaikeaa olla murehtimatta mutta tsemppiä ja toivotaan et kaikki olisi hyvin :)
 
Jos vuodossa on limppejä niin todennäköisesti voipi olla km :unsure:

Tarkkaile nyt.

On ihan normaaliakin kirkas, limppivapaa vuoto raskauden aikana kunhan ei ole kipuja eikä verta tule "lorisemalla". Tulee istukan syrjästä.

Mutta neuvolaan soitto tai menet paikanpäälle niin pääset nopeimmin vastaanotolle.:(
 
Aamulla miehen kanssa hommailtii...No seksin jälkeen oli pientä kipua selässä ja mahassa ja aattelin että tää on ihan normaalia. Täytynee vain tarkkailla ja toivoo ettei kesken menis :(
Pitänee huomenna soittaa neuvolaan ja vaatia ultraa!
 
raskauden aikana limakalvot ovat herkät ja jopa kuivat eli verenvuoto saattaa johtua siitäkin et limakalvot ärsyyntyi.. varsinkin yleistä seksin jälkeen. Tosiaan kyllä sen tietää sit kun km kyseessä meinaa ne kivut on ihan jotain niin kamalaa.. mulla tosi nopeesti tuli sit ne suvistavat kivut n. 2vrk kuluttua siitä ekasta vuodosta..
 
  • Tykkää
Reactions: Hyppymassu
Jos vuodossa on limppejä niin todennäköisesti voipi olla km :unsure:

Tarkkaile nyt.

On ihan normaaliakin kirkas, limppivapaa vuoto raskauden aikana kunhan ei ole kipuja eikä verta tule "lorisemalla". Tulee istukan syrjästä.

Mutta neuvolaan soitto tai menet paikanpäälle niin pääset nopeimmin vastaanotolle.:(
M
Jos vuodossa on limppejä niin todennäköisesti voipi olla km :unsure:

Tarkkaile nyt.

On ihan normaaliakin kirkas, limppivapaa vuoto raskauden aikana kunhan ei ole kipuja eikä verta tule "lorisemalla". Tulee istukan syrjästä.

Mutta neuvolaan soitto tai menet paikanpäälle niin pääset nopeimmin vastaanotolle.:(
inhottavaa vain kun meillä päin eivät taho mielellään ultrata sillon kun pyytää. Vastaus on vain odotellaan ja katotaan kahden viikon päästä. Ahdistaa vain odotella :( kuitenkin pitkää yritetty tätä pientä alku. Olisi kovin raskasta jos kesken menisi :(
 
M

inhottavaa vain kun meillä päin eivät taho mielellään ultrata sillon kun pyytää. Vastaus on vain odotellaan ja katotaan kahden viikon päästä. Ahdistaa vain odotella :( kuitenkin pitkää yritetty tätä pientä alku. Olisi kovin raskasta jos kesken menisi :(
Ymmärrän tuskan ja pelon, minulla on mieheni kanssa kaksi km takana ja koko ajan on pelko persiissä että tämä meidän yhteinen elämän pieni alkumme lähtee pois :unsure:

Meille tämä pikkuinen kun voi jäädä viimeiseksi :(
 
Ymmärrän tuskan ja pelon, minulla on mieheni kanssa kaksi km takana ja koko ajan on pelko persiissä että tämä meidän yhteinen elämän pieni alkumme lähtee pois :unsure:

Meille tämä pikkuinen kun voi jäädä viimeiseksi :(
Minusta neuvolassa pitäisi ottaa eritavalla vastaan kaikki raskaana olevat. Olipa raskaus ensimmäinen,toinen tai kuinka pitkällä tahansa. Pelko ja ahdistus vaan iskee kun miettii jotta onko kaikki hyvin vai eij. sain keskenmenon noin puoli vuotta sitten. Tosin sillon tajusin olevani raskaana vasta kun vuoto alkoi. (Testasin aamulla plussat ja illalla samana päivänä veri alkoi lorisemaan). Tähän neuvola täti tokaisi vain jotta "ihan normaalia". Kiitos tuesta ja tsemppiä teille!
 
@uusimammako ymmärrän niin täysin noita sun tunteita.. meillä on esikoinen toiveissa ja yritystä takana nyt reilu 2v..ollaan nyt julkisella hoidoissa.. tuo eka raskaus sai alkunsa luomuna noin 1,5v jälkeen ja kyllä teki kipeetä kun se otettiin pois meiltä...
Heippa! Toivon sydämmeni pohjasta jotta teillä tärppäisi! ❤ tänään minulla parempi olo. Vuotoa ei ole ollut eikä mitään kipuja. Neuvolaan soitin ja sanovat siellä jotta on nyt vain seurattava. Toivon vaan jotta pieni pysyisi matkassa.
 

Yhteistyössä