RYANAIR KÄSIMATKATAVARAT?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
gg
Käsimatkatavaroiden maksimimitat on kansainväliset, löytynevät lentoyhtiön sivuilta.

olen lentänyt paljon ryanairilla ja koskaan ei käsimatkatavaroita ole punnittu. Jos ruumaan laukku menee niin sen ovat punninneet ja painoa sillä saa olla max 15 kg. Olen ihan kevyesti kuljettanut 20 kg käsimatkatavaroissa. Tosin sinne hyllylle on sitä laukkua enää uskaltanut nostaa vaan penkin alle laitoin.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja gg:
olen lentänyt paljon ryanairilla ja koskaan ei käsimatkatavaroita ole punnittu. Jos ruumaan laukku menee niin sen ovat punninneet ja painoa sillä saa olla max 15 kg. Olen ihan kevyesti kuljettanut 20 kg käsimatkatavaroissa. Tosin sinne hyllylle on sitä laukkua enää uskaltanut nostaa vaan penkin alle laitoin.
No mulla on punnittu pari viimestä kertaa. Siellä joutui jotkut ihmiset purkaan lentolaukkujaan, kun painoa oli yli. En sit tiedä mitä niitten kamoille tapahtui. Samoin parilla viime kerralla ne käski lentolaukunkin laittaa sinne ylös, eikä penkin alle.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen paljon lentänyt Ryanairilla ja joka ikinen kerta on käsimatkatavarat punnittu. Ja ovat olleet tosi tarkkoja painorajan kanssa. Ei yhtään yli 5 kg.
Sori tuli kirjoitusvirhe siis10 kg saa painaa
Ok. Ei varmaan painn kanssa tuu ongelmaa, mut mietin että minkä kokoinen se laukku saa olla..? En osaa tai en löydä mistään. :/
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen paljon lentänyt Ryanairilla ja joka ikinen kerta on käsimatkatavarat punnittu. Ja ovat olleet tosi tarkkoja painorajan kanssa. Ei yhtään yli 5 kg.
Sori tuli kirjoitusvirhe siis10 kg saa painaa
Ok. Ei varmaan painn kanssa tuu ongelmaa, mut mietin että minkä kokoinen se laukku saa olla..? En osaa tai en löydä mistään. :/
55cm x 40cm x 20cm
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä olen paljon lentänyt Ryanairilla ja joka ikinen kerta on käsimatkatavarat punnittu. Ja ovat olleet tosi tarkkoja painorajan kanssa. Ei yhtään yli 5 kg.
Sori tuli kirjoitusvirhe siis10 kg saa painaa
Ok. Ei varmaan painn kanssa tuu ongelmaa, mut mietin että minkä kokoinen se laukku saa olla..? En osaa tai en löydä mistään. :/
55cm x 40cm x 20cm
Suuri kiitos! :)
 
"hemuli"
Vielä tyhmä(kö?) kysymys tähän perään, mutta pitääkö ite laukku olla sallituissa mitoissa, eli haittaako jos laukku ylittää mitat noiden rullien kanssa, mutta muuten on ok? Toiseen laukkuun mitat on laitettu hintalappuun ihan ilman rullia olevilla mitoilla. Toivottavasti ymmärrätte mitä tarkotan :D
 
samps
No meillä punnittiin ja 800 grammasta olis pitänyt maksaa jo ylimaksua, sekä piti panna siihen hökkeliin.Rullat otti kiinni, oli pakko painaa väkisin sisään niin et toinen rulla meni rikki! Halvemmaks tuli kuitenkin noin.
 

Yhteistyössä