Ryhmä esikoista odottaville

Oisko tällaista ryhmää jo facebookissa olemassa? Ei ainakaan haulla löydy. Kellään kiinnostusta liittyä tällaiseen ryhmään? Minulla ystäväpiirissä jo useamman lapsen saaneita äitiä, joiden kokemukset ja neuvot ovat kullan arvoisia. Olisi silti mukava vaihtaa kokemuksia ensiodottajien kanssa, on tämä niin jännittävää :love:
 
Minä voisin ainakin olla kiinnostunut jakamaan kokemuksia esim. faceryhmässä muiden esikoista odottavien kanssa, tosin mieluiten niin että lasketut ajat olisivat vaikka parin kuukauden sisällä että suunnilleen samaan tahtiin mentäisiin :)

Oma LA 4.2.2019.
 
Täällä kanssa esikoista odotetaan ja LA olisi näiltänäkymin 18.1. :)

Olisin kanssa kiinnostunut jonkinlaisesta ryhmästä, jossa voisi jakaa ajatuksia. Olen 30-vuotias ja itselläni on taustalla n. 15- vuoden kaverisuhde, joka vuoden alusta muuttui parisuhteeksi. Ehkäisystä huolimatta tulin raskaaksi. Asiasta käytiin keskustelua monelta eri kantilta ja päädyimme varaamaan neuvola ajan.
 
Ckk
Mä voisin liittyä myös, tietty jos on salainen :) Tuo joulukuisten faceryhmä on hyvä kun sieltä saa näkökulmaa asioihin kokeneemmiltakin, mut semmonen keltanokkien ryhmä olis kyllä kans kiva! Ja parin kolmen kk:n sisällä la:t kuulostaa hyvältä myös. Mulla siis la 16.12.
 
Minullakin olisi tällaiseen ryhmään kiinnostusta! LA tällä hetkellä 10.3. mutta tarkentunee jonkin verran ar-ultrassa elokuun alussa. Tässä vaiheessa toki vain täysin salaiset ryhmät, joita ei löydy edes haulla, on ainoa kiinnostuksen kohde. Tässä keskustelussa näyttäisi olevan nyt LA:t joulukuun puolesta välistä maaliskuun puoleen väliin, oisko sellainen 3kk aikaraja ok?
 
Voin tällaisen ryhmän luoda jos on kiinnostuneita. Salaisena ryhmänä tuskin kovin isoa ryhmää saa kasaan, joten jos te pidemmällä olevat halutte avoimemman ryhmän ja sitä kautta isomman, ymmärrän hyvin. Eli ilmoitelkaa tähän tai yv:llä jos ryhmä kiinnostaa niin voin sen sitten tehdä jos tulee isompi kuin kahden hengen ryhmä kasaan :ROFLMAO: Sitten kun kaikkien raskaudet on ”julkista tietoa”, voidaan ryhmä muuttaa niin että sen haulla löytää, jos koetaan tarvetta?
 
Moimoimoi! :love:

Täällä olisi myös yksi kiinnostunut! Haluaisin kuitenkin vielä odotella nt-ultraa joka on 2.8. Vieläkö ryhmään ehtii sen jälkeen? Aiemmat keskenmenot kummittelevat mielessä joten ihan vielä ei uskalla :ninja:
 
Moimoimoi! :love:

Täällä olisi myös yksi kiinnostunut! Haluaisin kuitenkin vielä odotella nt-ultraa joka on 2.8. Vieläkö ryhmään ehtii sen jälkeen? Aiemmat keskenmenot kummittelevat mielessä joten ihan vielä ei uskalla :ninja:
Ei ole toistaiseksi ollut mitään puhetta ryhmän koon rajaamisesta, eli ilman muuta mahtuu mukaan. Laittele sitten yv:llä profiilitietojasi kun haluat mukaan :) Ja tsemppiä ultran odotteluun :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Jenvy
Ryhmään mahtuu vielä hyvin mukaan. Ryhmäläisten LA:t on tällä hetkellä 12/18-4/19 ja toistaiseksi uudet jäsenet on tervetulleita, mutta varmaan viimeistään joulukuussa kun ekat LA:t lähenee, suljetaan ryhmä uusilta jäseniltä. Eli laittakaa vaan yv:tä jos haluatte liittyä mukaan! (y)
 

Yhteistyössä