Saako jostain tietoa, onko henkilöllä ajokorttia?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun uudessa työpaikassa on vaihtoehtoinen juttu, omistaako ajokortin vai ei. Mä en ole paljoa autolla ajanut ja mun pitäis pakettiautolla ajaa työssä. Jos väitän, että mulla EI ole ajokorttia, niin saako pomo sen tiedon jostain esille?
MÄ en todellakaan lähde ison auton rattiin näin onnettomin ajokokemuksin
 
Saa muutamalla eurolla, koska työnantajalla lienee ap:n nimi ja sotu tiedossa:
https://www.suomi.fi/suomifi/suomi/asioi_verkossa/lomakkeet/trafi_li001/index.html

Muutama päivä sitten palstan naiset todistelivat, että naiset ovat nykyisin yhtä varmoja autoilijoita kuin miehetkin. Ap:n aloitus kertoo muuta. Miten sitä "ison" auton kokemusta muuten voisi saada kuin ajamalla?
No, ehkä tarkoitus on vain päästä helpolla ja jättää vastuullisemmat hommat miehille...
 
Viimeksi muokattu:
Mistä kohtaa aloituksesta kävi ilmi, että aloittaja on nainen? ;)
Voisin kuvitella, että minun veli ei suostuisi ajamaan autolla. Kortti löytyy, ajokokemusta hyvin niukasti kun ei omista autoakaan ja asuu isossa kaupungissa.
 
Mistä kohtaa aloituksesta kävi ilmi, että aloittaja on nainen? ;)
Voisin kuvitella, että minun veli ei suostuisi ajamaan autolla. Kortti löytyy, ajokokemusta hyvin niukasti kun ei omista autoakaan ja asuu isossa kaupungissa.
Vaikka meitä miehiä täällä palstalla on useampiakin, ei taida olla kovin todennäköistä, että ajohaluton (työhaluton) mies lapsiperhepalstalta asiaa kyselisi. Miehen kieltäytyminen ajamisesta (jos sitä työtehtävissä tarvitaan) ei ole todennäköistä siitä huolimatta, että Feger dissaakin veljeään.
 
Vaikka meitä miehiä täällä palstalla on useampiakin, ei taida olla kovin todennäköistä, että ajohaluton (työhaluton) mies lapsiperhepalstalta asiaa kyselisi. Miehen kieltäytyminen ajamisesta (jos sitä työtehtävissä tarvitaan) ei ole todennäköistä siitä huolimatta, että Feger dissaakin veljeään.
En missään nimessä. Minun veljen mielestä auto on vaan turha. :) Me ollaan veljen kanssa niin erilaisia ja silti ihailen suunnattomasti veljeäni :love::)
 
En missään nimessä. Minun veljen mielestä auto on vaan turha. :) Me ollaan veljen kanssa niin erilaisia ja silti ihailen suunnattomasti veljeäni :love::)
Ihan hienoa että ihailet veljeäsi. Hän on ilmeisesti suuressa kaupungissa asuva sinkku. Yksityiselämänsä hän voi hoitaa ilman autoa, mutta jos hän näkee yhteiskuntaa yhtään kokonaisuutena, hän ymmärtää että se pakettiauto (ja muu logistiikka) on välttämätön.

Kyllä minäkin tunnen ihmisiä (sekä miehiä että naisia), jotka eivät tarvitse autoa jokapäiväiseen elämäänsä, mutta silti käyttävät autoa työssään. Ei siellä työssä ensisijaisesti omaa elämäntapaa olla toteuttamassa.
 

Yhteistyössä