Saamarin posti ja kotiinkuljetus

  • Viestiketjun aloittaja "marianne"
  • Ensimmäinen viesti
"marianne"
Postin sivuilta katsoin, että ovat yrittäneet toimittaa pakettia, vaikka todellisuudessa kukaan ei ole käynyt oven takana (koko aamun ja päivän oottanut ja kuulostellut, alaovikin on auki). Nyt ovat sitten vieneet sen postista noudettavaksi, eivätkö voineet edes viedä tuohon lähipostiin, vaan siihen kauimpana sijaitsevaan. Saako tuon paketin ohjattua tuolta kotiovelle miten nopeasti? Meinaan jos siinä menee muutama päivä et saavat sen tehtyä, niin sitten vaikka kävelen tuon 10 kilsaa hakemaan 20 kilon pakettia.
 
Eih
[QUOTE="marianne";29505973]mulla ei vain ole saldoa soittaa sinne.[/QUOTE]

!??! Miksi aikuisella on saldoraja?
Ehkä sitten pitäisi jättää ne Elloksen, Hobby Hallin ja muidenkin paketit tilaamatta jos laskujen kanssa on ongelmia.
 
Sama homma täällä!
Eilenkin oli muka käynyt oven takana. Näin ikkunasta, että näin ei ollut. Ja kaiken lisäksi postin laitteet olivat rikki, joten sain vasta tänään aamupäivällä pakettini sieltä ulos. :kieh:
Eikä ollut ensimmäinen kerta.
Tästä lähtien käytän muita lähettipalveluita, jos vaan on mahdollista.
 
"marianne"
Ootte ollut äänekkäällä paskalla, kun posti on käynyt, tai sitten sormettamassa. Kyllä ne ovella käy, ilmoittavat jopa ajan parin tunnin tarkuudella.
Mun vessa on aivan tuossa ulko-oven vieressä, joten olisin kyllä kuulut ovikellon soiton tai koputukset. Vessaan kun kuulee, jos joku avaa alaoven. Aikaahan normaalille kuljetukselle ei koskaan ilmoiteta, mutta voisivat sentään käydä yrittämässä ovella.
 
vierass
Ootte ollut äänekkäällä paskalla, kun posti on käynyt, tai sitten sormettamassa. Kyllä ne ovella käy, ilmoittavat jopa ajan parin tunnin tarkuudella.
Viimeksi annettiin neljän tunnin väli, millä välillä tulevat.

Posteljooni kyllä jättää usein lapun, että on yrittänyt jakaa suurikokoista lähetystä. Tasan tarkkaan ei ole yrittänyt, postit lykkää luukusta sisään, mutta ei soita ovikelloa. Postista antoivat selitykseksi, etteivät aina viitsi niitä isoja ottaa mukaan, vaikka pitäisi.
 
"marianne"
Viimeksi annettiin neljän tunnin väli, millä välillä tulevat.

Posteljooni kyllä jättää usein lapun, että on yrittänyt jakaa suurikokoista lähetystä. Tasan tarkkaan ei ole yrittänyt, postit lykkää luukusta sisään, mutta ei soita ovikelloa. Postista antoivat selitykseksi, etteivät aina viitsi niitä isoja ottaa mukaan, vaikka pitäisi.
Tosiaan unohtui sanoa, etten edes saanut sitä lappua :D
 
"viiiieras"
Mulle kävi noin kanssa, kun olin viimeisilläni raskaana. Olin tarkoituksella ottanut raskaalle paketille ton kotiinkuljetuksen (kissanruokia ja hiekkaa piiitkäksi aikaa ettei tartte heti raahata kaupasta). Huomasin jopa netistä, että nyt sitä on lähdetty kuljettamaan ja tasan kyttäsin oven vieressä koko ajan kunnes netistä katsoin, että "oli yritetty jakaa, ei onnistunut".
 
hyvin toimii
En usko :)
itse olen paljon tilannut tuolla kotiinkuljetuksella ja aina ovat tavarat tulleet ja joskus harvoin jos syystä tai toisesta en olisikaan paikalla on minulle sitten joko jätetty lappu tai koetettu tuoda se seuraavana päivänä uudelleen :)
Ja minulle noin kerta - kaksi viikossa tulee milloin mistäkin tavaraa ja aina on toiminut joten entodellakaan usko ettei siellä oven takana olisi käyty.
 
I(diots)tella
Mullekin piti tulla muutama hylly (4 isokokoista pakettia) kotiinkuljetuksena.
Monta päivää odotin paketteja.

No, ei tullut.


Sen sijaan tuli saapumisilmoitus että paketit on noudettavissa postista. Tosi kiva kun ei autoa ole. Siinä sitten kuljetettiin niitä paketti kerrallaan 3km päähän pyörällä + pyöräkärryllä.
 
Miten olisi?
Tai jos vaikka mietit, että tilailet vähemmän postimyynnistä. Ehkä sulla on silloin varaa ostaa puheaikaa (jos et halua tai saa hankituksi normaalia jälkilaskutettavaa liittymää) ja bussilippuja.

Mitä niin tärkeää siellä paketissa on, että se on saatava juuri tänään? Ymmärrän ärsyynnyksen, mutta jos oikeasti mietit, niin onko se tavara välttämätöntä sinulle juuri tänään? Toisaalta, jos olet päiväjoutilas (kotona lasten kanssa, työtön tai vastaavaa) mutta suhteellisen terve, niin kävele toki. Kai sen jotenkin keksit, miten paketin saa tuoduksi kotiin. Pulkka, rattaat tai pyörän tarakka?
 
"marianne"
Tarkemmin kun katsoin postin sivuilta, niin nyt seurannassa lukee "lähetys vastaanotettu kuljetuksesta". Tarkoittaa tämä, että yrittävät toimittaa sitä viellä uudelleen, kun ei ole saapumisilmoitusta tullut eikä tuossa lue että olisi noudettavissa?
 
"anonyymi"
Mun oven takana käytiin eilen pakettia toimittamassa, mutta kun avasin oven niin puusilmäinen kuski hyppäsi autoon, oli siinä hetken ennenkuin ajoi pois ja jokainen, jolla on näkö tallella olisi nähnyt mut, mutta tää ei. Ei huvittanut paljain jaloin kävellä puhuttelemaan kuskia.
 
Minun piti kerran soittaa perään ja se kuski joutui palaamaan takaisin toimittamaan paketin. Mahtoi keljuttaa. :heart:
 

Yhteistyössä