Saat...pervo huutonetissä!

  • Viestiketjun aloittaja Kulkuset pois
  • Ensimmäinen viesti
myyn
Itseasiassa mä myyn käytettyjä alushousujani ja voin kertoa, että ostajia on TODELLA paljon. Ei mua kiinnosta mitä ne ihmiset niillä tekee. Onhan tollanen nyt kuitenkin ihan vaaratonta eikä satuta ketään. Eikä ne mua mieti ne pikkarit naamalla. Ei ne tiedä mun nimeä, ulkonäköä, asuinpaikkaa... Ei mitään. Omille mielikuvilleen ne runkkaa, ei mulle. Mitä pahaa siis siinä on? Jos kiihottaa haistella pikkuhousuja ja masturboida omassa rauhassa muiden katseilta suojassa mitä pahaa siinä on? Sallikaa ihmiselle omat fantasiansa, kun ei siitä kerran kukaan muu kärsi. Sitäpaitsi tienaan noilla ihan mukavasti 20e päivä :) Ja aina on uudet alusvaatteet, kun illalla käytön jälkeen laitan muovipussiin ja lähetän uudelle omistajalle:)
 
ööh?
Alkuperäinen kirjoittaja myyn:
Itseasiassa mä myyn käytettyjä alushousujani ja voin kertoa, että ostajia on TODELLA paljon. Ei mua kiinnosta mitä ne ihmiset niillä tekee. Onhan tollanen nyt kuitenkin ihan vaaratonta eikä satuta ketään. Eikä ne mua mieti ne pikkarit naamalla. Ei ne tiedä mun nimeä, ulkonäköä, asuinpaikkaa... Ei mitään. Omille mielikuvilleen ne runkkaa, ei mulle. Mitä pahaa siis siinä on? Jos kiihottaa haistella pikkuhousuja ja masturboida omassa rauhassa muiden katseilta suojassa mitä pahaa siinä on? Sallikaa ihmiselle omat fantasiansa, kun ei siitä kerran kukaan muu kärsi. Sitäpaitsi tienaan noilla ihan mukavasti 20e päivä :) Ja aina on uudet alusvaatteet, kun illalla käytön jälkeen laitan muovipussiin ja lähetän uudelle omistajalle:)
no mites sä niiltä rahat saat jos ne ei sun nimeä tiedä? ainakin tilinumeron? ja sitäkautta saa myös nimen selville?
 
myyn
Mulla on Poste restante osoite, mikä taas ei ole mun nimellä, vaan nimellä jolla myyn alusvaatteitani. Eikä se ole tuossa lähipostissa vaan pikkuisen kauempana seudulla, jolla käyn usein. Kaikki yhteydenpito tapahtuu s-postilla, joka on myös tuolla toisella nimellä "Venla Vaarna" Edes posti ei tiedä oikeaa nimeäni.
 
ööh?
Alkuperäinen kirjoittaja myyn:
Mulla on Poste restante osoite, mikä taas ei ole mun nimellä, vaan nimellä jolla myyn alusvaatteitani. Eikä se ole tuossa lähipostissa vaan pikkuisen kauempana seudulla, jolla käyn usein. Kaikki yhteydenpito tapahtuu s-postilla, joka on myös tuolla toisella nimellä "Venla Vaarna" Edes posti ei tiedä oikeaa nimeäni.
ilmeisesti sitten poste restante "osoitteeseen" ei henkkareita tarvita? milläs palstoilla sitten myyt näitä? "kehittelee uutta sivutuloa.."
 
myyn
Ei tarvita ei. Verkkopirkko on esim. tosi hyvä... Sen kautta tulee tosi paljon yhteydenottoja. Myös jos googlettaa "ostetaan käytettyjä alusvaatteita" niin näkee vähän, että missä niitä ilmoituksia on. Mutta tota verkkopirkkoa suosittelen:) Mulle ainakin tulee n. 95% vastuksista sieltä.
 
yksi toinenkin myyjä
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän kukaan normaali käytettyjä alushousuja osta
PEESI!
Onko ap. siis kuitenkin normaali, kun näköjään myy alushousujaan? Myyminen on ok. ostaminen on saatanasta?
Minäkin myyn:( Kerran tai pari käytettyjä ja ihan uudenveroisia olisi, mutta lihoin raskausaikana ja jäi pieneksi. Sain minäkin ihmeutelun niistä Pitänee sulkea kohteet:(
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja yksi toinenkin myyjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
eihän kukaan normaali käytettyjä alushousuja osta
PEESI!
Onko ap. siis kuitenkin normaali, kun näköjään myy alushousujaan? Myyminen on ok. ostaminen on saatanasta?
Minäkin myyn:( Kerran tai pari käytettyjä ja ihan uudenveroisia olisi, mutta lihoin raskausaikana ja jäi pieneksi. Sain minäkin ihmeutelun niistä Pitänee sulkea kohteet:(
Siis nämä on puhtaita!
 
voitto
Kuin joku nainenkin voi olla niin pönttö, että ostaa käytettyjä alaushousuja pitääkseen niitä itse jalassaan ? Tai että myy jossain huutonetissä parilla eurolla käyttämiään alusvaatteita. Ei tulis mieleenkään myydä "vähän käytettyjä" alusvaatteita toisille pidettäviksi. Ne on henkilökohtaisia vaatteita. Onko teillä rahat niin tiukoilla, että pitää myydä jotain vanhoja kalsareitakin ? Nämä huutonetin myyjät vasta typerää väkeä onkin !
 

Yhteistyössä