Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihania semmoset vieraat jotka tulee 40 minuuttia aikaisemmin kuin piti. Just kun olin ajatellu vielä luututa lopuks keittiön lattian ennen vieraiden tuloa, niin likaiseksi jäi. o_O

Täälläpäin on vanhemmissa ihmisissä paljon semmoisia yliaikaisia...
Ollaan jo aamu4:ltä papiljotit päässä ja tuijotetaan kelloa että milloin voi lähteä kyläreissulle.
 
Ihania semmoset vieraat jotka tulee 40 minuuttia aikaisemmin kuin piti. Just kun olin ajatellu vielä luututa lopuks keittiön lattian ennen vieraiden tuloa, niin likaiseksi jäi. o_O

Täälläpäin on vanhemmissa ihmisissä paljon semmoisia yliaikaisia...
Ollaan jo aamu4:ltä papiljotit päässä ja tuijotetaan kelloa että milloin voi lähteä kyläreissulle.
Vitsit toi tommonen on ärsyttävää :mad:
Ja yhtä ärsyttävää, jos tulee puoli tuntia myöhässä.
Mikä siinä voi olla niin vaikeaa saapua silloin kun sovittu :coffee:
 
Ihania semmoset vieraat jotka tulee 40 minuuttia aikaisemmin kuin piti. Just kun olin ajatellu vielä luututa lopuks keittiön lattian ennen vieraiden tuloa, niin likaiseksi jäi. o_O

Täälläpäin on vanhemmissa ihmisissä paljon semmoisia yliaikaisia...
Ollaan jo aamu4:ltä papiljotit päässä ja tuijotetaan kelloa että milloin voi lähteä kyläreissulle.
Mun isä on tollanen, sovitaan että kello 12 niin se on viimeistään 11 täällä, ja kun hän kyyditsee muitakin niin se tarkoittaa sitä että hirveä kööri sakkia on täällä vähintään tuntia ennen(n)
 
Mun isä on tollanen, sovitaan että kello 12 niin se on viimeistään 11 täällä, ja kun hän kyyditsee muitakin niin se tarkoittaa sitä että hirveä kööri sakkia on täällä vähintään tuntia ennen(n)
No se hyvä puoli sentään isässäsi, että toteuttaa aina samaa kaavaa. Kun silloin tietää jo itse varautua.
Mutta kun jotkut eivät osaa edes järjestelmällisesti olla joko myöhässä tai ajoissa, vaan vaihtelevat, ja tulevat miten sattuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Ellimaar
Ihania semmoset vieraat jotka tulee 40 minuuttia aikaisemmin kuin piti. Just kun olin ajatellu vielä luututa lopuks keittiön lattian ennen vieraiden tuloa, niin likaiseksi jäi. o_O

Täälläpäin on vanhemmissa ihmisissä paljon semmoisia yliaikaisia...
Ollaan jo aamu4:ltä papiljotit päässä ja tuijotetaan kelloa että milloin voi lähteä kyläreissulle.
Argg,ärsyttävää eikä kyllä oo kiva myöskään että tullaan monta tuntia myöhässä jos sovittu joku aika eikä ilmoiteta mitään että myöhästyy. Sitä jo luulee etteivät tule ja rentoutuu yms. :unsure::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Argg,ärsyttävää eikä kyllä oo kiva myöskään että tullaan monta tuntia myöhässä jos sovittu joku aika eikä ilmoiteta mitään että myöhästyy. Sitä jo luulee etteivät tule ja rentoutuu yms. :unsure::cautious:
Juu, varttitunnin tai puolen tunnin myöhästyminen vielä menee, mut tunnin myöhästyminen on jo loukkaavaakin. Riippuu tietty myöhästymisen syistä...

Etuajassa tulevista vieraista kaikista pahin oli kerran yks sukulaismummeli joka tuli sohvan reunalle nakottamaan jo tuntia ennen. Olisi tehny mieli sanoa sille että otatko mopin käteen ja pesetkö vessan ennen h-hetkeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais

Yhteistyössä