Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Pitää mennä nukkumaan kun lähtee lapasesta...

Ai nii piti päikkärikisan palkinnot julkistaa:
1) Ellu777, saa palkinnoksi vuoden tulitikut silmiin ja 3 laatikollista Beroccaa. Ei herännyt kisan loputtuakaan vaan heräsi sit, kun kisayleisö oli jo lähteny kotia.
2) hyvänä kakkosena 2 tunnin tirsoilla tulee Aqueela, saa vuoden Aqualan-putelit palkinnoksi.
3) Echo, nukkuu harvemmin päikkäreitä mut sit kun nukkuu, niin lapsilla on opettavainen omatoimiruoka-ilta munakoiso-reseptien parissa, joten saa 1 miljoonan euron shekin ja lomaosakkeen Italiassa.

Antakaa kilpailijoille raikuvat aplodit!
Minä tuon kisan tosielämässä voittaisin. Pystyn tarpeen vaatiessa nukahtamaan mihin tahansa vuorokaudenaikaan alle 3 minuutissa. Echo on minut kuitenkin sulkenut kisan ulkopuolelle (liian ylivoimaisena?) :cool:

 
ei ookki mahtavaa kun saa käydä röissä

oon ollu nuorena muutaman kuukauden työttömänä ja muistelen että se oli ihan perseestä
Sama, tai mä tein pari kuukautta pätkähommia ja yhessä paikassa vuoden verran lyhyempää päivää+vikkonloppuja ja voi kiesus miten olin turhautunuto_O
En oo siis täystyöttömänä ollut itseasiassa varmaan kokonaista kuukautta yhteenputkeen koulusta pääsyn jälkeen mutta ne pienetkin pätkät kun ei tiennyt milloin saa töitä ja lyhyet päivät(n)
 

Yhteistyössä