Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mitä tekisitte jos joku puolison puolituttu sukulainen laittaisi yhtäkkiä viestiä ja kysyisi elämäntilanteesta,työstä jne? mä en ole varma haluanko vastata mutta onko se sitten törkeää. kun mun henkilökohtaiset asiat eivät sille kuulu...
No outo. Laita että "sitä samaa vanhaa, ei tässä kummempia. Mitäs sinulle? Miten töissä menee?"
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
se kysyi suoraan olenko töissä? en halua sanoa sille etten ole ja selittää kaikkea sairaslomasta ja muusta...mitä se tiedolla tekee. eikä sillä ole töitä tarjota kuitenkaan.
Utelias kyylä.
Laita oikeasti sille että; "ei ihmeitä, miten sinun työtilanteesi? Entä kotona, onko kaikki ok?"
...että joutuu itse miettimään jotain ihmevastauksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Kauppareissu suorittettu (y)
Evästä taas riittää pariksi päiväksi.
Hedelmiä,jogurttia ja leipää ja kisuille broileria useammaksi päiväksi. :)
Tuli ostettua vaaleaa piparitaikinaa 3 pkt :eek::D 10centtiä pkt :love::p
 
Jätä vastaamatta. Laitat vain, että "Kiva kun kysyit, ei täällä ihmeempiä. Mitäs sinulle, miten töissä menee? Onko kotona kaikki ok?"
Tai: "Kiitos kysymästä ja uteliaisuudesta. Törsäsin ennakkoperintönä suvun rahat, pistin mun Teuvon Selma-tädin Esperiin ja myin kalliilla sen (homeisen) rintamamiestalon.
Vaihdoin Teuvon viimeinkin puolalaiseen Jaruzelskiin, joka on ihanan tumma ja tulinen. Perustin blogin jossa kerron kaikille uuden suhteemme kiemurat. Elämä on lyhyt ja siitä pitää nauttia. :)
Mitäs sulle kuuluu? <3"
 

Yhteistyössä