Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Nyt sitte Ellu ja Lispe ei saa lukea tätä viestiä, mut tulee eko/terveysruokamarinaa...tätä ei saa ottaa henkilökohtaisesti.:cautious:

Ostin tänään (muiden muassa)
a) trendikkään salaatin ainekset
b) vanhanaikaista wiener-leikettä.

Salaattireseptin bongasin netistä. Siihen tuli yhteensä 16 ainesosaa, jotka pitäisi kelvata paatuneimmallekin Kaisla-Kuuralle ja voimaantuneelle vaginamonologin kuuntelijalle Stadin Kalliosta: kvinoaa, avokadoa, kesäkurpitsaa, kirsikkatomaattia, sipuleita, hunajaa, persiljaa (en ostanu), fetaa, oliiviöljyä jne.

Pilkoin kasviksia niin että verisuoni meinas räjähtää ohimolla ja keittelin kvinoaa joka pysyi semmosena outona pikku murusena eikä ees suurentunu (ei ihme että Andeilla ne ihmiset on ihan kääpiön kokoisia).
Tulos: tylsän makuista ja oksennuksen näköistä vihreää kuraa, vaikka bloggari hehkutti sen maasta taivaisiin.

Muovia oli reseptin näiden ainesosien pakkauksissa:avokado (huolella kieputettu 2 muoviin, ei ees pelkässä verkossa), kirsikkatomaatti, hunaja, feta, oliiviöljy, persilja, mausteet; sipulien ja kesäkurpitsan kohdalla oisin voinu käyttää kestopussin.

Wienerleike: 1 minuutissa mikroon ja suuhun. Jos oisin tehnyt sen itse, niin leivitys jauhoissa (jauhopussi on paperia), öljyä ja suolaa.
Juu kyl mä lihan kans kasviksia syön, kotimaista tomaattia ja kurkkua, mut tää oli hyvä vertailu ainesosista ja prosessista.

Mitäs mies tykkäs?
a) salaattia mussutti kohteliaan kiinnostuneena mutta hiljaa
b) kun kuuli sanan "wiener-leike", meinas seota onnesta.
Oliko viinerleikkeen päällä anjovisvile ja kapris!?:coffee:
 
Perillä jo hetko oltu. Hitto täällon maa ihan valkosena!:love:

Tätä tietä veettiin sellasta rallia kesärenkailla että ihme että pysyttiin tiellä!:ROFLMAO:

 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Appiukon koira nappasi valtavan rotan ulkoa tänään, eikä sitten antanut ottaa pois...
Koira sai ihan älyttömät hepulit kun pääs autosta ulos. Se varmaan itkis ilosta jos osais!:LOL: Veti hirveetä rallia pitkän aikaa pihassa ja nyt kuorsaa selällään pirtin sohvalla.:giggle:
Koiran paras paikka on maalla!:love: Niiku munkin!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis ja KalaMies
Ja siis vaikka vuodatin kvinoanmuotoisia kyyneleitä tänä iltana (kuvaannollisesti) kokkailujeni takia, niin hehkuttakaa vaan ituruokianne jos löytyy hyvä resepti, älkää välittäkö mun mielipiteistä.

On se ihan oikeesti hyvä että porukka miettii ruuan terveellisyyttä, mun lapsuudessa HK:n sininen kun taisi olla hittiruoka...
 
vierailija

Yhteistyössä