Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Iltaa:)

Kotona jälleen ja nyt olen tyytyväinen, kolme koetta tein kahdessa tunnissa!
Englanti, psykologia ja maantiede...jäivät viime jaksolla välistä kun olin niin kovassa kuumeessa etten jaksanut olla pystyssä pitkiä aikoja.
Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen...:ROFLMAO: siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiä:giggle::giggle:
 
Kaamosväsy.
Tein makaronilaatikon, uuni oli kuuma ja menin innoissani tunnin jälkeen katsomaan onko se valmis.
Raaka makaronilaatikko oli sen tunnin ajan pöydällä.(n)
Voi sua:love::unsure:
Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen...:ROFLMAO: siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiä:giggle::giggle:
Pää kii, hyvin ne meni:alien:...tai no ehkä ei maantieteen koe...:oops:
Mutta ne kaks muuta meni HYVIN:mad:
 
vierailija
Niihän mä luinkin, mutta katsos tonttuseni..toiset meistä tarvitsevat enemmän aikaa sisäistääkseen kysymyksen kuin toiset:love:
voi sua reppana tonttua. tukin ymmärsit puoliakaa. joillain ihmisillä, niinkuin sulla, katsos on sellainen taipumus että luetaan pari ekaa sanaaa ja ollaan sen perusteella tietävinään koko kysymys että säästyisi aikaa myös ja sitten menee päin mäntyä että mäjähtää.:LOL:

sä mitään tutkintoa saa suoritettua. :giggle:saatko vielä uusia? kannattaa jo kysellä sen uusimisen perään
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Kais
vierailija
Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen...:ROFLMAO: siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiä:giggle::giggle:
Mahtoivat mennä kokeet penkin alle. kolme koetta kahdessa tunnissa.....40 minuuttia yhteen kokeeseen...:ROFLMAO: siinä ajassa sä et edes lue saati ymmärrä kysymyksiä:giggle::giggle:
Voiko joku oikeasti olla noin hidas lukemaan?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
vaude! mulla olis ehkä sopiva paikkakin tiedossa

tarviiko se jonkun tuen vai seisooko se ihan omikseen?
Tää kasvaa talon seinustaa pitkin. Mut kun sitä pitää kuitenkin leikellä vuosittain niin joku risu tai puolitoistametrinen keppi varmasti on riittävä tuoeksi. Korkeimmillaan toi on ollut mun pituinen.


https://www.meillakotona.fi/artikkelit/viinikoynnoksen-kasvatus

(nii ja tuoltahan selviääkin, että zilgalle ei saa antaa kalkkilannoitetta)
 
voi sua reppana tonttua. tukin ymmärsit puoliakaa. joillain ihmisillä, niinkuin sulla, katsos on sellainen taipumus että luetaan pari ekaa sanaaa ja ollaan sen perusteella tietävinään koko kysymys että säästyisi aikaa myös ja sitten menee päin mäntyä että mäjähtää.:LOL:

sä mitään tutkintoa saa suoritettua. :giggle:saatko vielä uusia? kannattaa jo kysellä sen uusimisen perään
Älä höpötä turhia
 
vierailija
Aamupalaa,onnenleipää savukirjolohella ja juustolla,kahvia :coffee::)

Vapaapäivä,pitäisi käydä palauttamassa kirjoja kirjastoon,käydä mustissa ja mirrissä.
Haippa!
Oletko maistanut Polar 15 luomuvessiota? Makean suippopaprikan (luomuna saa sitäkin ostaa) kans maailman paras. Teetkö koskaan pizzoja? Ajattelin tehdä tuosta ja pinnalle vielä syksyn viimeiset omat tomaatit.
 

Yhteistyössä