Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mun empiiristen tutkimusten perusteella ehkä 10-20 %:lla uimahallien naiskäyttäjistä on timmi kroppa. Yleensä ne semmoiset on nuoria, lapsettomia naisia ja teinityttöjä.

Mut sit on paljon pienten lasten äitejä roikkumahan ja lätyskätissien kans jotka taluttaa lapsiaan (sinänsä herttaista koska se äiti on uhrannu kroppansa lapsen tekemiseen ja ruokkimiseenkin...❤).

Ja yli 60-vuotiailla on kroppa ihan eroosiosta romahtanu, mahaläskit ja tissit roikkuu polvissa. Eläkeikäisiä uimareita on paljon, eivätkä he välitä mitä muut ajattelevat.

Sinne vaan sekaan. (y)
Niin muttakun en mä kehtaa..:notworthy:
 
Ei mulla mitään kanoja ole:eek:

Oliskin ja kukko:love:
Täälläpäin asuu sellanen mies jolla oli joskus kukko, joka tuli joka päivä taloon sisälle ja hyppäsi keittiönpöydälle ''juomaan'' isännän kanssa päiväkahvit:love:
olis kyllä makeeta jos olis kanoja ja meinaan kyllä joku päivä hommatakkin niitä, kukko pitää olla kans koska kanoilla ei suju hommat jollei ole kukkoa

mökkinaapurilla on ja mukava kuunnella kun se kukko välillä kiekuu
 
Ei mulla mitään kanoja ole:eek:

Oliskin ja kukko:love:
Täälläpäin asuu sellanen mies jolla oli joskus kukko, joka tuli joka päivä taloon sisälle ja hyppäsi keittiönpöydälle ''juomaan'' isännän kanssa päiväkahvit:love:
Tuo on yksi syistä miksi haluan maalle!
Kaupunkilaiset ovat niin vieraantuneita luonnosta ja kotieläimistä, että kukot ei hypi täällä pöydillä!:cry:
Olin pienenä kesätyttönä Salossa. Siellä hevonen pisti päänsä sisää avoimesta ikkunoista ja nappas pöydästä korppuja!:love::D
Siellä ne elikot oli ihan vapaana sulassa sovussa, tosin ISO aidattu piha.:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja ruuttis
mökkinaapurilla on ja mukava kuunnella kun se kukko välillä kiekuu
Siskolla oli joskus kanoja ja kukko:)

Siellä hevonen pisti päänsä sisää avoimesta ikkunoista ja nappas pöydästä korppuja!:love:
Mummolassa sattui samanlainen juttu, mutta heppa ei napannut korppuja vaan mummon kourasta sokeripalan ja ruisleipää.

kuka on Niilo?
Täh??:eek:
Etkö juuri SINÄ tunne Lempäälän tubettaja kuningasta?o_O

Niilo22 tiätty:coffee:
 

Yhteistyössä