Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Tänään olis kivaa iltapäivälle!:love:
Poika haluaa levikset!:D Ei oo juuri koskaan farkkuja käyttänyt! Saas nähhä mistä niitä lähdetään hakemaan ja millanen show saadaan aikaiseksi.:D
Sitten käydään syömässä ja terottamassa luistimet viikonlopun pelejä varten, kun ei saanut sitä itse eilen tehtyä!:rolleyes:

En ole miesten farkku malleja katsellut ollenkaan. Pitäisi vähän tsiigailla, ettei mee koko päivän sovittelutalkoiks.

Mulla on kyllä sellainen tyyli, että nappaan aina myyjän mukaan, varmaan tänäänkin. Vaikka naabergulliaiset on joka kerta vastaan! -”Äiti älä nyt pyydä sitä tänne!!”
No joo, muistan itekki lapsena että en halunnut mitään myyjää kyttäämään.:oops:
Mutta en mä siellä koko iltaa aio sovitella!:coffee:Nimimerkillä: Pojalle takki, ja vain viidessä tunnissa!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Miusta kuitenkin väärin ja eläinrääkkäystä eikä mikään hauska läppä. Ois ansainnut rangaistuksen.katso liitettä 8593
Ihana kuulla, että koiralla kaikki hyvin!:love: Kyllä sitä tuli ajateltua ennen kuin unen päästä sai kiinni, oma koira visusti kainalossa ja sitä hellästi paijailin.
Eläimet ovat niin avuttomia, heidän elämä ja hyvinvointi on täysin meidän armoilla!
Se tytön koira meni sinne mikroon niin kiltisti luottaen että kaikki hyvin.:cry: Ihan kamala video ja källi!:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ihana kuulla, että koiralla kaikki hyvin!:love: Kyllä sitä tuli ajateltua ennen kuin unen päästä sai kiinni, oma koira visusti kainalossa ja sitä hellästi paijailin.
Eläimet ovat niin avuttomia, heidän elämä ja hyvinvointi on täysin meidän armoilla!
Se tytön koira meni sinne mikroon niin kiltisti luottaen että kaikki hyvin.:cry: Ihan kamala video ja källi!:unsure:
Niinpä,onneksi on koira kunnossa kuitenkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Pitäisi löytää jostain hyvä uusi kaulahuivi mutta mikä on sellainen materiaali mikä ei sähköisty? Kaupoissa on akryyli huiveja kyllä mutta hyi hitto että ne on sähköisiä... (n)Villa taas pistelee ja kutittaa..
 
r0s
Pitäisi löytää jostain hyvä uusi kaulahuivi mutta mikä on sellainen materiaali mikä ei sähköisty? Kaupoissa on akryyli huiveja kyllä mutta hyi hitto että ne on sähköisiä... (n)Villa taas pistelee ja kutittaa..

Mulla on täältä https://www.pierrerobert.fi/fi_FI/naisten-vaatteet-merinovillavaatteet-asusteet tomen putkihuivi. Se ei kutita. Tuskin siis nuo tavallisetkaan huivit kutittavat ku ovat samaa angoravillaa.
 

Yhteistyössä