Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
prkl että on pakkanen

-20
:eek: Täällä onkii +3 astetta:p
Vaikka ei ole elvistelyyn aihetta, mieluummin oisin pitäny nuo lumet ja sen pikku pakkasen:( Tai pakkanen olis saanu pysytellä siinä -5 ja -10 tietämillä:unsure:

Sitäpaitsi monesti kova pakkanen ei tunnu niin kylmältä kun silloin harvemmin tuulee ja on helppo pukeutua kun laitat vaan tyyliin kaiken mahdollisen päälle, pikkupakkasilla on usein inha viima(n)
 
Sitäpaitsi monesti kova pakkanen ei tunnu niin kylmältä kun silloin harvemmin tuulee ja on helppo pukeutua kun laitat vaan tyyliin kaiken mahdollisen päälle, pikkupakkasilla on usein inha viima
Tuo riippuu paljon siitä missä asuu...
Sisämaassa pakkasta kestää paremmin, kun taas lähellä merta jo muutamakin miinusaste meinaa mennä luihin ja ytimiin(n)
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Pakkasesta ei ole tosiaan enäätietoakaan ja mä innostuin siirtämään viherkasvit kahteen kasaan, koska silleen ne selviävät talvesta paremmin.

Tai no, tyttärellä on huoneessaan oma viidakkonsa, siihen en koskenut.
Mä voin vaan haaveilla viherkasveista kissan takia, se kun kuvittelee niiden olevan hänen salaattia tjms.(n)

Pitäis hommata seinälle laitettavia hyllykköjä ja pistää kukkia niihin...
 
Huomentapäevää!:love:

Nykyään tulee syötyä aamupalat täällä jäähallillahallilla ni ihan yhtä hyvin vois alkaa kattoo täältä nukkupaikkaaki.:D

Viettäkää oikein rentouttava ja mukava päivä! Niiiin! Ja pitäkää peukkuja et voitetaan!:barefoot: Tai et ees poika sais muutaman maalin lämästyä!!!:D
 
Tai vanha vuotava akvaario.
Miten toi toimii?*kyselee tyhmänä tyhmiä kun ei ole ikinä nähnyt sellasessa kukkia*:oops:

Eiku heiii, tekis sellaseen ihan oman minipuutarhan!
Ootko muuten ikinä nähnyt sellasia isoja lasipulloja joiden sisälle on tehty minipuutarhat?
Ne avataan harvoin, tai ei lainkaan...en enää muista kummin..mutta idea perustuu siihen, että kasveista tuleva kosteus kastelee ja huolehtii itse siitä puutarhasta.
Näin joskus aikoja sitten sellasen artikkelin viherpihassa siitä ja ne kuvat oli tosi kauniita!
 
Huomenia:)
Ikkunan takaa näyttäytyy tuhnusen harmaa keli ja mokoma plussan puolella ollaan(n)..oli niiin kivaa kun piti pikkusieviä pakkaspäiviä vaikka aamut alkoivatkin auton ympäritanssimisella ja omien skrabojen kuntojen siunaamisilla:D
Ja lumikin toi valoisuutta joka paikkaan, mieleenkin:)

Mukisesta löytyis maitoa kahvilla, aamupala näemmä koostuu särkylääkkeestä ja ompusta. Nuoriso-osasto jo äksöntsäksöilemässä bensankatkuisesti joten mä tässä yritän tötteröisenä pääkkösellisyytenä saada hapuilevaa otetta päivästä...


Haa! Tänään tiedossa kaavoitusta ja piparkakkuilua(y):love:...ja puikkojen kilinää sekä lankoihin sotkeutumista:D

Pidä mukavaa päivää sinä siellä:)*hymyilee ja kääriytyy jätti-ison villatakin sisuksiin*
 
Huomenia:)
Ikkunan takaa näyttäytyy tuhnusen harmaa keli ja mokoma plussan puolella ollaan(n)..oli niiin kivaa kun piti pikkusieviä pakkaspäiviä vaikka aamut alkoivatkin auton ympäritanssimisella ja omien skrabojen kuntojen siunaamisilla:D
Ja lumikin toi valoisuutta joka paikkaan, mieleenkin:)

Mukisesta löytyis maitoa kahvilla, aamupala näemmä koostuu särkylääkkeestä ja ompusta. Nuoriso-osasto jo äksöntsäksöilemässä bensankatkuisesti joten mä tässä yritän tötteröisenä pääkkösellisyytenä saada hapuilevaa otetta päivästä...


Haa! Tänään tiedossa kaavoitusta ja piparkakkuilua(y):love:...ja puikkojen kilinää sekä lankoihin sotkeutumista:D

Pidä mukavaa päivää sinä siellä:)*hymyilee ja kääriytyy jätti-ison villatakin sisuksiin*
:love:
Juur eilen mietin sua, käyt niin anisen harvoin enää täällä:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Miten toi toimii?*kyselee tyhmänä tyhmiä kun ei ole ikinä nähnyt sellasessa kukkia*:oops:

Eiku heiii, tekis sellaseen ihan oman minipuutarhan!
Ootko muuten ikinä nähnyt sellasia isoja lasipulloja joiden sisälle on tehty minipuutarhat?
Ne avataan harvoin, tai ei lainkaan...en enää muista kummin..mutta idea perustuu siihen, että kasveista tuleva kosteus kastelee ja huolehtii itse siitä puutarhasta.
Näin joskus aikoja sitten sellasen artikkelin viherpihassa siitä ja ne kuvat oli tosi kauniita!
Mie bongasin jostain semmosen kuvapläjäytyksen, mihin oli kannelliseen ihunaan lasipurkkiin laitettu koristekivien keskelle parit upeannäköiset mehikasvit ja juuri tuolla idealla kuulema säilyvät hengissä eli lasikuvun tuottama oma kosteus pitää ne sopivan märkinä ja lämpiminä. Tosin mehikasveja ei tartte muutoinkaan usein vedellä lotrata mutta mä unohtaisin sen vähäisenkin:notworthy::D
 
r0s
Miten toi toimii?*kyselee tyhmänä tyhmiä kun ei ole ikinä nähnyt sellasessa kukkia*:oops:

Eiku heiii, tekis sellaseen ihan oman minipuutarhan!
Ootko muuten ikinä nähnyt sellasia isoja lasipulloja joiden sisälle on tehty minipuutarhat?
Ne avataan harvoin, tai ei lainkaan...en enää muista kummin..mutta idea perustuu siihen, että kasveista tuleva kosteus kastelee ja huolehtii itse siitä puutarhasta.
Näin joskus aikoja sitten sellasen artikkelin viherpihassa siitä ja ne kuvat oli tosi kauniita!

Mä tekisin niin, että hankkisin akvaarion, kaataisin pohjalle hiekkaa tai soraa tai koristekiviä tai mitä mieleen putkahtaisikin. Sit asettelisin sen päälle kasveja, vaikka mehikasveja ja kaktuksia pienissä ruukuissa.

Tälleen. (kopioin jonkun kuvan netistä, toivottavasti hän ei pahastu)

 
Mie bongasin jostain semmosen kuvapläjäytyksen, mihin oli kannelliseen ihunaan lasipurkkiin laitettu koristekivien keskelle parit upeannäköiset mehikasvit ja juuri tuolla idealla kuulema säilyvät hengissä eli lasikuvun tuottama oma kosteus pitää ne sopivan märkinä ja lämpiminä. Tosin mehikasveja ei tartte muutoinkaan usein vedellä lotrata mutta mä unohtaisin sen vähäisenkin:notworthy::D
Pitäis tehdä tai koittaa värkätä sellanen...mehikasvit on tosi nättejä ja niitä saa aika halvalla.
Tekis johonkin pulleroon sellasen oman pienen fantasiamaaliman:love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Mä tekisin niin, että hankkisin akvaarion, kaataisin pohjalle hiekkaa tai soraa tai koristekiviä tai mitä mieleen putkahtaisikin. Sit asettelisin sen päälle kasveja, vaikka mehikasveja ja kaktuksia pienissä ruukuissa.

Tälleen. (kopioin jonkun kuvan netistä, toivottavasti hän ei pahastu)

Joo tätä täytyy alkaa suunnitteleen!
Täällä on ollut usein kirppareillakin vanhoja akvaarioita myynnissä...
 

Yhteistyössä