Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
:love:
Juur eilen mietin sua, käyt niin anisen harvoin enää täällä:unsure:
Muimui:)*huiskuttaavilkuttaa*
Ja siitä käymättömyydestä "rankaistaan" heti, tein muute aikatavalla töitä kirjautuakseni sisään kun olin mennynnä unehuttamaan salasanan:notworthy:

Irli vie mennessään, ei voi mitäkään. Vuorokaudessa liika vähän tunteja tai liian paljon hommia tai yks aivan liian isopieni hörhö viipottelemassa vinksinvonksin:oops:.. Täällä on ollu reilun parin viikon ajan yhtä sairastupailuakin yötäpäivää kun jälkikasvu on olleet kunnolla tosissaan potevina mutta nyt näyttäis siltä että pöpöpasillicus ois mänössä hitoksiin(y)

Mitä sulle kuuluu:)?
 
Pitäis tehdä tai koittaa värkätä sellanen...mehikasvit on tosi nättejä ja niitä saa aika halvalla.
Tekis johonkin pulleroon sellasen oman pienen fantasiamaaliman:love:
Ainakin nuilla muilla ihmisillä ja niitten huusholleissa ne näyttävät tosi kauniilta:love:..mutta mie pikkusesti uskonluulenveikkaan että täällä ne jotenki kummallisesti kokisivat totaali unohduksen ja katoamisenkin*ufopääkkönen* - ainakin linjalla keittiö- ruokahuone- olohuo...jaa, :notworthy: ihasama missä ne kasvirukat sijaitsis niin Jotain niille kuitenki kävis*huokaa*...eikä puhuta kukoistuskaudesta(y)

Leikkokukat on ihunoita:love:! Kestävät just sen oman hienon hetkensä ja sillä sipulin siisti(y)!
 
Ja ellet saa sitä ikkunan eteen, niin marketista tai tokmannilta saa kympillä kasvilampun joka sopii ihan tavalliseen pöytälamppuun tai vaikka kattolamppuun.

Ei tuu kallista!
Ikkunalauta on niin lerpsu ettei siihen viiti laittaa, mutta sen viereen olen kyllä aatellut ostaa kukkatason joskus...sellasen pitkän:)

Muimui:)*huiskuttaavilkuttaa*
Ja siitä käymättömyydestä "rankaistaan" heti, tein muute aikatavalla töitä kirjautuakseni sisään kun olin mennynnä unehuttamaan salasanan
Taidetaan molemmat olla samanlaisia hömeleitä...mä unohdan salasanani millon missäkin paikassa ja olen vaihtanut mm. spostin salasanan monta kertaa ja ihan sen takia kun edellinen on unohtunut:LOL::oops:
Irli vie mennessään, ei voi mitäkään. Vuorokaudessa liika vähän tunteja tai liian paljon hommia tai yks aivan liian isopieni hörhö viipottelemassa vinksinvonksin:oops:.. Täällä on ollu reilun parin viikon ajan yhtä sairastupailuakin yötäpäivää kun jälkikasvu on olleet kunnolla tosissaan potevina mutta nyt näyttäis siltä että pöpöpasillicus ois mänössä hitoksiin
Höh, sairastelu on kyllä syvältä.
Ittekin edelleen toipuilen yli kk:si sitten tarttuneesta hiivatin sitkeestä flunssa/influenssa/mikä lie ja oottelen astmakokeisiin pääsyä...sitä vaan on pitänyt siirtää koko ajan yskimisen takia(n)
 
Mitä sulle kuuluu:)?
Oho, unehtui:oops:
Nii, sairastellut olen ja silleen, mutta suunta on pikkuhiljaa ylöspäin:)
Ainakin nuilla muilla ihmisillä ja niitten huusholleissa ne näyttävät tosi kauniilta:love:..mutta mie pikkusesti uskonluulenveikkaan että täällä ne jotenki kummallisesti kokisivat totaali unohduksen ja katoamisenkin*ufopääkkönen* - ainakin linjalla keittiö- ruokahuone- olohuo...jaa, :notworthy: ihasama missä ne kasvirukat sijaitsis niin Jotain niille kuitenki kävis*huokaa*...eikä puhuta kukoistuskaudesta(y)
Mulla on samaa vikaa(n)...tai sitten siinä kävis niinkun kävi kaikille kukille, että kissa hoitais sen hävittämisen puolestani:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ikkunalauta on niin lerpsu ettei siihen viiti laittaa, mutta sen viereen olen kyllä aatellut ostaa kukkatason joskus...sellasen pitkän:)


Taidetaan molemmat olla samanlaisia hömeleitä...mä unohdan salasanani millon missäkin paikassa ja olen vaihtanut mm. spostin salasanan monta kertaa ja ihan sen takia kun edellinen on unohtunut:LOL::oops:

Höh, sairastelu on kyllä syvältä.
Ittekin edelleen toipuilen yli kk:si sitten tarttuneesta hiivatin sitkeestä flunssa/influenssa/mikä lie ja oottelen astmakokeisiin pääsyä...sitä vaan on pitänyt siirtää koko ajan yskimisen takia(n)
Tää on iha mahottomaks menny kun joka hiien asiointipaikkakin on hemmetin salasanojen ja kirjautumisten takana(n), yhtä tuskaa muistaa yhtää mittää.. Vaan kaikki on hjuvin kun vielä osaan kotio tulla ja suunnistaa lähestulkoon likimain oikeita paikkoja(y):D...mä oon kyllä yks kauan sitte menetetty suurlupaus mm. autosuunnistuksen saralla:D! Tulipahan viikolla taas kurvailtua unenpöpperöisenä isosti ihmisten ilmoilla niin että lopputulemana en ainoastaan ite nauraa hihittänyhekotellu vaan myös muutkin:D:oops:..tosin ne muut tais nauraa melko suoralla varmuudella mulle kuin mun kanssa mutta mitä väliä, tuli pidennettyä heidänkin elinkertoimia(y):D

Voi kamala, ompas sulla sitten sitkeenä ollu tautia! Toivottavasti jotain selvyyttä asiaan ois tulossa sitku pääset lääkärille. Täällä riehu angiinaa ja jotain hiivatin virusällöä. Ja lääkäriin ei pääse millään kun laittavat vastaanottoon tymäkkää tyrmäyshoitajaa joka torppaa lekurille menon "ottakaa buranaa ja levätkää"- automaattiohjeistukseen(n)
Syvältä on

Tule pikasesti kuntoon siellä, johan toi tommonen syö hermoja ja laittaa yleiskunnonkin melko hapoille...ootko sä voinu käydä koulussa? Ja heiiiii, saitkossää kirjotettua ny syksyllä ne ainees? Jokos tiijät kui meni:)? Ja kohtahan sullaki on joululomat ja kaikki!!:love:
 
vierailija
Huomenia:)
Ikkunan takaa näyttäytyy tuhnusen harmaa keli ja mokoma plussan puolella ollaan(n)..oli niiin kivaa kun piti pikkusieviä pakkaspäiviä vaikka aamut alkoivatkin auton ympäritanssimisella ja omien skrabojen kuntojen siunaamisilla:D
Ja lumikin toi valoisuutta joka paikkaan, mieleenkin:)

Mukisesta löytyis maitoa kahvilla, aamupala näemmä koostuu särkylääkkeestä ja ompusta. Nuoriso-osasto jo äksöntsäksöilemässä bensankatkuisesti joten mä tässä yritän tötteröisenä pääkkösellisyytenä saada hapuilevaa otetta päivästä...


Haa! Tänään tiedossa kaavoitusta ja piparkakkuilua(y):love:...ja puikkojen kilinää sekä lankoihin sotkeutumista:D

Pidä mukavaa päivää sinä siellä:)*hymyilee ja kääriytyy jätti-ison villatakin sisuksiin*
Jaaaa sulla on rapula
 
Laitan melko pahakasta korvalonkeroa liikenteeseen, ollos hövelitys vuan:)
Jostain kumman syystä tää on kaivautunu esiin ja läpi nuoriso-osaston kajareista..taiiii sitten vaan ja ainoastaan sen takii kun hoksivat kuinka mä rupeen nykimään ja vääntelehtimään tuon aikana:notworthy::D
 
Tää on iha mahottomaks menny kun joka hiien asiointipaikkakin on hemmetin salasanojen ja kirjautumisten takana(n),
Sanoppa muuta(n)
...mä oon kyllä yks kauan sitte menetetty suurlupaus mm. autosuunnistuksen saralla:D! Tulipahan viikolla taas kurvailtua unenpöpperöisenä isosti ihmisten ilmoilla niin että lopputulemana en ainoastaan ite nauraa hihittänyhekotellu vaan myös muutkin:D:oops:..tosin ne muut tais nauraa melko suoralla varmuudella mulle kuin mun kanssa mutta mitä väliä, tuli pidennettyä heidänkin elinkertoimia(y):D
:D:D
Ja lääkäriin ei pääse millään kun laittavat vastaanottoon tymäkkää tyrmäyshoitajaa joka torppaa lekurille menon "ottakaa buranaa ja levätkää"- automaattiohjeistukseen(n)
Syvältä on
Joo ei täälläkään meinaa päästä lääkäriin millään ellei sitten liioittele oireitaan ja mä en taas sitäkään viittis alkaa tekemään(n)
Täällä neuvotaan vaan hakemaan buranaa ja lepäämään tai sitten saa tulla terveyskeskukseen oottelemaan muiden sairaiden keskelle ja jonot on ihan hiivatin pitkät...eikä hoitajat oikein voi muuta kuin laittaa sitten tutkimusten jälkeen takas käytävälle oottelemaan lääkäriä tai kotio:coffee:
Tää on iha mahottomaks menny kun joka hiien asiointipaikkakin on hemmetin salasanojen ja kirjautumisten takana(n), yhtä tuskaa muistaa yhtää mittää.. Vaan kaikki on hjuvin kun vielä osaan kotio tulla ja suunnistaa lähestulkoon likimain oikeita paikkoja(y):D...mä oon kyllä yks kauan sitte menetetty suurlupaus mm. autosuunnistuksen saralla:D! Tulipahan viikolla taas kurvailtua unenpöpperöisenä isosti ihmisten ilmoilla niin että lopputulemana en ainoastaan ite nauraa hihittänyhekotellu vaan myös muutkin:D:oops:..tosin ne muut tais nauraa melko suoralla varmuudella mulle kuin mun kanssa mutta mitä väliä, tuli pidennettyä heidänkin elinkertoimia(y):D

Voi kamala, ompas sulla sitten sitkeenä ollu tautia! Toivottavasti jotain selvyyttä asiaan ois tulossa sitku pääset lääkärille. Täällä riehu angiinaa ja jotain hiivatin virusällöä. Ja lääkäriin ei pääse millään kun laittavat vastaanottoon tymäkkää tyrmäyshoitajaa joka torppaa lekurille menon "ottakaa buranaa ja levätkää"- automaattiohjeistukseen(n)
Syvältä on

Tule pikasesti kuntoon siellä, johan toi tommonen syö hermoja ja laittaa yleiskunnonkin melko hapoille...ootko sä voinu käydä koulussa? Ja heiiiii, saitkossää kirjotettua ny syksyllä ne ainees? Jokos tiijät kui meni:)? Ja kohtahan sullaki on joululomat ja kaikki!!:love:
Tässä jaksossa ei oo kuin muutama hassu tunti viikossa(y)
Olen käynyt voinnin mukaan ja kirjotin historian ja maantieteen..molemmat meni kohtuu hyvin, kun aattelee että olin sillon jo kipeenäo_O
ja niiden jälkeen kävin tekemässä kolme koetta mitkä jäi tekemättä aiemmin kovan kuumeen takia(n)
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Sanoppa muuta(n)

:D:D

Joo ei täälläkään meinaa päästä lääkäriin millään ellei sitten liioittele oireitaan ja mä en taas sitäkään viittis alkaa tekemään(n)
Täällä neuvotaan vaan hakemaan buranaa ja lepäämään tai sitten saa tulla terveyskeskukseen oottelemaan muiden sairaiden keskelle ja jonot on ihan hiivatin pitkät...eikä hoitajat oikein voi muuta kuin laittaa sitten tutkimusten jälkeen takas käytävälle oottelemaan lääkäriä tai kotio:coffee:

Tässä jaksossa ei oo kuin muutama hassu tunti viikossa(y)
Olen käynyt voinnin mukaan ja kirjotin historian ja maantieteen..molemmat meni kohtuu hyvin, kun aattelee että olin sillon jo kipeenäo_O
ja niiden jälkeen kävin tekemässä kolme koetta mitkä jäi tekemättä aiemmin kovan kuumeen takia(n)
Ei piä sairastella..tai sit jos niin erehtyy, ni täytyy olla tarpeeks kuikkunen kun menee lääkärille että sinne pääsee. Täällä kun yksityisiäkään ole kuin matkan päässä..mä kyllä olin viimeks iha kiitettävän kuikkusena kun tuota yhtä potevaa vein lääkäriin koska ilmotusluontoinen asiani tuotti rivakasti tulosta. Ärsyttää vaan hitokseltaan tommone että joutuu olemaan turhankin napakkana ja vaatimalla vaatimaan mutta - elämä on laiffii

Oot kyllä ollu melekone sissi kun oot kippeenä jaksanu kuitenki suorittaa kirjotuksia ja tenttejä, nostan hattua! Onneks nyt on kevyempää niin voi levähtää ja kerätä voimia:)
 
vierailija
Aaa...sain eilettäin aamuyöstä niksautettua kylmäsenä oikeanpuoleisen selkäfileen ja niskankin jäkitykseen(n), on ollu ylösnousemukset aika irvistyksellisiä mutta kun noita grammasia popsii päivän aikana koirallisen ni johan vertyy(y)

Ja maitoa kahvilla nyt piiiitkästä aikaa.
Oho :eek:(n)
Toivottavasti helpottaa.
Jos joku (mies) voisi hieroa sun selkää/niskaa vähän?
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä