Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Voi varata jos on jotakin vakavaa. Mä sain heti ajan kun oli verta ulosteessa. Jos saa ajan lääkärille niin se on n.4-7 arkipäivän kuluessa.
Ei täällä pääse niin nopeesti, mulla on selän takia aika 19. pvä mutta aattelin perua sen, koska selkä on parantunut kotikonstein...tosin on se vieläkin vähän kipeenä...sillon kun soitin en kunnolla päässy kävelemään tai voinut istua kun sattui.
Oli vasemman puolen selkälihas ihan jumissa ja kosketusarka...lääkäri soitti ja kun kuvailin oireet, hää veikkas tulehusta(n)
 
Yli 40 sekunttia meni Moosen hissillä, aika korkea talo tai hidas hissi :unsure:

Riippuu niin hissistä
Uusimmat ja hienoimmat menee turhanki nopeesti, joutuu yleensä itteänsä keräilemään oikeessa kerroksessa kun se vauhtihumahdus käy kroppaan...ja sitte jos taas on kyse "hissistä" ni joskus ja toisinaan sen vauhti ei kyllä päätä huimaa :unsure::oops:...
 
Aqela
Ei täällä pääse niin nopeesti, mulla on selän takia aika 19. pvä mutta aattelin perua sen, koska selkä on parantunut kotikonstein...tosin on se vieläkin vähän kipeenä...sillon kun soitin en kunnolla päässy kävelemään tai voinut istua kun sattui.
Oli vasemman puolen selkälihas ihan jumissa ja kosketusarka...lääkäri soitti ja kun kuvailin oireet, hää veikkas tulehusta(n)
Jos menet kuitenkin? Se voi uusiutua. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä