Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa, se kolttasaame on vähentyny illan aikana tässä ketjussa. (y)

Mä oon varmaan joku poikkeus kun en tykkää nukkua miehen kanssa, en varsinkaan liki siinä, kun se on semmonen patteri. Huoneessa on silloin kuuma ja siinä on ties mitä metaani-ilmastonmuutosta.
 
On tätä vatkattu jo ihan tarpeeksi, eikä ole eka kerta kun ollaan jäähyllä. Muutamia kertoja muutaman päivän paussi, joskus jopa viikko! Itkuin aina pyysin takaisin koska ikävä! Tai hänen aloitteesta tuli takaisin.
Nyt tuli mittari täyteen, enää en pyydä, enkä taivu ja olo on huomattavasti helpompi kuin edellisillä kerroilla. Ilmeisestikin olen nyt oikeasti kypsä edelliseen elämään.
:eek::eek::eek: En oo seurannut tätä ketjua, eli uus juttu mulle. Tsemiä sulle :love:, turha sitä tosiaan on enää yrittää lämmittää. Kävisi uudestaan taas samoin. Tiedät tasan tarkkaan tilanteen(y)

Mutta eihän siitä ole kuin pari hassua viikkoa kun sanoit, että et ole vaihtamassa gubbea...! o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
:eek::eek::eek: En oo seurannut tätä ketjua, eli uus juttu mulle. Tsemiä sulle :love:, turha sitä tosiaan on enää yrittää lämmittää. Kävisi uudestaan taas samoin. Tiedät tasan tarkkaan tilanteen(y)

Mutta eihän siitä ole kuin pari hassua viikkoa kun sanoit, että et ole vaihtamassa gubbea...! o_O
Kiitos!:love:
Mittari tuli täyteen just sillä hetkellä kun tuli.
 
On jotenki kiire mut silti väsy ja nykyään toimin puolta hitaammin, en ehdi kuin lukea viestit nopeesti mut ei kommentoida...tuntui että kesällä aikaa riitti rupatella täällä.
Syksy on vieny tämän naisen... (n)
 

Yhteistyössä