Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Iltaa,
kun tulin töistä niin karvakuono palautti karvavauvan.
Lapsoset oli treeneissä niin me sitten itkeskeltiin ja juteltiin, lähellä oli että kuksastiin, mutta en pystyny. On se vetovoima kumma juttu!!
Enkä myöskään pystynyt jatkaa suhdetta vaikka varmaan parastansa pisti.:notworthy:

Selvisin! Paremmin kuin koskaan ennen, mutta voimia vei. Nukahdin heti kun lähti.
Kerroin myös että koirapalautukset jatkossa lyhyen kaavan mukaan.:coffee:

Vahva olo!
 
vierailija
Iltaa,
kun tulin töistä niin karvakuono palautti karvavauvan.
Lapsoset oli treeneissä niin me sitten itkeskeltiin ja juteltiin, lähellä oli että kuksastiin, mutta en pystyny. On se vetovoima kumma juttu!!
Enkä myöskään pystynyt jatkaa suhdetta vaikka varmaan parastansa pisti.:notworthy:

Selvisin! Paremmin kuin koskaan ennen, mutta voimia vei. Nukahdin heti kun lähti.
Kerroin myös että koirapalautukset jatkossa lyhyen kaavan mukaan.:coffee:

Vahva olo!
Olet typerys jos jätät noin hyvän ihmissuhteen. ota se takaisin ja selvitätte asiat. annat vielä yhden mahdollisuuden.
 
Et ole. et selvästikään. kaipuu ja rakkaus ja ne hyvät puolet ovat suuremmat kuin huonot. voitte selvittää ongelmat..
Mä en valitettavasti pysty vaikuttamaan millään tavalla niihin ongelmiin.:notworthy:
Yhteiselo ei nykyisillä eväillä ole mitenkään mahdollista.
Kyllä rakastetaan ja halutaan toisiamme enempi kuin ikinä ketään muuta, mutta sekään ei aina riitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Lispetin viesteihin liittyen: mä oon sitä mieltä että joko vastuuntuntoinen mies tai ei mitään.
(Sori Lispe, jos oon ihan hakoteillä siitä mitä teille tuli)

Ja toista ei voi parisuhteen aikana paljoa muuttaa. Puoliso on otettava aika valmiina pakettina koska se ei paljoa siitä tuu muuttumaan.
itsekin muutit miehesi tossunalla olevaksi tölleröksi, sellaiseksi pullamössöksi ja uskovaiseksi :rolleyes:
 
Lispetin viesteihin liittyen: mä oon sitä mieltä että joko vastuuntuntoinen mies tai ei mitään.
(Sori Lispe, jos oon ihan hakoteillä siitä mitä teille tuli)

Ja toista ei voi parisuhteen aikana paljoa muuttaa. Puoliso on otettava aika valmiina pakettina koska se ei paljoa siitä tuu muuttumaan.
Karvakuono on ”hiukan” addiktoituvaa sorttia!:notworthy:
Muutos lähtee hänestä itsestään.
Olenhan minä tuon tiennyt aina, mutta aika (minä) ei ollut vielä valmis pistämään pillejä pussiin.

Nyt on mieli kuiva kuin naapurin kaivo.:D
 
Karvakuono on ”hiukan” addiktoituvaa sorttia!:notworthy:
Muutos lähtee hänestä itsestään.
Olenhan minä tuon tiennyt aina, mutta aika (minä) ei ollut vielä valmis pistämään pillejä pussiin.

Nyt on mieli kuiva kuin naapurin kaivo.:D
Nii, eikä välttämättä kannata lopullista ovea lyödä kiinni.
Mutta ihan oikein teet, ettet päästä sitä addiktioineen saman katon alle, pilaamaan hyvää ja toimivaa arkea. Hoitakoot ittensä ensin. :)
 
Sen verran vielä, että on mies kyennyt ennenkin muutokseen ja se on pitänyt. Nyt vaan on tullut tilalle uusi ”vastoinkäyminen” josta hän ihan oikeasti haluaisi eroon, mutta ei ole kyennyt.

Ja en nyt tarkoita vastoinkäymisellä mitään ylösnostettua veskipöntönkantta tai likaisia sukkia lattialla vaan ihan oikeaa ongelmaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Sen verran vielä, että on mies kyennyt ennenkin muutokseen ja se on pitänyt. Nyt vaan on tullut tilalle uusi ”vastoinkäyminen” josta hän ihan oikeasti haluaisi eroon, mutta ei ole kyennyt.

Ja en nyt tarkoita vastoinkäymisellä mitään ylösnostettua veskipöntönkantta tai likaisia sukkia lattialla vaan ihan oikeaa ongelmaa.
huumeaddikti vai alkoholi... tai peli.
 
vierailija
Sen verran vielä, että on mies kyennyt ennenkin muutokseen ja se on pitänyt. Nyt vaan on tullut tilalle uusi ”vastoinkäyminen” josta hän ihan oikeasti haluaisi eroon, mutta ei ole kyennyt.

Ja en nyt tarkoita vastoinkäymisellä mitään ylösnostettua veskipöntönkantta tai likaisia sukkia lattialla vaan ihan oikeaa ongelmaa.
Kävi vieraissa siis :cry::cry::cry:
 

Yhteistyössä