Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
mulla on sen verran säälin tuntoja että en hirviä enkä ilikiä nauraa semmoselle joka on selevästi jääny Luojalta saaliiseen
Mä taas tykkään Niilosta, sen takia en pysty ajattelemaan häntä idioottina.
Miksi hänen jutuilleen ja elämänasenteeseen ei vois suhtautua niin että pitää hänen mietintöjä ja videoitaan hauskoina?
Se että kutsuu häntä idiootiks tai niinkun monet kutsuu häntä rumilla sanoilla youtuben kommenteissa, se on mun mielestä väärin taas.
Ei hän osaansa ole valinnut ja hienoo, että tekee sitä mistä tykkää:)
 
Mä taas tykkään Niilosta, sen takia en pysty ajattelemaan häntä idioottina.
Miksi hänen jutuilleen ja elämänasenteeseen ei vois suhtautua niin että pitää hänen mietintöjä ja videoitaan hauskoina?
Se että kutsuu häntä idiootiks tai niinkun monet kutsuu häntä rumilla sanoilla youtuben kommenteissa, se on mun mielestä väärin taas.
Ei hän osaansa ole valinnut ja hienoo, että tekee sitä mistä tykkää:)
No juuri näin!:)

Ja tubetus on Niilolle elämäntapa ja tietäisittepä vain kuinka paljon Niiloa on lahjottu vuosien varrella!:love: Monet lähettävät Niilolle ihan hintaviakin lahjoja!:coffee:
 
Katson vessassa pirjoa :unsure:
:eek:
No juuri näin!:)

Ja tubetus on Niilolle elämäntapa ja tietäisittepä vain kuinka paljon Niiloa on lahjottu vuosien varrella!:love: Monet lähettävät Niilolle ihan hintaviakin lahjoja!:coffee:
Joo ja just hiljattain sai todella kalliin pelikoneen ja lahjoittaja hommas Nipalle vielä nopeemman nettiyhteydenki:love:
 

Yhteistyössä