Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta. Heräsin 1h sitten. Pystyin nukkumaan vasta klo 7... Nyt alkaa kyllä olemaan ihan hyvä olo :)
Mikäs sinua valvotti, et kai sää jo joulua ja pukin tuloo jännitä?:coffee::barefoot::barefoot:
Noh, joko olet mettämajalla?
Meen sinne n. klo 20 ja ihavvarmasti tuun kotio yöllä, tuun vaikka ryömienm...mä minnekään majaan yöksi jää kuunteleen muiden kuorsausta!!:cautious:

nimim. Koti on paras paikka:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies ja Kais
Iltapäivää

Ei kyllä hotsittais yhtään lähteä minnekään ja ihan kuin joku olis sen jo aavistanut kun laittoi viestiä, että muistan kanssa olla paikalla illalla taikka saan kuulla pois jäämisestä vielä pitkään...widwiu, mä olen kotikissa enkä mikään bilehile:cautious::cautious:

Päätin jo että meen sinne, nauran ja esitän sosiaalista...tai sitten otan muutaman paukun ja olen sosiaalinen ja nauran..sen jälkeen tulen yöksi kotiin!

Kives huonossa asennossa :(
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
r0s
Iltapäivää

Ei kyllä hotsittais yhtään lähteä minnekään ja ihan kuin joku olis sen jo aavistanut kun laittoi viestiä, että muistan kanssa olla paikalla illalla taikka saan kuulla pois jäämisestä vielä pitkään...widwiu, mä olen kotikissa enkä mikään bilehile:cautious::cautious:

Päätin jo että meen sinne, nauran ja esitän sosiaalista...tai sitten otan muutaman paukun ja olen sosiaalinen ja nauran..sen jälkeen tulen yöksi kotiin!


Ei kannata minnekään. Kaikenmaailman tipusia alkaa roikkua lahkeissa. Tulet ÄKKIÄ takaisin kotiin ja hyvään, turvalliseen, seuraamme.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Aqela
Aqela
Iltapäivää

Ei kyllä hotsittais yhtään lähteä minnekään ja ihan kuin joku olis sen jo aavistanut kun laittoi viestiä, että muistan kanssa olla paikalla illalla taikka saan kuulla pois jäämisestä vielä pitkään...widwiu, mä olen kotikissa enkä mikään bilehile:cautious::cautious:

Päätin jo että meen sinne, nauran ja esitän sosiaalista...tai sitten otan muutaman paukun ja olen sosiaalinen ja nauran..sen jälkeen tulen yöksi kotiin!


Olet muutaman tunnin ja sitten menet kotiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä