Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Karvakuono soitti!:notworthy: Vastasin ja olin erityäin harvapuheinen. Kommentoin vaan koiraa koskeviin asioihin.
Haluaa viedä karvavauvan lenkille kohta.
Pitäis miettiä koirasta jotain viikko-viikko juttua! En kestä!:unsure:
 
Karvakuono soitti!:notworthy: Vastasin ja olin erityäin harvapuheinen. Kommentoin vaan koiraa koskeviin asioihin.
Haluaa viedä karvavauvan lenkille kohta.
Pitäis miettiä koirasta jotain viikko-viikko juttua! En kestä!:unsure:
(n)
Koitat vaan olla lujana, sillai voit tietty kommentoida teitä koskeviin asioihin että hommaa ittensä kuiville ja kuntoon ja vasta sen jälkeen katotte voisko mistään yhteenpaluusta keskustella, mutta sitä ennen hänen pitää kunnioittaa sua....

Pahamieli on molempien puolesta, ei asiat sais olla näin vaikeita ihmisille jotka rakastaa toisiaan.(n)
 
(n)
Koitat vaan olla lujana, sillai voit tietty kommentoida teitä koskeviin asioihin että hommaa ittensä kuiville ja kuntoon ja vasta sen jälkeen katotte voisko mistään yhteenpaluusta keskustella, mutta sitä ennen hänen pitää kunnioittaa sua....

Pahamieli on molempien puolesta, ei asiat sais olla näin vaikeita ihmisille jotka rakastaa toisiaan.(n)
Luottamusongelmat on kyllä pahoja.
Oon alkanu viedä ajatusta siihen suuntaan, että ei ehkä enää palatakaan yhteen, mutta aika näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
  • Tykkää
Reactions: Echo
Kaikkea ei voi antaa anteeksi. Jos töppää pahasti tai monta kertaa niin sellaista ei voi katsoa.
Ei niin eikä tartte..
Tarpeeks monta kertaa tullut mentyä se tie läpi missä toinen antaa toivoa paremmasta ja sitten lähteekin matto huminalla jalkojen alta ja jossain vaiheessa sitä vaan tajuaa siellä lattialla maatessa, että en mä niin paha ihminen ole että ihan kaikkea pahaa kohtelua ansaitsisin.(n)
 

Yhteistyössä