Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kokeile chromen incognito tilaa.
Nonni. Noi selaimet välillä sekoilee. Ootkos millon viimeks päivitelly? Lisäosat ei myöskään aina stemmaa kaikkien toimintojen kanssa!
Mä oon vähän tumpelo näissä tietokonejutuissa.. Mies yleensä päivittää :unsure: viimeksi kyllä viikonloppuna taisi jotain päivityksiä tehdä. :cautious: täytyy laittaa se huomenna tutkimaan asiaa, nyt se on jo nukkumassa.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Mä oon vähän tumpelo näissä tietokonejutuissa.. Mies yleensä päivittää :unsure: viimeksi kyllä viikonloppuna taisi jotain päivityksiä tehdä. :cautious: täytyy laittaa se huomenna tutkimaan asiaa, nyt se on jo nukkumassa.
Täältä on hyvä kysyä! Isolta puolen oon saanu vinkkilöitä isoihinkin atk onkelmiin! Palstalla palstaili ainakin ennen muutama atk tukihlö.

Pääasia että nyt pääsee katsomaan ohjelmaa!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Täältä on hyvä kysyä! Isolta puolen oon saanu vinkkilöitä isoihinkin atk onkelmiin! Palstalla palstaili ainakin ennen muutama atk tukihlö.

Pääasia että nyt pääsee katsomaan ohjelmaa!(y)
Juuri näin. Aina kannattaa kysyä. Kyllä joku aina tietää
Kiitos teille :love:

Ajattelin vielä katsoa ohjelmaa kun ei nukuta. Mutta kehvelin koneet:oops: tänne tulin nopsaan kyselemään kun näytti olevan ketju vielä aktiivisena:LOL:

Lispetti, oletko jo katsonut monta jaksoa Happya? Mä katsoin jo kaikki jaksot:notworthy:
Mahtava sarja:X3:
 
Kiitos teille :love:

Ajattelin vielä katsoa ohjelmaa kun ei nukuta. Mutta kehvelin koneet:oops: tänne tulin nopsaan kyselemään kun näytti olevan ketju vielä aktiivisena:LOL:

Lispetti, oletko jo katsonut monta jaksoa Happya? Mä katsoin jo kaikki jaksot:notworthy:
Mahtava sarja:X3:
Olen katsonut kolme jaksoa! On hyvinkin mieleinen! Nerokas ja hiivatin hauska!:LOL:
Tänään katson lisää!:coffee:
 
Mä aloin kattomaan eilen sitä uudempaa versioo Dynastiasta ja mietin vaan, että rikas mies jos oisin..mä tsaiku diiku daiku diiku daiku diiku daiku dam....että ois se jännää elää sellasta elämää hetko.
Toisaalta taas en jaksais aina olla viimesen päälle laitettuna ja edustaa hymy korvissa korvissa koko ajan..o_O:confused:
 
  • Tykkää
Reactions: käpysumussa

Yhteistyössä