Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Täältä putoaa mutta mulla näkyy nyt silmissä se brittein postiauto.
Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo. Pate sekä kissa heti huomenissa tyhjentävät postilaatikon.

Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo. Kun on aamuvuoro ja laulaa lintukuoro silloin Pate onnellinen on.

Postiauton tuntee jokainen, ilosesti vilkuttaa tervehdyksen. Kenties oveen koputetaan juuri nyt, ja itse kirjeen saa.

Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo. Pate sekä kissa heti huomenissa tyhjentävät postilaatikon.

Postin tuo, postin tuo, postin tuo Pate jokaisen luo. Aamuin anivarhain kun on aika parhain silloin Pate onnellinen on. Pate tosi onnellinen on.
 
Mä heitän mielummin palloa!:sneaky:

Juu, kyl siin niin käy et sä oot jo vanha pappa siinä vaiheessa ku neitil o lähtö!:coffee:
Mul on noit sakemanneja aikas monta ollut. Ei niistä muut ole noin vanhoiks elänyt. Eikä kertaakaan ole lekurissa tarvinnut käydä tän kaverin kaa.
Mut pienikin kakominen saa mut itkemään ja luulemaan et nyt aika koitti.
Mut leikkisä ja vilkas neiti on edelleen.
 
Mul on noit sakemanneja aikas monta ollut. Ei niistä muut ole noin vanhoiks elänyt. Eikä kertaakaan ole lekurissa tarvinnut käydä tän kaverin kaa.
Mut pienikin kakominen saa mut itkemään ja luulemaan et nyt aika koitti.
Mut leikkisä ja vilkas neiti on edelleen.
Se on vanhanaikainen tyttö ja on ollu hyvällä ruualla ja aktiviteeteilla. Totta hitossa se elää pitkään.:coffee:❤
 
Noh, seura tekee kaltaisekseen
:cautious:Hmmmmmhh...


Jaha, tämä oli näköjään taas heittänyt mut pellolle.
Teki sen varmaan kännissä ja läpällä...aaahhhahhaaaahhhhaaa.
Katson Get Out leffaa. :ninja:
Mä yritin kattoo Uhrilampaat leffan, mutta ensiks torkahtelin puoliväliin saakka ja sitten sammuin kuin saunalyhty ja heräsin vasta äsken:cautious:
 

Yhteistyössä