Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Jostain ihmeen syystä mä en suuremmin arvosta. Eikä kyllä mieskään.
Pari viikkoa espanjan vuoristopoluilla saa kunnon ihan eri tasolle kuin muutaman päivän persiillään tehty suunnittelu jonkun hemmetin kriisin varalle.
Potki vain tuo ukkosi kertaamaan. Suomen miesten yleinen asevelvollisuus ja kaikki siihen liittyvä vaiva on jo kaksi kertaa pitänyt meidät olemassa.

Hyvää ja isänmaallista itsenäisyyspäivää!
 
  • Tykkää
Reactions: r0s ja Ellimaar
Huomenta! Ja hyvää itsenäisyyspäivää kaikille myös mun puolesta!
Vitun pyhät. Pitkät vapaat ja ei pääse töihin.
Mä oonkin töissä, tänään ja huomenna:p
ja ens viikonloppuna:cautious:
Sunnuntait sentään vapaana.
Vaikka tänään mieluusti olisin juhlinut itsenäisyyttä kotona ja niin alunperin aikomus olikin mutta kun on työhullu niin minkäs teeto_O
Sitäpaitsi ehtiihän sitä töiden jälkeenkin:D
 
r0s
Potki vain tuo ukkosi kertaamaan. Suomen miesten yleinen asevelvollisuus ja kaikki siihen liittyvä vaiva on jo kaksi kertaa pitänyt meidät olemassa.

Hyvää ja isänmaallista itsenäisyyspäivää!

Ihanasti ajateltu, että mä voisin "potkia" miehen tekemään jotain.

Mut juu, kalenteria tarpeeksi tutkimalla löytyivät reissuajankohdat silleen että mies pääsee rämpimään metsäänkin kertausmielessä.

Mut mun pitää keksiä jotain kivaa samalla ajalle. :confused: Mahtaisivatko jäät kantaa silloin niin että pääsisi yöksi saareen laavulle.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Ihanasti ajateltu, että mä voisin "potkia" miehen tekemään jotain.

Mut juu, kalenteria tarpeeksi tutkimalla löytyivät reissuajankohdat silleen että mies pääsee rämpimään metsäänkin kertausmielessä.

Mut mun pitää keksiä jotain kivaa samalla ajalle. :confused: Mahtaisivatko jäät kantaa silloin niin että pääsisi yöksi saareen laavulle.
https://www.kielikello.fi/-/tarvitaanko-uudelleenkaannoksia-

Etkö viihdy omassa kodissa? Koti ja kota ovat eri asioita, laavu vain tuulensuoja. Jäät eivät mitään kanna, vaan pidättelevät vesiä. Wessaakaan ei enää nykyään "vedetä" jne.
 
r0s
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Jaa.

No onneksi laavulla on puuhuussi.

Eiku pointti on se, että mä voin silloin tehdä kaikki ne jutut mistä mies ei niin tykkää!
Mies rämpii ja yöpyy mettässä "pakosta" niin sä käytät tilanteen hyväksi ja rämmit ja yövyt omasta ilosta:D
Herttasta ajatella että molemmat yöpyy taivasalla, eri paikoissa vaan:love: (nukutaankos muuten kertausharjotuksissa edes ulkona?o_O) Mun mies ei oo kertaakaan vielä päässyt kertaamaan niin ei oo niin tietoa mitä siellä tehdään:rolleyes:
 
r0s
Mies rämpii ja yöpyy mettässä "pakosta" niin sä käytät tilanteen hyväksi ja rämmit ja yövyt omasta ilosta:D
Herttasta ajatella että molemmat yöpyy taivasalla, eri paikoissa vaan:love: (nukutaankos muuten kertausharjotuksissa edes ulkona?o_O) Mun mies ei oo kertaakaan vielä päässyt kertaamaan niin ei oo niin tietoa mitä siellä tehdään:rolleyes:
Ilmeisesti tällä kertaa ois ihan oikea metsäleiri edessä. Viimeksi niiten ois pitänyt istua ja suunnitella jotain sisätiloissa mut silloin miehellä onneksi oli hyvä syy olla menemättä.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Ilmeisesti tällä kertaa ois ihan oikea metsäleiri edessä. Viimeksi niiten ois pitänyt istua ja suunnitella jotain sisätiloissa mut silloin miehellä onneksi oli hyvä syy olla menemättä.
Niin et niitä on kummankin laisia:)
Mä oon jotenkin aatellut et niissä käydään aina vähän niinkuin kaikki läpi. Kuinka kauan tuommoinen muuten kestää?
 

Yhteistyössä