Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mites tässä nyt näin kävi!!:eek:

Aloitettiin katsomaan tuubista Suomiaiheisia hienoja juttuja niin ullatuuuuush! Täällä katsotaan pelkkiä Suomen lätkäsaavutuksista.:confused::LOL: Ja muutama Nykäsohjelma!:love:
 
Ajeltiin kersojen kanssa mökille. kun päästiin perille niin isoin poika kaivoi kassistaan likapyykkiä. Olin ihan että wtf mutta tämä että niiden taloyhtiössä pyykikoneen hyyry on 1,50€. Täällä saa kuulemma pestä ilmatteeksi :cautious:

isäsä poika
 
Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle:)!

Just kävin ulkorappusille sytyttämässä kynttilät kahteen lyhtyyn, hiukan aikasemmin kävin hautuumaalle kynttilät viemässä :love:..kaunista oli jo silloin, kun kynttilät loistivat...

Ja hiukasti tippetappailuttaa alati enemmän:love:! Sekä hiipii orastava häsläyspaniikkikin:D! Nyt on niin kiirusta ettei tännekään taho joutaa(kohta unohan salasanankin mutta haitanneeko tuo kettään:D ) ja mitä enempi on juoksujalkaa niin kappas, pääsiäinenkin tulee etuajassa mämmikouran kera:D:notworthy:.. Piti sitten tänään juurikin kiiruspäissään tiputtaa kännykäntekele ihan levälleen lattialle(y). Kuvat hävis viuh vaan hutsunnevadaan:mad::cry:, hiukan kirpas mutta elämä on:barefoot:

Kohta vissiinki pääsis ehken syöpötteleenkin. Uunissa on paisti tuloillaan, kuoripottuja, rakuunaporkkanoita läjä, ruskeeta kastiketta ja salaattia. Kait näläkä häviää nuilla...

Mutta - nauti olosta ja elosta :).
Lunta ja pikkupakkasta odotellessa:love:...
 
Hyvää itsenäisyyspäivää sinulle:)!

Just kävin ulkorappusille sytyttämässä kynttilät kahteen lyhtyyn, hiukan aikasemmin kävin hautuumaalle kynttilät viemässä :love:..kaunista oli jo silloin, kun kynttilät loistivat...

Ja hiukasti tippetappailuttaa alati enemmän:love:! Sekä hiipii orastava häsläyspaniikkikin:D! Nyt on niin kiirusta ettei tännekään taho joutaa(kohta unohan salasanankin mutta haitanneeko tuo kettään:D ) ja mitä enempi on juoksujalkaa niin kappas, pääsiäinenkin tulee etuajassa mämmikouran kera:D:notworthy:.. Piti sitten tänään juurikin kiiruspäissään tiputtaa kännykäntekele ihan levälleen lattialle(y). Kuvat hävis viuh vaan hutsunnevadaan:mad::cry:, hiukan kirpas mutta elämä on:barefoot:

Kohta vissiinki pääsis ehken syöpötteleenkin. Uunissa on paisti tuloillaan, kuoripottuja, rakuunaporkkanoita läjä, ruskeeta kastiketta ja salaattia. Kait näläkä häviää nuilla...

Mutta - nauti olosta ja elosta :).
Lunta ja pikkupakkasta odotellessa:love:...
Ihana kuulla sun kuulumisia!!:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
muistatteko muuten on sen tavan historia että laitetaan kaks kynttilää ikkunaan?
Muistan mutta kissan takia en todellakaan voi...ikinä en ole omistanut noin uteliasta ja joka paikkaan nenuaan työntävää kattia(n)manta2.jpg Kun tätä nelikiloista mötikkää kieltää tekemästä jotain niin aivan varmasti hää sen tekee:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Elänykehtaa:oops:
Hei:), mites sun maailma makaa? Joko oot muuten jouluttelulomalla hätäh? Ja kaikki joulukalenterin luukut tietty aukastuna ja tonttulakki nuhjaantuneena oottelet Pukkia:love:?...

Se on just oikein se(y)!


Ihan hirveetä häröilyä keittiössä, kuinka onnistunkaan:D....!!
Mun maalima makaa niinku petaa:eek:

Kissan kanssa oleillaan ja poikasten kanssa leivoskeltiin sekä laiteltiin joulua..itte tiedostan olevani ehken hivenen masentunut mutta hei siitä pääsee yli...aina jossain vaiheessa.
Onneksi on ihania ihmisiä ympärillä, jotka nostaa ylös...

Suklaakalenterista ei kannata kauheesti puhua tällä hetkellä:oops:
 
Mun maalima makaa niinku petaa:eek:

Kissan kanssa oleillaan ja poikasten kanssa leivoskeltiin sekä laiteltiin joulua..itte tiedostan olevani ehken hivenen masentunut mutta hei siitä pääsee yli...aina jossain vaiheessa.
Onneksi on ihania ihmisiä ympärillä, jotka nostaa ylös...

Suklaakalenterista ei kannata kauheesti puhua tällä hetkellä:oops:
Ihana Mantanen:):love:..sä oot jo ehtiny laittaa jouluaki!! Mää oon ihavaihees:oops:...sentäs joulutähti roikkuu ikkunassa:love:

Ja *halaaruttaa*...päivä kerrallaan..nyt on kyllä niin mörköpimeetäki ollu että kait tässä itekukin meinaa synkistellä, heti muuttuu olotilat kun on lunta vähääkään maassa tai aurinko näkyy:)
Hyvä, että on kantavia voimua ympärilläsi:love:, niitä ei oo koskaan liikaa..


Hei, mä muuten kävin jo Joulupukkisen kans hihittelemässä ja höpisemässä:love:! Tuon yhden hurmurin kans juteltiin ja noottiakin tuli:eek: - pukki sano, ja moni muukin tuttu, että mua ei meinaa tuntea kun on hiukset kasvaneet liika pitkiksi!!!???:oops::notworthy:...näinköhän saan sakset joululahjaks:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Ihana Mantanen:):love:..sä oot jo ehtiny laittaa jouluaki!! Mää oon ihavaihees:oops:...sentäs joulutähti roikkuu ikkunassa:love:
:love::love:
Ja *halaaruttaa*...päivä kerrallaan..nyt on kyllä niin mörköpimeetäki ollu että kait tässä itekukin meinaa synkistellä, heti muuttuu olotilat kun on lunta vähääkään maassa tai aurinko näkyy:)
Hyvä, että on kantavia voimua ympärilläsi:love:, niitä ei oo koskaan liikaa..
Mä kaipaan lunta tään pimeyden keskelle:love:

Ystävät on ihan parasta terapiaa tällä hetkellä:love::love:

Juur päättivät keskenään, että ens viikolla mennään Turkuun morjestaan yhtä sinne kadonnutta lammasta ja viedään hänet kihlattunsa kanssa pizzalle:love:
.näinköhän saan sakset joululahjaks:unsure:
Herttinen sentään, et todellakaan saa!!!:eek::eek::eek:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat

Yhteistyössä