Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Vaikuttaa terveelliseltä, eikä yhtään kiusalliselta.(y)

Ihmiset syö liian vähän munaa nykyään!:coffee:Markkinatalous kaikkine maksettuine suosituksineen on mun teorian mukaan tullut väliin!
En usko että munan normaali syömisellä (monia munia/pv) saa mitään kolesteroliongelmaa. Muna on liian terveellinen, halpa ja prosessoimaton tuote, siks on joidenkin tahojen mielestä terveydelle haitallinen!:geek:

( Mode ei antanut lainata viestiä :eek: )
Mun suuhun saa tulla vaan vapaat ja luomut munat(y)
 
Toinen osaa söpistellä siihen malliin et saa tehä yhtä sun toista! Kuten maata sohvalla ja sängyssä!:coffee:
 
Onks toi teidän sohva U:n mallinen vai kulma?
Oon miettinyt jommankumman ostamista...
On se sillee semi uu, toisella puolen pidempi divaani kun toisella vastaavasti vähän lyhyempi mut leveempi.
Iso on!
Mutta vähän vaiva kun tyynyt ei pysy paikoillaan meidän menossa! Oon ostanu jo tarranauhaa, et senku viel sais ommeltua!
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
On se sillee semi uu, toisella puolen pidempi divaani kun toisella vastaavasti vähän lyhyempi mut leveempi.
Iso on!
Mutta vähän vaiva kun tyynyt ei pysy paikoillaan meidän menossa! Oon ostanu jo tarranauhaa, et senku viel sais ommeltua!
Mulle mahtuis kanssa tollanen, on pikkasen ylisuuri olohuone ja oon katellut maskusta ja jyskistä sopivaa...
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä