Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kävin miehen kanssa myöhäisillan lenkillä. Käskin miestä laittamaan otsalampun pois.

Mä oon outo mut tykkään kulkea pimeässä, siten että just näkyy tien reunat. Luonnon pimeys on rauhoittavaa, oli mustanvioletti taivas ja hämäryyttä puhkoi naapurien jouluvalot. :love:

Jos taas laittaa pimeällä taskulampun tms, niin se näyttää vain sen valokiilan alueen ja muu pimenee. Ties mikä raiskaaja-Reiska sieltä hyökkäilee sit. :eek:
 
Viimeksi muokattu:
Kävin miehen kanssa myöhäisillan lenkillä. Käskin miestä laittamaan otsalampun pois.

Mä oon outo mut tykkään kulkea pimeässä, siten että just näkyy tien reunat. Luonnon pimeys on rauhoittavaa, oli mustanvioletti taivas hämäryyttä puhkoi naapurien jouluvalot. :love:

Jos taas laittaa pimeällä taskulampun tms, niin se näyttää vain sen valokiilan alueen ja muu pimenee. Ties mikä raiskaaja-Reiska sieltä hyökkäilee sit. :eek:
Mutta taas toisaalta, entäs jos reiskalla on pimeälasit?
Siis ne sellaset mitä sarjamurhaajat käyttää tai ainakin käytti 80-luvun kauhuelokuvissa??:eek:
 
Kävin miehen kanssa myöhäisillan lenkillä. Käskin miestä laittamaan otsalampun pois.

Mä oon outo mut tykkään kulkea pimeässä, siten että just näkyy tien reunat. Luonnon pimeys on rauhoittavaa, oli mustanvioletti taivas hämäryyttä puhkoi naapurien jouluvalot. :love:

Jos taas laittaa pimeällä taskulampun tms, niin se näyttää vain sen valokiilan alueen ja muu pimenee. Ties mikä raiskaaja-Reiska sieltä hyökkäilee sit. :eek:
Niin, taikka pullahiiri!!!
 
Kävin miehen kanssa myöhäisillan lenkillä. Käskin miestä laittamaan otsalampun pois.

Mä oon outo mut tykkään kulkea pimeässä, siten että just näkyy tien reunat. Luonnon pimeys on rauhoittavaa, oli mustanvioletti taivas hämäryyttä puhkoi naapurien jouluvalot. :love:

Jos taas laittaa pimeällä taskulampun tms, niin se näyttää vain sen valokiilan alueen ja muu pimenee. Ties mikä raiskaaja-Reiska sieltä hyökkäilee sit. :eek:
Tiedätkö, Echo, jos tuntisit mut paremmin niin tykkäisit minusta ja heti raakasti.
Käyn kaksi kertaa kuukaudessa leipomassa pullaa, korvapuustia ja karjalanpiirakoita täkäläisellä kirkolla kirkon myyjäisiin
 

Yhteistyössä