Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Höpöhöpö. olen saanut suuta auki ja kyllä tietää. asia on nyt siinä kun ei kertonut.
Kerrotko sinä aivan kaiken puolisollesi? Että hänen kanssaan pannessasi ajattelet naivasi esim.jotain leffatähteä? Tai että sua oikeasti ällöttää hänen tapansa syödä tai jättää sukat pitkin lattioiolle? Tai että hänen ollessa muualla oletkin napostellut suklaata? Mitä ilmeisimmin tämä kirkkoasia ei todellakaan ole ollut kumppanisi mielestä elämää suurempi. Kannattaisi jutella asiasta, mikäli se on n o i n tärkeä sinulle kuitenkin.
 
Nonni, olo on kuin tuhkimolla siinä tarinassa kun klo löi 12 yöllä ja vaunut muuttui kurpitsaks...oikein tunsin kun sen suihkeen vaikutus alkoi loppumaan ja taas tuntuu hankalalta hengittää ja päätä särkee.
 
r0s
Nonni, olo on kuin tuhkimolla siinä tarinassa kun klo löi 12 yöllä ja vaunut muuttui kurpitsaks...oikein tunsin kun sen suihkeen vaikutus alkoi loppumaan ja taas tuntuu hankalalta hengittää ja päätä särkee.

Saatoin selata turhan nopsaan ketjun päivittäiset tapahtumat. Siksipä kysyn, ootko sä saanut flunssan päätteeksi infektioastman vai oikeaa, pysyvääkö astmaa veikkasivat vai mitähän se oikein oli kun luin?

*lahopää*
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Saatoin selata turhan nopsaan ketjun päivittäiset tapahtumat. Siksipä kysyn, ootko sä saanut flunssan päätteeksi infektioastman vai oikeaa, pysyvääkö astmaa veikkasivat vai mitähän se oikein oli kun luin?

*lahopää*
Epäilevät ihan astma astmaa...joko homeelle altistunut tai sitten tää on sitä samaa skeidaa mikä kulkee suvussa tai sitten se, että olen kulkenut aika synkkien vesien läpi viime vuosina (voi kuulema vaikuttaa fyysiseen terveyteen, jos kokee paljon rankkoja asioita...keho tavallaan antaa periks).

Seuraavaks alkavat tutkimaan, taas kerran, sokeriarvoja:unsure:
 
r0s
Epäilevät ihan astma astmaa...joko homeelle altistunut tai sitten tää on sitä samaa skeidaa mikä kulkee suvussa tai sitten se, että olen kulkenut aika synkkien vesien läpi viime vuosina (voi kuulema vaikuttaa fyysiseen terveyteen, jos kokee paljon rankkoja asioita...keho tavallaan antaa periks).

Seuraavaks alkavat tutkimaan, taas kerran, sokeriarvoja:unsure:

Höh. (n) Syvältä!

Ja *halaus*
 
Epäilevät ihan astma astmaa...joko homeelle altistunut tai sitten tää on sitä samaa skeidaa mikä kulkee suvussa tai sitten se, että olen kulkenut aika synkkien vesien läpi viime vuosina (voi kuulema vaikuttaa fyysiseen terveyteen, jos kokee paljon rankkoja asioita...keho tavallaan antaa periks).

Seuraavaks alkavat tutkimaan, taas kerran, sokeriarvoja:unsure:
asman kans pärjää kun muistaa ottaa lääkkeet
 
KM vetää symbicortia. Vetänyt yli 30 vuotta. Ja elukoista kisut aiheuttaa laukaisee astmaoireet. Sääli koska pidän kisuista ja tytär haluasi...
Sukulaisen miehellä on paha astma, mutta heillä on silti kaks isoa kissaa ja jättisuuri koira:eek:
On kuulema oireitakin, mutta on piipun kanssa pärjännyt ihan hyvin.
 

Yhteistyössä